فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نیکبخت:استیلی با من دشمنی می کند

نیکبخت:استیلی با من دشمنی می کند

فوتبال روز:اخراج نیکبخت واحدی از استیل آذین یکی از غیرمنتظره ترین اخبار آخر سال بود. که هنوز مورد تکذیب قرار نگرفته است. اما مصاحبه امروز این ستاره سابق فوتبال ایران با یک روزنامه ورزشی بدون تردید راه بازگشت او را به تیمش دشوارتر خواهد کرد.

 

نیکبخت که در این مصاحبه علیه حمید استیلی و حشمت مهاجرانی صحبت کرده و آنان را مورد حمله قرار داده است، در پاسخ به این سوال که چرا صبر نکرد آب ها از آسیاب بیفتد و دلخوری ها برطرف شود، می گوید:« شما حتما مصاحبه آقای مهاجرانی را دیروز خوانید و دیدید که ایشان چه حرف هایی درباره من زده است. من که آبرویم را از سر راه پیدا نکرده ام که بخواهم آن را به این راحتی از دست بدهم ، ضمن اینکه من چیز خاصی نگفتم...»
نکته اینجاست که به جزو مهاجرانی که به هر حال پیشکسوت باشگاه و فرد مورد احترام در فوتبال ایران محسوب می شود حمید استیلی نیز مورد حمله نیکبخت قرار گرفته، مربی ای که به هر حال رابطه او و نیکبخت در دوران سرمربیگری قطبی در پرسپولیس همواره مشکوک تلقی می شد.
 نیکبخت با اشاره به این نکته که معرفتش را قبلا به استیلی نشان داده می گوید:«ایشان و آقای مهاجرانی بارها به من گفتند که ما تو را برای بازی تراکتورسازی می خواهیم، می توانید بروید از هم تیمی های من سوال کنید که من چطور تمرین می کردم. اما من در بازی تراکتور باز هم در ترکیب نبودم. تازه تا دقیقه 90 همه چیز خوب و عالی بود اما تا روی پنالتی گل خوردیم علی نیکبخت شود مقصر شکست.»
نکته بخصوص در این زمینه این جمله نیکبخت است که حمید استیلی با او مشکل شخصی دارد. او با اشاره به اینکه شنیده بوده که استیلی او را نمی خواهد گفت:«فکر می کردم که با هم به مشکل بخوریم اما انتظار نداشتم که او با من دشمنی کند. اتفاقی که در استیل آذین افتاده است.»
وقتی از او در این باره سوال می کنیم که آیا حالا نظرش راجع به استیلی تغییر کرده یا نه؟ اینطور جواب می دهد:«آن روز که من رفتم نود و گفتم نتایج این فصل به خاطر زحمت آقای استیلی است از خودم حرف نمی زدم، چیزی را که دیده بودم گفتم چون معرفتش را داشتم و به خاطر همین هم قطبی با من سر لج افتاد و با هم به مشکل خوردیم. البته نه اینکه بگویم انتظاری از استیلی داشتم اما حداقل خواسته ام این بود که درباره من اینطور حرف نزند.»
 نکته جالب این گفتگو آن است که نیکبخت می گوید:«هنوز از استیل آذین اخراج نشده و منتظر تصمیم گیری مدیران تیم است.» 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد