فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

عابدزاده: می‌خواهند عابدزاده را کوچک کنند

 

فوتبال روز:احمدرضا عابدزاده صبح دیروز راهی باشگاه پرسپولیس شد و از آنجایی که پولی در باشگاه نبود تا طلبش را بگیرد، عقاب راهی فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی شد. حضور عابدزاده در کمیته انضباطی، دریافت حکم جدید و اظهار‌نظر عابدزاده در مورد صحبت‌های علی دایی بهانه‌ای شد تا با او گپ بزنیم.

 

ماجرای پرداخت بدهی‌ات از سوی باشگاه پرسپولیس به کجا رسید؟فعلا که هیچی... آقایان ما را سرکار گذاشته‌اند. روز شنبه به باشگاه رفتم و یک آقایی به نام صفری یا صفدری و یا نمی‌دانم... ظفری! که تا آخر هم نفهمیدم چه‌کاره است، به من گفت، «ان‌شاءا... تا روز دوشنبه طلبت را پرداخت می‌کنیم!» روز دوشنبه به باشگاه رفتم و متاسفانه گفتند که پولی برای پرداخت طلب من ندارند. من نمی‌دانم... اگر باشگاه پرسپولیس تا قیامت نخواهد پول مرا بدهد و طلبکار داشته باشد، تکلیف من چه می‌شود؟
 

قرار شده طلبت را چطور دریافت کنی؟قرار بوده که 41 میلیون و 500 هزار تومان که مربوط به فصل گذشته است را طی همین یکی، دو روزه پرداخت کنند، که البته این کار را نکردند! مابقی طلب من که مربوط به فصل جدید است را هم قرار است که تا پایان بازی‌های فصل پرداخت کنند. البته این آقایان توی پرداخت همین 40 میلیون مانده‌اند و هر روز مرا سر می‌دوانند. 
 

چرا با کاشانی در این مورد صحبت نمی‌کنی؟ شاید اگر با او به تفاهم برسی وضعیتت خیلی بهتر شود.
من با کسی مشکل ندارم. آقای کاشانی مصاحبه کرد و گفت پرسپولیس خانه عابدزاده است و طلبش را می‌دهیم اما ایشان باز هم زیر قول‌شان زدند و حتی به حکم کمیته انضباطی هم توجهی نکردند. نمی‌دانم چرا این اتفاق‌ها می‌افتد و فقط امیدوارم که همه‌چیز ختم به خیر شود. البته آقای کاشانی سرش شلوغ است. چند شغله بودن ایشان باعث شده تا کمتر در باشگاه حضور داشته باشد!
 

راستی مگر قرار نبود که با توجه به حکم کمیته انضباطی به نیمکت پرسپولیس برگردی؟
(خنده) بله... آقای دایی گفته که من باید بروم سر تمرین و از تمرینات ایشان یادداشت‌برداری کنم! من به عنوان مربی با پرسپولیس قرارداد بسته‌ام و با توجه به حکم کمیته انضباطی باید با همین سمت در پرسپولیس کار کنم. مردم ما فهیم و با‌شعور هستند. آنها می‌فهمند که چرا دایی این حرف‌ها را می‌زند و درک می‌کنند که عابدزاده تا چه حد پرسپولیسی است و بقیه چطور این تیم را دوست دارند. ایرادی ندارد... اگر آقایان فکر می‌کنند که عابدزاده را می‌توانند با این کارها کوچک کنند، بگذار کارشان را بکنند! من تابع نظر و حکم کمیته انضباطی هستم. اگر آقای شریفی و کمیته انضباطی حکم بدهند که عابدزاده باید به عنوان یادداشت‌بردار آقای دایی به پرسپولیس برگردد و کار کند، من برمی‌گردم. اگر این آقایان می‌دانستند که پیراهن پرسپولیس چه ارزشی دارد و خدمت به مردم چقدر اجر دارد، هرگز این حرف‌ها را نمی‌زدند. بعضی‌ها فقط دنبال عوام‌فریبی هستند و مردم به خوبی این چیزها را درک می‌کنند.
 

وضعیت پرسپولیس را در لیگ چطور می‌بینی؟تحت هر شرایطی برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم چون این تیم را دوست دارم و از ته دل دعا می‌کنم تا به خاطر مردم پرسپولیس نتیجه بگیرد. 


 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد