فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

سعیدلو می‌خواهد کفاشیان خودش کنار برود

سعیدلو می‌خواهد کفاشیان خودش کنار برود  

فوتبال روز:از همان روزهای اولی که علی سعیدلو به عنوان رییس سازمان تربیت‌بدنی انتخاب شد شایعات زیادی در مورد جدایی علی کفاشیان از فدراسیون فوتبال شنیده می‌شد.

 

کار به جایی رسیده بود که بعضی از روزنامه‌ها حبیب کاشانی و محمد دادکان را به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال معرفی کردند اما رییس سازمان تربیت‌بدنی در اولین جلساتی که با کفاشیان داشت به او اطمینان داد که برنامه‌ای برای تغییرات در فدراسیون فوتبال ندارد و به همین دلیل کفاشیان با خیال راحت‌تری به کارش در ساختمان خیابان سئول ادامه داد. البته هر از گاهی از او در مورد کناره‌‌گیری از فدراسیون سوال می‌شد و رییس هم در برابر این سوالات تنها یک جواب داشت:«تا دو سال دیگر که قطعا در فدراسیون هستم بعد از آن هم احتمالا برای دوره بعدی انتخابات ثبت‌نام خواهم کرد.» اما اینطور که به نظر می‌رسد دوباره شایعه برکناری رییس به راه افتاده است. هر چند که این بار، موضوع جدی‌تر از یک شایعه است.

افشاگری دوباره مازیار ناظمی
مازیار ناظمی به عنوان مجری ورزش تلویزیون وبلاگ جالبی دارد و سعی می‌کند همیشه وبلاگش را با خبرهای جنجالی به روز کند. او طی چند روز اخیر دو بار تیتر یک مطبوعات ورزشی را تامین کرد. دفعه اول به مصاحبه او با حمید استیلی برمی‌گشت که طی آن سرمربی استیل‌آذین اتهامات جدیدی را به افشین قطبی نسبت داده بود اما دفعه دوم مطالب وبلاگ ناظمی جنجالی‌تر بود. او دیروز بخشی از صحبت‌هایش با رییس کمیته تربیت‌بدنی مجلس را روی وبلاگش قرار داد که در آن یحیی‌زاده از برکناری علی کفاشیان خبر داده:«در نشست با آقای سعیدلو در مورد برکناری کفاشیان بحث شد منتهی ایشان می‌خواهند با نظر خود آقای کفاشیان موضوع حل شود و شخص دیگری هدایت فدراسیون را برای سال جدید به عهده بگیرد. البته می‌دانید که طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال، جای حاج علی محکم است مگر اینکه خودش بخواهد این آخرین بهار فوتبالش باشد.»

یحیی‌زاده از ناظمی شاکی شدخبر خیلی زود تبدیل به خبر اصلی سایت‌های مختلف خبری به خصوص رسانه‌های مخالف کفاشیان شد. این وسط واکنش یحیی‌زاده نسبت به رسانه‌ای شدن حرف‌هایش کاملا جالب بود. او که کاملا از این قضیه شوکه شده بود، گفت:«اصلا قرار نبود این خبر جایی چاپ شود. داستان از این قرار است که من به برنامه آقای ناظمی در جام‌جم رفته بودم و آنجا در مورد مسایل مختلفی صحبت کردیم. برنامه که تمام شد ایشان از بنده در مورد برکناری قطبی پرسیدند که من گفتم احتمال تغییر رییس فدراسیون وجود دارد، البته چند بار تاکید کردم که لطفا این خبر را جایی چاپ نکنید و حالا این شد نتیجه‌اش.» رییس کمیته تربیت‌بدنی مجلس مانده با این قضیه چه کار کند:«مطمئنا آقای سعیدلو این خبر را تکذیب می‌کنند چون اگر فیفا متوجه موضوع شود احتمال تعلیق فوتبال ایران وجود دارد.»

تکذیب توسط نزدیکان کفاشیان اما در حالی که یحیی‌زاده از برکناری قریب‌الوقوع کفاشیان صحبت کرده نزدیکان رییس فدراسیون این خبر را تکذیب می‌کنند. یکی از نزدیکان کفاشیان می‌گوید:«اصلا چنین موضوعی صحت ندارد. مطمئن باشید اگر سعیدلو قصد کنار گذاشتن کفاشیان را داشت اول این موضوع را با خود او در میان می‌گذاشت، در حالی که هنوز چنین اتفاقی نیفتاده است.»
رییس فدراسیون فوتبال سوم فروردین عازم مالزی می‌شود تا در جلسه کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت کند. باید تا آن روز منتظر ماند و دید که این سفر آخرین سفر کاری او به عنوان رییس فدراسیون فوتبال است یا نه.  

 

منبع:روزنامه گل 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد