فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی: کفاشیان قراردادم را ندیده و معنی غرامت را نمی‌داند

 

فوتبال روز:سرمربی پیشین تیم ملی گفت: شاید کفاشیان قرارداد مرا ندیده باشد، ضمن اینکه دوست دارم از او معنی کلمه غرامت را بپرسید.

علی دایی در خصوص آخرین دیدار پرسپولیس در سال 88 برابر پتروشیمی تبریز در چارچوب رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: خوشبختانه تیم وضعیت خوبی دارد و بازیکنان با آمادگی تمرینات را دنبال می‌کنند. 2 بازیکن مصدوم داریم که به دیدار روز پنجشنبه نمی‌رسند، اما سایر افراد با قدرت رودرروی پتروشیمی قرار خواهند گرفت.
وی ادامه داد: بازی برابر پتروشیمی آن هم در تبریز بسیار سخت است، اما ما برای پیروزی و صعود به مرحله بعدی به مصاف این تیم خواهیم رفت.

دایی در مورد حضورش در تبریز خاطرنشان کرد: یقین داشته باشید پرسپولیس و تراکتورسازی بهترین هواداران ایران را دارند. همواره تبریزی‌ها نسبت به من لطف زیادی داشتند و مطمئنم در این بازی نیز جو بسیار خوبی در ورزشگاه حاکم خواهد شد. امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم و هر تیمی که مستحق است به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کند.

سرمربی پرسپولیس درباره تلخ‌ترین و شیرین‌ترین خاطره ورزشی خود در سال 88 عنوان کرد: اجازه بدهید یک سری حرف‌ها را نزنم. تا حدودی شکست برابر عربستان تلخ‌ترین خاطره امسالم بود، اما در کل سال خوبی را داشتم، مخصوصاً زمانی که به پرسپولیس آمدم.

دایی در پاسخ به این سئوال که آیا شکست استقلال در دربی خاطره شیرینی نیست؛ یادآور شد: این موضوع طبیعی است و خدا را شکر می‌کنم که پرسپولیس پس از سال‌ها توانست استقلال را شکست دهد. این امتیاز برایم در پرسپولیس بسیار ارزشمند بود.

سرمربی سابق تیم ملی درباره اظهار نظر کفاشیان مبنی بر اینکه وی از فدراسیون فوتبال درخواست غرامت کرده است؛ گفت: نمی‌خواهم در این مورد زیاد صحبت کنم، زیرا کاملاً مشخص است. به نظرم کفاشیان در این مورد کمی بی‌اطلاع است و یا با مسائل حقوقی آشنایی ندارد. شاید وی اصلاً قرارداد مرا ندیده باشد.
وی افزود: قرارداد من 3 ساله بوده، در حالی که پس از یک سال و 9 روز مرا اخراج کردند. فقط حق و حقوق سال اول خود را دریافت کردم و با توجه به اینکه مرا اخراج کردند باید حقوق 2 سال دیگر را نیز بدهند.

دایی با خنده‌دار خواندن مسئله غرامت تصریح کرد: مگر جنگ جهانی دوم است که به دنبال غرامت گرفتن باشم؟ کفاشیان همه چیز را به مزاح و خنده تلقی می‌کند و شاید این بار نیز موضوع مرا به مزاح گرفته است، اما او اشتباه می‌کند. اصلاً بروید از او بپرسید معنی غرامت چیست؟ آیا می‌تواند توضیح دهد؟ آقایان نمی‌دانند چه واژه را در چه جایی به کار ببرند.

سرمربی سابق تیم ملی عنوان کرد: مطمئن باشید تمام حق و حقوق خودم را دریافت خواهم کرد. قراردادم موجود است و هر زمانی که لازم باشد آن را در اختیار مردم قرار خواهم داد. من یک ماه پیش به کمیته انضباطی شکایتم را ارسال کردم و آنها اعلام کردند در حال پیگیری این موضوع هستند، اما نمی‌دانم چرا تاکنون طول کشیده است. از شریفی در خواست دارم در این هفته جواب مرا بدهد.

دایی با اشاره به ارسال شکایت به فیفا خاطرنشان کرد: مطمئن هستم در ایران به نتیجه خواهم رسید، اما در صورتی که به خواسته خود نرسم مطمئن باشید از طریق مقامات بالاتر و فیفا شکایتم را پیگیری خواهم کرد. تا زمانی که حق و حقوقم را دریافت نکنم کنار نخواهم نشست.

وی در ادامه گفت: دوست دارم این موضوع در ایران حل و فصل شود و به فیفا کشیده نشود. مطمئن باشید اگر می‌خواستم به فیفا شکایت کنم از ابتدا این کار را می‌کردم، زیرا تاکنون جواب خود را گرفته بودم، اما احترام گذاشتم و دوست دارم در مملکت خودم این موضوع حل شود. امیدوارم آقایان به جای راه‌های فرار از این موضوع، به دنبال حل کردن آن باشند.

سرمربی پرسپولیس درباره اردوی تدارکاتی این تیم در امارات خاطرنشان کرد: برنامه‌های ویژه‌ای برای این اردو در نظر گرفته‌ایم و امیدوارم در تعطیلات عید با این تمرینات به مرز آمادگی کامل برسیم و در رده‌های بالای جدول قرار گیریم. 
 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد