فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه

مهم ترین عناوین مطبوعات ورزشی  

فوتبال روز:مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه به شرح زیر است:

 

پیروزی:
کفاشیان: وقت جواب دادن به دایی را ندارم !
باقری: به خاطر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی بازی می کنم
تلاش برای تخفیف پدیده وزنه برداری ایران، سعید علی حسینی 
می تواند در المپیک لندن وزنه بزند

خبر ورزشی:
مصطفی دنیزلی سرمربی جدید استیل آذین
خداحافظی برهانی، اکبرپور، حیدری و جان واریو از استقلال
رایزنی فدراسیون برای رفع مشکل اردوی کشتی گیران

ایران ورزشی:  

هواداران را به ورزشگاه دعوت می کنم، حسین کاظمی: اولویتم استقلال است
واکنش پیروانی به احتمال بازگشت به تیم امید: پیشنهاد بدهند روی آن فکرمی کنم
مربی تیم ملی تکواندوی دختران: حالا وقت تجربه نیست مدال 
می خواهیم

استقلال جوان:
لیست بلند بالای فدراسیون برای تیم امید، یاوری، استیلی، ابراهیم زاده و قلعه نوعی
جام ریاست جمهوری ترکیه، 3 بوکسورحذف و 3 تن راهی نیمه نهایی شدند
قهرمان فرانسوی تکواندو جهان 3 هفته با افلاکی تمرین می کند

نود:
موافقت سازمان برای قطع همکاری با قطبی، خداحافظ امپراتور
واعظ آشتیانی: فوتبال ایران اسیر هزار دستان شده
با تمام احترامی که برای مردم تبریز قائلم؛ باقری: حتما برابر تراکتورسازی بازی می کنم !

ابرار ورزشی:
ایران قهرمان تورنمنت فوتسال تایلند شد
مقابل ذوب آهن می توانم بازی کنم، جباری: برمی گردم و خیلی چیزها را ثابت می کنم
عنایت: دیگر خسته شده ام آخر فصل از کمیته داوران می روم 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد