فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مدیر برنامه‌های دنیزلی درایران: تاج با تریم مذاکره کرد

مدیر برنامه‌های دنیزلی درایران: تاج با تریم مذاکره کرد  

فوتبال روز:هر چقدر مسوولان فدراسیون فوتبال و سازمان تربیت‌بدنی سعی دارند که موضوع مذاکره با فاتح تریم را تکذیب ‌کنند اما بعد از اینکه اکثر روزنامه‌ها و سایت‌های خبری ترکیه به مذاکره ایرانی‌ها با تریم اشاره کردند حالا ابعاد جدیدی از این ماجرا روشن شده که کلید آن کسی نیست جز مصطفی دنیزلی.

 

از آنجایی که به نوشته روزنامه‌های ترکیه‌ای، مقامات فدراسیون فوتبال ایران قبل از صحبت با تریم سراغ مصطفی دنیزلی رفته بودند شهراد ناظمی، به عنوان مدیر برنامه‌های دنیزلی - در زمان حضور او در پرسپولیس- احتمالا اطلاعات خوبی از این موضوع دارد. ناظمی می‌گوید:«خبر مذاکره فدراسیون با مربیان ترکیه‌ای صحت دارد البته فدراسیون با دنیزلی مذاکره آنچنانی نکرد بلکه تنها یک ابراز تمایل بود که دنیزلی به دلیل فعالیت در بشیکتاش این پیشنهاد را قبول نکرد.» ناظمی بدون هیچ رودربایستی نام طرف مذاکره‌کننده فدراسیون با تریم را می‌گوید:«آقای تاج با تریم صحبت کرد، اما مشکل اینجاست که در فدراسیون فوتبال یکسری موافق آوردن مربی خارجی هستند و یکسری مخالف این قضیه.» مدیر برنامه‌های دنیزلی این موضوع که تریم برای پذیرش پیشنهاد ایران دچار تردید شده را قبول ندارد:«بحث تردید نیست بلکه شرایط مالی جلوی پیشرفت مذاکرات را گرفته. فکر می‌کنم تریم چهار میلیون یورو می‌خواهد اما فدراسیون چنین بودجه‌ای ندارد وگرنه هیچ بعید نبود که همین امروز قطبی را برکنار و تریم را جایگزین او کنند. نکته بعدی هم عدم یکدست بودن تصمیمات در فدراسیون است و تاج به تنهایی نمی‌تواند همه را مجاب به تغییر و تحول در کادرفنی تیم ملی کند بنابراین بعید است که تریم به ایران بیاید.»
ناظمی که با اطمینان خاصی صحبت می‌کند حضور فیلیپ تروسیه در ایران را هم بعید می‌داند:«اتفاقا عید پارسال فدراسیون مذاکراتی با تروسیه داشت. ابتدا تروسیه نمی‌خواست بیاید اما زمانی که او راضی شد، فدراسیون رفت سراغ قطبی. دلیل دیگری که احتمال آمدن تروسیه به ایران را کاهش می‌دهد، قرارداد او با آکادمی فوتبال ژاپن است که طبق آن، تروسیه باید سه ماه در سال را در ژاپن بگذراند.
 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد