فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج جام حذفی/ پیروزی پرسپولیس ، حذف سپاهان

 

فوتبال روز:رقابتهای جام حذفی با برگزاری دو مسابقه عصر امروز پیگیری شد.

 

 پرسپولیس ۲ -   پتروشیمی تبریز ۱

گل‌ها: محسن خلیلی(24)،(56) برای پرسپولیس، جوکانوویچ(45) برای پتروشیمی
 ورزشگاه: یادگار امام تبریز
 تماشاگر 10 هزارنفر
 داور: بخشی‌زاده
اخطار: رضایی(پرسپولیس)، رسول زمانی
 

 پرسپولیس: علیرضا حقیقی، سپهر حیدری، علیرضا محمد، شیث رضایی، جلال اکبری، تیاگو، کریم باقری(84 میثم بائو)، عادل کلاه کج، حوارملامحمد(76 مجتبی زارعی)، هادی نوروزی(76 محمد منصوری)، محسن خلیلی
سرمربی: علی دایی 
 

پتروشیمی: علی حسنی صفت(23 علیرضا ناصح)، شجاع، دلبری، عبدی، میرانادا(64 رضا فرامرزی)، واحدی‌پور، نظرپاک(64 علی سیلمانی)، قاضی، جوکانوویچ، زمانی، حسینی  

سرمربی: زوران اسلووسکی
 

شرح بازی: ‌بازی از جذابیت‌های لازم برای تماشاگران تلویزیونی و حاضران در ورزشگاه برخوردار نبود. دو تیم در یک بازی سرد، کسل‌کننده تا حدی متأثر از بارش باران و لغزندگی زمین بود نتوانست بازی فنی‌ای را ارائه دهند. پرسپولیس با استفاده از عنصری به نام حرفه ای گری توانست رقیبی را شکست دهد که فکر می کرد فقط با تکیه برا انگیزه می توان هر حریفی را شکست داد.
شرح گل:  

 1 ـ0(پرسپولیس): دقیقه 24 شوت سنگین کریم باقری توسط ناصح برگشت داده شد که روی ضربه ریباند محسن خلیلی گل اول بازی را به ثمر رساند.
1ـ1(پتروشیمی): دقیقه 45 بازی در فضای خالی ایجاد شده در منطقه راست پرسپولیس ضربه سر زد که توپ از فراز دست‌های علیرضا حقیقی تبدیل به گل شد.
 2ـ1(پرسپولیس): دقیقه 56 محسن خلیلی از روی ضربه ایستادگی محسن خلیلی با ضربه هر چه تمام‌تر گل پیروزی پرسپولیس را به ثمر رساند.
 

 اتفاق ویژه:‌ بر روی صحنه کاملا مشکوک بخشی‌زاده حرکت شیث بر روی بازیکن پتروشیمی را خطای پنالتی اعلام کرد اما رضا فرامرزی نتوانست ضربه پنالتی را تبدیل به گل کند.
  

 

سپاهان حذف شد 

 

حساس ترین دیدار جام حذفی با شکست مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر یعنی سپاهان اصفهان همراه بود و این تیم وداعی زودهنگام با این جام داشت.
صبای قم و سپاهان از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه یادگار امام شهر قم به مصاف هم رفتند که تک گل محسن بیاتی نیا در دقیقه 27 سرنوشت این بازی حساس را رقم زد.
سپاهانی ها که با ترکیب متفاوت و با تلفیقی از بازیکنان اصلی و ذخیره خود پای به میدان مسابقه گذاشته بودند همچون دیدارهای اخیر خود بازی بی کیفیتی را ارائه دادند که حتی اضافه شدن سه تن از ستاره های این تیم در نیمه دوم نتوانست برای این تیم معجزه کند. با این شکست دیدار جذاب و تماشایی سپاهان ـ پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی جای خود را به دیدار پرسپولیس ـ صبا داد. البته صبا در مرحله یک چهارم تهایی ابتدا باید مقابل مس  قرار بگبرد
جالب اینکه پیش از شروع مسابقه هیچ یک از نیمکت نشینان تیم صبا به سمت نیمکت تیم میهمان نرفتند.فقط امیر حسین فشنگچی و داود حقی دو بازیکن صبا پیش از مسابقه به سمت امیر قلعه‌نویی رفتند و با او احوالپرسی کردند. هم چنبن شماری از طرفداران صبای قم علیه امیر قلعه‌نویی شعار سر دادند که با دخالت لیدرهای باشگاه صبا این شعارها زود قطع شد.رسول کربکندی سرمربی صبا  در مورد این که چرا به قلعه‌نویی به عنوان مربی تیم میهمان خوشامد نگفت، اظهار داشت: در دیدار گذشته در لیگ، ایشان در مصاحبه‌هایی که انجام داد هر چه دلش خواست به من گفت و رعایت سن و سالم را نکرد. اینکه من تفاوت سانتر و بازی مستقیم را نمی‌دانم و خیلی چیزهای دیگر، بنابراین من هنوز نتوانسته‌ام با خودم کنار بیایم. ضمن این که من هم در شهر قم میهمان هستم و خیر مقدم میهمان به میهمان ضرورتی ندارد.
این پس لرزه اتفاقات بازی پر حاشیه این دو تبم در لیگ بود.. 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com      

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد