فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پیام تبریک افشین قطبی به مناسبت عید نوروز

پیام تبریک افشین قطبی به مناسبت عید نوروز 

فوتبال روز:افشین قطبی سرمربی تیم ملی ایران در پیامی به مردم ، نوروز را به ایشان تبریک گفت و از همکاران و منتقدانش درخواست همدلی و دوستی کرد.

 
سال نو، فروردین اندیشه و طراوت جان است. از نظر من، فوتبال همان زندگی است که روزهای خوش و بد بسیاری را به همراه دارد. همه ما صاحب کشوری بزرگ و بافرهنگ به نام «ایران» هستیم و تلاش داریم این زندگی و کشور را «زیبا» و «به یادماندنی» به تصویر بکشیم و برای همین هر فرد وظیفه سنگین و مهمی را بر دوش دارد.
 در آغاز سالی نو و فصلی تازه برای فوتبال ایران بر خود واجب می دانم تا از همه دوستان، همکاران، مدیران، منتقدان و حتی مخالفان عزیزم تشکر و قدردانی کنم؛ به خاطر همه روزهایی که به هم درس دادیم و از هم درس گرفتیم تا به تجربیاتمان بیافزاییم و سندی پرافتخار را به کتاب بزرگ فوتبال ایران اضافه کنیم.
 دوستان عزیز و سروران ارجمند!
 لازمه موفقیت در فوتبال ایران همدلی است، وحدت رویه و تلاش همگانی برای ساختن تیمی قدرتمند که فراتر از فوتبال آسیا به میدان برود نیازمند حضور تک تک شماست، چه مدیرانی که چرخ ورزش و فوتبال را می گردانند، چه بازیکنانی که نماینده مردم در زمین فوتبال هستند، چه نویسندگانی که نقش‌شان درست دیدن، نظاره کردن و بهتر ساختن تیم ملی است و چه هوادارانی که همیشه تیم ملی را برنده و پیروز می خواهند.
هدف همه ما اینست که به سمت «دوستی» گام برداریم و با مهربانی به همدیگر کمک کنیم تا پیروزی‌های بزرگ را رقم بزنیم. امید دارم در سال جدید شاهد نزدیکی مجموعه فوتبال باشیم و از کسانی که به دنبال سیاه‌نمایی و تخریب شخصیت ها هستند فاصله بگیریم. امروز محتاج راهنمایی، تشویق و نقد فنی هستیم و پشتوانه آن قطعا همدلی، دوستی و صبوری است و میوه این محبت و یکدلی، موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت‌های بزرگ بین‌المللی و مخصوصا جام ملت‌های آسیا است.
صمیمانه عید باستانی و پر از خاطره نوروز را خدمت شما و خانواده دوست داشتنی تان تبریک و شادباش می گویم و امیدوارم در سایه محبت پروردگار بزرگ و ملت مهربان ایران، سالی پربار، درخشان و زیبا را تجربه کنید. 
 
 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد