فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا/ شکست چلسی

  

فوتبال روز:اینترمیلان ایتالیا و زسکا روسیه با غلبه بر چلسی و سویا به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند.


شب گذشته (سه شنبه) چلسی انگلیس در ورزشگاه استامفوردبریج پذیرای اینترمیلان در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی این پیکارها بود و یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد. لندنی‌ها که در بازی رفت در ورزشگاه جوزپه‌مه‌آتزا 2 بر یک شکست خورده بودند، برای صعود حداقل به پیروزی یک بر صفر نیاز داشتند؛ ولی با ارائه بازی کسل کننده و کنترل شده از سوی مردان خوزه مورینیو (مربی اسبق چلسی و کنونی اینتر) مقهور هنرنمایی ساموئل اتوئو، گلزن کامرونی قهرمان فصل قبل کالچو در دقیقه 78 شد و از ادامه صعود بازماندند. بدین ترتیب مردان مورینیو در ورزشگاه استامفوردبریج جشن صعود برپا کردند.

در دیداری دیگر که ورزشگاه رامون سانچز انجام شد، سویا اسپانیا برابر زسکا مسکو 2 بر یک شکست خورد. برای سویا که در بازی رفت به تساوی یک بر یک رسیده بود، دیگو پروتی در دقیقه 41 گلزنی کرد. در حالی که تیم میهمان توسط توماس ناسید39 و کی‌سوکه هوندا 55 به گل رسید.

امشب با انجام دو دیدار بوردو فرانسه - المپیایکوس یونان و بارسلونا اسپانیا - اشتوتگارت دیدارهای این مرحله به پایان خواهد رسید. 
 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد