فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

لیگ قهرمانان آسیا/ تساوی استقلال و ذوب آهن

لیگ قهرمانان آسیا/ تساوی استقلال و ذوب آهن 

فوتبال روز:در آغاز هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا نمایندگان ایران با حریفان خود به تساوی دست یافتند.

 

استقلال صفر-الجزیره صفر 

 

ورزشگاه آزادی
 تماشاچی: حدود 35 هزار
داور: چو موینگ یانگ اخطار:موسی البلوشی، رافائل سوبیس و علی خسیف از الجزیره و حسین کاظمی از استقلال

استقلال :محمد محمدی، امیر حسین صادقی، پژمان منتظری، مهدی امیر آبادی( از دقیقه 85 محسن یوسفی)، حنیف عمران زاده، خسرو حیدری، کیانوش رحمتی(از دقیقه 70 سید مهدی سید صالحی)، حسین کاظمی، فابیو جانواریو( از دقیقه 89 آرش برهانی)، فرهاد مجیدی و سیاوش اکبرپور
 سرمربی: صمد مرفاوی

 شرح بازی: هنوز داور سوت پایان را نزده بود اما هیچکس دوست نداشت ورزشگاه را ترک کند. استقلال درست مثل بازی سال گذشته، بعد از 90 دقیقه پرفشار و حمله بی‌وقفه روی دروازه حریف، نتوانست از پس اقبال بلند الجزیره و سرمربی برزیلی‌اش بربیاید. آنها که بعد از یک پیروزی باارزش در عربستان برای کسب دومین برد به میدان آمده بودند، در نهایت در سد دروازه‌بان و تیر دروازه متوقف شدند تا 2 امتیار مفت و مسلم از دست استقلال بپرد.
البته بازی استقلال خوب و قابل احترام بود اما یک تیم باتجربه و بین‌المللی از موقعیت‌های خود استفاده می‌کند. بخصوص در لیگ قهرمانان آسیا که هر بازی خانگی باید با نهایت دستاورد به پایان برسد. صد البته الجزیره‌ای‌ها هم از نمایش خود راضی‌اند. آنها علاوه بر این که تهران را با دست پر ترک کردند، در نیمه اول 3 بار دروازه استقلال را به خطر انداختند. به هر حال یادمان باشد که این لیگ قهرمانان آسیاست.  

 

اتفاق ویژه: اولین بازی آسیایی استقلال با استقبال نسبتا خوبی مواجه شد. این در حالی بود که ناصر حجازی دوباره به ورزشگاه آمده بود و کنار واعظ مسابقه را تماشا می‌کرد.اما در پایان دیدار استقلال و الجزیره که با تساوی بدون گل به پایان رسید شماری از هواداران استقلال با شعارهایشان خواستار جدایی صمد مرفاوی از استقلال شدندخب،این روزها در ایران کسی بازی را نمی بیند...همه نتیجه می خواهند! 

 

الاتحاد 2- ذوب آهن 2 

 

ورزشگاه: پرنس عبدالله فیصل
داور: عبدالرحمان عبدو
 اخطارها: فرشید طالبی و سید محمد حسینی (ذوب آهن)
 ذوب آهن: شهاب گردان،محمد صلصالی،فرشید طالبی، حسن اشجاری،سید محمد حسینی،سینا عشوری،محمد منصوری (89- علی احمدی)، قاسم حدادی فر (70- گابریل)،محمد قاضی،محمدرضا خلعتبری و اسماعیل فرهادی (68- ایگورکاسترو)
 شرح بازی : الاتحاد بازی را بسیار خوب شروع کرد و در همان نیمه اول توانست به دو گل دست پیدا کند. ذوبی ها در نیمه اول بازی خوبی به نمایش نگذاشتند و کمتر کسی فکر می کرد که موفق به جبران دو گل خورده شوند اما شاگردان ابراهیم زاده در نیمه دوم یک بازی اصفهانی را به نمایش گذاشتند. آنها بسیار منطقی بازی کردند و با حسابگری از دو موقعیت دو گل بدست آوردند تا با یک امتیاز عربستان را ترک کنند .
 
 شرح گل ها: 
 یک – صفر ( الاتحاد):اشتباه مدافعین ذوب آهن در محوطه جریمه باعث ایجاد موقعیت خطرناک شد که ضیا عبدالمالک از روی خط محوطه شش قدم توپ را به گل اول بازی تبدیل کرد. (دقیقه 10 ) 
 2- صفر ( الاتحاد)
پاس عمقی محمد نور با ضربه ضیا عبدالمالک توسط گردان برگشت داده شد و توپ برگشتی را نور از روی خط محوطه جریمه وارد دروازه کرد. (دقیقه 43)  
  
2- یک ( ذوب آهن)ضربه محمد منصوری از درون محوطه جریمه با واکنش دروازه بان الاتحاد به اسماعیل فرهادی رسید که ضربه او حساب کار را2 بر یک کرد  ( دقیقه 52)
 
 ۲-2 ( ذوب آهن) سانتر محمد منصوری از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر فرشید طالبی و در نهایت قدرت تمام کنندگی قاضی گل تساوی بازی را رقم زد. ( دقیقه 54) 
 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد