فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مهدوی‌کیا، استیلی و علی کریمی به سینمایی‌ها جایزه دادند

مهدوی‌کیا، استیلی و علی کریمی به سینمایی‌ها جایزه دادند 

فوتبال روز:یازدهمین دوره جشن سینمایی، تلویزیونی دنیای تصویر شب گذشته در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد و مهدی‌ مهدوی‌کیا، حمید استیلی و علی کریمی از جمله اهالی فوتبال بودند که به برخی از اهالی سینما تندیس حافظ دادند.

یازدهمین دوره جشن سینمایی، تلویزیونی دنیای تصویر شب گذشته در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
بنابراین گزارش، آغاز این برنامه با پخش سرود وحدت از کارهای زنده یاد فرهاد مهراد به مناسبت ولادت با سعادت حضرت محمد(ص) و امام جعفرصادق(ع) همراه بود و در ادامه الهام حمیدی با خواندن متنی به حاضران در این برنامه خیرمقدم گفت. پس از آن رضا یزدانی ترانه خلیج فارس را خواند و در ادامه، الهام حمیدی با خواندن متن دیگری توضیحاتی را در مورد دلیل دوسالانه بودن این جشن ارائه داد.
در ادامه این مراسم، "علی معلم " به روی صحنه آمد و بعد از خواندن غزلی از حافظ گفت: یک سال نبودیم و به همین خاطر اواخر زمستان دو جشن را یک جا برگزار می‌کنیم و امیدوارم سال آینده اول تابستان مثل همیشه جشن را بگیریم. باید این نکته را هم بگویم که جشن با دشواری خاصی برگزار شد، چون سیستم برگزاری جشن از روال طبیعی خود خارج شده بود و ما توانستیم با کاری سخت و طاقت‌فرسا این جشن را برگزار کنیم.
در ادامه معلم در مورد جوایز این دوره از جشن دنیای تصویر گفت: پنج سکه بهار آزادی، ده میلیون ریال بن خرید محصولات آرایشی تیبا، ده میلیون ریال بن خرید لباس از گراد و 6جایزه ده میلیون ریالی از طرف شرکت آب معدنی دماوند جوایزی است که به برگزیدگان جشن حافظ اهدا می‌شود.
بر اساس این گزارش، حسام نواب صفوی اولین هنرمندی بود که در میان تشویق حضار به روی صحنه رفت و جایزه بهترین صدا را "به خاطر عمق بخشیدن به دو جنبه واقعی و فرا واقعی فیلم " به محمدرضا دلپاک برای "آواز گنجشک‌ها " اهدا کرد و دلپاک گفت: از همه کسانی که در این کار به من لطف کردند ممنونم و این جایزه در واقع به انجمن صدابرداران تعلق دارد نه فقط به من.
همچنین برای جایزه بهترین چهره‌پردازی، علی کریمی بازیکن عضو استیل‌آذین و شیلا خداداد به روی صحنه رفتند و این جایزه را "به خاطر باورپذیری و پرهیز از اغراق مرسوم در فیلم‌های جنگی " به مهری شیرازی برای "اتوبوس شب " اهدا کردند که شیرازی پس از دریافت جایزه گفت: خوشحالم که بعد از این همه سکوت دوباره در جشن دنیای تصویر شرکت کردم و ممنونم از کیومرث پوراحمد که همیشه به من فرصت‌های خوبی را داد.
برای اهدای جایزه بهترین طراح صحنه و لباس بهنوش بختیاری روی صحنه رفت و این جایزه "به خاطر توجه به جزییات و کار دقیق با رنگ در جامه و فضاها " به عباس بلوندی برای "فرزند خاک " رسید.
بلوندی که به علت حادثه سر صحنه فیلمی با چشمی آسیب دیده در این جلسه حاضر بود، گفت: من از مجله دنیای تصویر تشکر می‌کنم و این جایزه من را بسیار خوشحال کرد و ببخشید که با چشمی آسیب دیده اینجا حاضرم.
جایزه بهترین موسیقی متن فیلم را حمید استیلی و همایون ارشادی "به خاطر همسویی با فضا، قالب و نوع فیلم " به محمدرضا درویشی برای فیلم آتش سبز دادند که در نبود وی قاسم قلی‌پور تهیه کننده این فیلم برای گرفتن جایزه به روی صحنه رفت و گفت: خوشحالم که این جایزه به آقای درویشی رسیده است.
حمید استیلی نیز در سخنانی گفت: باشگاه استیل آذین خوشحال است که بین هنرمندان حضور دارد و امیدوارم این باشگاه که عنوان فرهنگی هنری را یدک می‌کشد بتواند به بحث فرهنگ به خوبی رسیدگی کند.
برای اهدای جایزه بهترین تدوین اصغر همت به روی صحنه رفت و این جایزه "به خاطر دستیابی به ریتم یک دست در هر دو فضای شهر و طبیعت " به حسن حسن‌دوست به خاطر فیلم "آواز گنجشک‌ها " رسید که در غیاب وی محمدرضا دلپاک این جایزه را دریافت کرد.
آنا نعمتی هنرمند دیگری بود که برای اعلام جایزه بهترین فیلمبرداری روی صحنه رفت و این جایزه "به خاطر رعایت استانداردهای نور، قاب و تصویرسازی مناسب ژانر " به فرج حیدری برای فیلم پارک وی رسید که در غیاب وی خود نعمتی جایزه را به همراه برد و گفت: به عنوان یکی از بازیگران فیلم دیدم که همه برای این کار زحمت زیادی کشیدند.
قبل از اهدای جایزه یک عمر فعالیت هنری کلیپی از آثار منتخب منوچهر اسماعیلی به نمایش درآمد و مهدی مهدوی‌کیا، امیر کعبی، حسین هدایتی(مدیر باشگاه استیل آذین) و چنگیز جلیلوند به روی صحنه رفتند.
مهدوی‌کیا ضمن تشکر از برگزارکنندگان جشن اظهار امیدواری کرد که این گونه مراسم‌ها تداوم داشته باشد و هدایتی در سخنانی گفت: به عنوان یک خدمت‌گذار در ورزش برگزاری این جشن را برای هنرمندان تبریک می‌گویم و امیدوارم هنرمندان و هنردوستان دست در دست هم کاری کنند تا شادی و نشاط در کشور افزایش یابد.
چنگیز جلیلوند در سخنان خود گفت: خوشحالم که منوچهر اسماعیلی را به شما معرفی می‌کنم. او مثل گوهر نایابی در دنیای دوبله است، به گوینده‌ای مثل او افتخار می‌کنیم و باید او را لای پنبه نگه داریم.
غلامعباس فاضلی از اعضای هیأت داوران جشن دنیای تصویر در این بخش از برنامه با حضور روی صحنه در مورد منوچهر اسماعیلی گفت: خیلی‌ها سوال می‌کنند چرا دوبلور خوب در نسل جدید وجود ندارد و این سوال را می‌کنند که مگر صدای خوب در بین نسل جوان نیست. سه دلیل در این موضوع وجود دارد که هر سه در آقای اسماعیلی به چشم می‌خورد. اولی عشق به کار است و اسماعیلی عشق جدی به کار خود دارد و من تمام جزییات کلیه آثاری را که در آنها حضور داشته، در ذهن دارم که این فقط به حافظه خوب برنمی‌گردد. دومی اندکی جاه طلبی است که برای هر هنرمندی لازم است خیلی‌ها راضی به گوشه‌نشینی هستند و نمی‌خواهند به صدر بروند اما اسماعیلی این‌گونه نبود و سوم اینکه زمانه و دوران یا بعضی حوادث از بعضی از مردان و زنان، شخصیت‌های بزرگی می‌سازد، گاهی جهان اطراف می‌خواهد هنرمند را به انزوا بکشد و اینجاست که هنرمند بزرگ خود را از انزوا رها می‌کند و با عبور از دروازه تاریخ جاودانه می‌شود.
منوچهر اسماعیلی در میان تشویق شدید حضار به روی صحنه آمد و گفت: یک بار علی معلم در مراسم بزرگداشتی به من روی صحنه گفت چرا می لرزی؟ پس ابهت تو کجاست؟ نتوانستم آن روز به او جواب بدهم چون بزرگداشت استادم علی کسمایی بود. فقط این را بگویم که هنرمند جلوی دوربین استوار است و در حرف صلابت دارد. من هنرمند نیستم، من تکه‌ای از جان شما هستم.
وی افزود: هنوز به خاطر شما مردم و عشق شما حرف می‌زنم و از تمام همکارانم ممنونم که به من میدان دادند و از من حمایت کردند. این جایزه متعلق به من نیست لذت و خاطره این جایزه را با خود می‌برم و اصل جایزه را به همسرم تقدیم می‌کنم.
در ادامه این مراسم فرزاد حسنی به همراه سیروس الوند برای اهدای جایزه بهترین بازیگر زن به روی صحنه رفتند و الوند گفت: بازگشت دنیای تصویر را به عرصه مطبوعات تبریک می‌گویم و جشن دنیای تصویر را هم مبارک می‌دانم. هیچ گاه باور نکردم که می‌توان قلم‌ها را شکست و دنیای تصویر نیز شکسته نشد. این مجله همیشه برای من دریچه‌ای بود از ایران به سینمای جهان.
اولین جایزه بهترین بازیگر زن به بهاره رهنما رسید و او با خوشحالی پس از حضور در صحنه گفت: خوشحالم که این جایزه را از دست الوند می‌گیرم، چون زمانی به او گفتم چرا من را در فیلم‌هایت بازی نمی‌دهی و او به من گفت بازیگر با اضافه وزن نقش اول نمی‌گیرد. اما این جایزه را از او گرفتم.
رهنما با اظهار امیدواری از اینکه بازگشت دنیای تصویر طلیعه بازگشت سایر مطبوعات سینمایی به جریان انتشار باشند از حضار خواست تا به افتخار خسرو شکیبایی دست بزنند و گفت: از پیمان قاسم خانی و ابوالحسن داوودی ممنونم که کشف کردند رسالت من در خندان مردم است نه در گریاندن آنها.
دومین جایزه بهترین بازیگر زن "به خاطر رعایت خصوصیات اجتماعی و رفتاری درست شخصیت " به هنگامه قاضیانی برای به همین سادگی رسید و او پس از حضور در صحنه ضمن سلام به هم قبیله‌هایی خود گفت: این جایزه را بسیار دوست دارم و برای من گرفتار این جایزه از سیمرغ بلورین هم مهم‌تر است و امشب بسیار شادم و خوشحالم جایزه را از علی معلم می‌گیرم که معلم همه ما در سینما بوده.
برای اهدای اولین جایزه بهترین بازیگر مرد سعید راد به روی صحنه رفت و گفت: وقتی منوچهر اسماعیلی برای تقدیر به روی صحنه آمد به یاد جایزه منتقدان و جایزه جشنواره سپاس افتادم و فکر کردم قطعا اگر صدای او نبود این جایزه‌ها را نمی‌گرفتم و چقدر کم داشتم. دیدن چنگیز جلیلوند هم برای من بسیار خاطره انگیز بود چون در چهار فیلم معتبر به جای من حرف زد و من قصد دارم جلوی این دو استاد تعظیم کنم.
جایزه بهترین بازیگر مرد "به خاطر ارائه هوشمندانه و واقع گرایانه خصایص شخصیت اصلی " به رضا ناجی برای فیلم "آواز گنجشک‌ها " رسید.
گلاب آدینه هنرمندی بود که دومین جایزه بهترین بازیگر مرد را اعلام کرد و علی معلم در مورد وی گفت: آدینه بازیگران زیادی را به سینما و تئاتر ما معرفی کرده این جایزه "به خاطر حرکت ظریف بر روی مرز بین شخصیت مثبت و منفی " به حامد بهداد برای فیلم روز سوم رسید و بهداد با حضور بر صحنه گفت: از تمام کسانی که در راه بازیگری به من کمک کردند ممنونم. راهی که برایم بسیار جدی بوده و هنوز هم هست. از خداوند، خانواده‌ام، امام رضا(ع) و ملت ایران ممنونم همین طور از حمید سمندریان ممنونم.
بهداد در ادامه با خطاب قرار دادن چنگیز جلیلوند و منوچهر اسماعیلی گفت: شما دو نفر ستاره‌های درخشان هنر دوبله‌اید و من همیشه آرزو داشتم به خاطر صدای مارلون براندو جایزه‌ای به آقای جلیلوند بدهم اما در ده سالی که فعالیت سینمایی می‌کنم هیچ جایزه‌ای نگرفتم و حالا این جایزه را برای صدای براندو، وثوقی، فردین و نیومن به آقای جلیلوند اهدا می‌کنم.
جلیلوند نیز پس از حضور در صحنه گفت: خوشحالم پس از سال‌ها که از ایران دور بودم. پس از برگشتن به کشور، حامد بهداد بازیگر محبوبم بود و امیدوار بودم روزی به حق خود در گرفتن جایزه‌ها برسد که رسید.
برای اهدای جایزه بهترین فیلمنامه‌نویس پیمان قاسم خانی با سحر زکریا به روی صحنه رفتند و این جایزه "به خاطر دسترسی به ساختاری مستحکم با وجود پیچیدگی‌ها و تعدد فراوان شخصیت‌ها " به اصغر فرهادی برای فیلمنامه فیلم دایره زنگی رسید.
لاله اسکندری جایزه بهترین کارگردانی را "به خاطر انتخاب ساختار بصری سیاه و سفید، دوربین روی دست و انتقال شرایط انسانی در جنگ " به کیومرث پوراحمد برای اتوبوس شب داد و پوراحمد پس از سخنان کوتاهی، گفت: خوشحالم علی معلم مجله دنیای تصویر و جشن را با پایمردی به عرصه مطبوعات بازگرداند و خوشحالم که هوشنگ گلمکانی صاحب امتیاز مجله فیلم را در اینجا دیدم و از همدلی بین این دو مجله خوشحال شدم. جایزه آقای اسماعیلی که به خاطر او عاشق سینما شدیم مرا تحت تأثیر قرار داد و عشق حامد بهداد به مارلون براندو و آواز رضا یزدانی مرا تکان داد. همچنین خیلی خوشحالم که چهره‌پردازی اتوبوس شب دیده شد و موسیقی آن نیز به خوبی شنیده شد.
برای اهدای جایزه ویژه هیأت داوران مهتاب کرامتی به روی صحنه رفت و این جایزه "به خاطر پوشش مستمر و درازمدت برای رسیدن به فضا و زبان ایرانی در سینما " به محمدرضا اصلانی برای آتش سبز رسید که در نبود وی کرامتی قول داد جایزه را به اصلانی می‌رساند.
بابک حمیدیان هنرمندی بود که برای اهدای جایزه بهترین فیلم به روی صحنه رفت و این جایزه را مجید مجیدی "به خاطر حرکت روی مرز واقع‌گرایی شوخ اجتماعی و تمثیل گرایی معنوی " برای فیلم "آواز گنجشک‌ها " دریافت کرد.
مجیدی پس از حضور در صحنه گفت: خوشحالم که دنیای تصویر دوباره منتشر می‌شود. من از نیمه راه اصفهان برگشتم و به بخش جذاب برنامه رسیدم یعنی جایی که حامد بهداد جایزه خود را به چنگیز جلیلوند داد. من هم به تأسی از او جایزه ام رابه هنرمندی می‌دهم که از پیشکسوتان دوبله است و مخصوصا در فیلم محمد رسول‌الله به زیبایی جای آنتونی کوئین صحبت کرده امروز هم در سالروز میلاد پیامبر(ص)، نیز می‌خواهم این جایزه را به منوچهر اسماعیلی تقدیم کنم.
افشین یداللهی به همراه محمد سریر برای اهدای جایزه بهترین ترانه فیلم و سریال به روی صحنه رفتند و علی معلم در توضیحی در مورد این جایزه گفت: کار دشواری برای گزینش ترانه فیلم‌ها و سریا‌ل‌ها داشتیم چون تمام آثار خوب بود ضمن این که مجبور شدیم از میان هنرمندان در دو سال دست به انتخاب بزنیم به همین خاطر اگر کسی نام خود را در این میان ندید امیدواریم از دست ما ناراحت نشود.
افشین یداللهی قبل از اهدای جایزه گفت: از دنیای تصویر ممنونم که به ترانه سریال توجه می‌کند. این چیزی است که در بسیاری از جشنواره‌های دیگر هیچ توجهی به آن نمی‌شود و این اتفاق می‌تواند شروع خوبی باشد.
اولین جایزه ترانه "به خاطر پیوند حسی درست با فضا و مضمون اثر " به علیرضا قربانی برای "مدار صفر درجه " رسید که وی پس از حضور در صحنه گفت: از فردین خلعتبری ممنونم که "شب دهم " و "مدار صفردرجه " را با همراهی او توانستم به خوبی اجرا کنم.
قبل از اهدای دومین جایزه ترانه محمد سریر گفت: چندین سال است که اتفاق خوبی در زمینه فیلم‌ها و سریال‌ها افتاده و آن این است که هر اثری با ترانه‌ای همراه است اما بهتر است باتوجه به محتوای سریال به ترانه‌ها دقت شود تا این مسابقه ترانه گذاشتن در فیلم‌ها و سریال‌ها در ارتباط با مضمون سریال باشد.
سپس دومین جایزه بهترین ترانه "به خاطر شعر، ملودی و حس صدای خواننده با هویتی مستقلی از خود اثر " به رضا یزدانی برای "مرگ تدریجی یک رویا " رسید.
یزدانی پس از حضور در صحنه گفت: نمی‌دانستم در این شاخه دو جایزه است و من بسیار هیجان زده شدم چون هیچ جشنواره دیگری نداریم که برای فیلم و سریال جایزه بدهد برای ما خوانندگان مهم است که این جایزه را ببریم و برای این جایزه از یغما گلرویی و کارن همایونفر بسیار تشکر می‌کنم.
برای اهدای جایزه فعالیت پربار در عرصه ادبیات سینمایی هیأت داوران جشن دنیای تصویر مرکب از امیر پوریا، رضا درستکار، امیرحسین رسائل، جواد طوسی، غلامعباس فاضلی و بیژن اشتری به روی صحنه آمدند و طوسی در مورد برنده این جایزه گفت: بیشتر کسانی که به روی صحنه آمدند به اسماعیلی و جلیلوند اشاره کردند. بهانه جمع ما سینماست و سینما بدون عشق و خاطره هیچ است این دو نفر برای ما خاطرات زیادی آفریدند و بایدبگویم متبرک باد نامتان.
طوسی افزود: این دو عزیز از حوزه تخصصی خود زمینه وصل ما را به سینما ایجاد کردند و در حوزه پژوهش‌های سینمایی نیز قطعا یک نویسنده می‌تواند با جدی نگاه کردن و نگاه عمیق به موضوع انتخابی این عملکرد را داشته باشند. کسی که می خواهیم از او قدردانی کنیم در کنار افراد محدود و معدودی که در حوز پژوهش سینما کار انجام داده‌اند تفاوت‌های آشکاری را در کار خود دارد مهمترین تفاوت او این است که نگاه جامعه شناسی بر اساس موضوع انتخابی خود در تاریخ سینما دارد.
طوسی تصریح کرد: اگر بخواهیم به حرف هوشنگ کاووسی و واژه فیلمفارسی اکتفا کنیم در یک نگاه نقادانه به بخشی از تاریخ سینمای قبل از انقلاب خط بطلان می کشیم. اما اگر محبوبیتی در این سینما وجود دارد حتی با توجه به ذات رویا پرداز آن این موضوع بسیار مهم است. تشییع جنازه محمدعلی فردین نشان داد آن واژه و آن سینمای رویاپرداز بیهوده به محبوبیت نرسیده. غلام حیدری یا عباس بهارلو سعی کرده پدیده شدن صناعت و فن سینما را با بضاعت محدودی که سینمای آن دوره داشت بررسی کند و در تمام آثارش به خوبی بها ین کار پرداخته بسیار خوب است که حوزه پژوهش جدی گرفته شود و باید سازمانها و نهادهای مختلف با بنیه مالی کافی بخشی از بودجه خود را برای رونق‌دهی به این مقوله برای کسانی که می‌خواهند کار درستی در حوزه سینما انجام شود اختصاص دهند.
سپس جایزه فعالیت پربار در عرصه ادبیات سینمایی "به خاطر پیگیری و تهدید پیرامون تاریخ سینمای ایران با نتایجی پرشمار و با ارزش در کتاب و مقاله " به عباس بهارلو (غلام حیدری) رسید و وی ضمن تشکر از هیأت داوران گفت: این جایزه را به یاد و خاطره ابوالحمید شعاعی تهرانی تقدیم می‌کنم که از این دنیا رفت و هرگز نشد تجلیلی از او انجام شود.
برای جایزه بهترین فیلم مستند سروش صحت به روی صحنه رفت و این جایزه "به خاطر انتخاب موضوعی با معانی تمثیلی فراتر از واقعیت " به بانوی گل سرخ به کارگردانی مجتبی میرطهماسب رسید که در نبود وی سروش صحت گفت: ما با هم همسایه‌ایم و این جایزه را برای او می‌برم.
مرجانه گلچین برای اهدای جایزه بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی به روی صحنه رفت که این جایزه "به خاطر همخوانی با طبقه اجتماعی و فرهنگی نقش "‌به آزیتا حاجیان برای سریال "ساعت شنی " رسید.
جایزه بهترین بازیگر مرد درام تلویزیوین را گلاب آدینه اعلام کرد و این جایزه "به خاطر یک دستی در ایفای نقشی دوست داشتنی بدون ترحم انگیز شدن " به مهدی هاشمی برای سریال "روزگار قریب " رسید.
هاشمی پس از حضور در صحنه گفت: پایین که نشسته بودم فکر می کردم که چه بگویم وکلی با خود تمرین کردم تا بگویم جایزه گرفتن برای من ارزش دارد اما نکته مهم احساساتی است که شما دارید و من بدون شما در خلأ به سر می‌برم. قطعا وقتی اینجا را ترک کنیم موجی از احساسات تا چند ساعت در فضا می‌ماند و این از قدرت جشن دنیای تصویر است. خوشحالم منوچهر اسماعیلی را اینجا دیدم که شاهکارهای متعددی از او در خاطرم است.
وی در ادامه حرف‌هایش گفت: امیدوارم در سال‌های‌ آتی مشکلاتی وجود نداشته باشد که باعث وقفه در کار مطبوعات شود.
شهره سلطانی جایزه بهترین فیلمنامه مجموعه تلویزیونی را "به خاطر دیالوگ نویسی کنایی و کار با موضوعی ظریف و حساس " به علیرضا نادری و علیرضا کاظمی‌پور برای سریال "میوه ممنوعه " اهدا کرد که کاظمی‌پور از حسن فتحی و اسماعیل عفیفه تشکر ویژه‌ای کرد و در غیاب علیرضا نادری فرزندش بر صحنه حضور پیدا کرد.
فردین خلعتبری برای اهدای جایزه بهترین کارگردان مجموعه تلویزیونی به روی صحنه رفت و این جایزه "به خاطر ارتقای سطح تکنیکی کارگردانی در تلویزیون " به بهرام بهرامیان برای سریال ساعت شنی رسید. مهدی کرم‌پور برای اهدای جایزه بهترین مجموعه تلویزیونی به روی صحنه رفت و این جایزه "به خاطر ارائه پوشش‌ها و رنج‌های یک شخصیت ارزشمند ملی در یک بستر تاریخی " به کیانوش عیاری برای سریال روزگار قریب رسید که در نبود عیاری مهدی هاشمی این جایزه را گرفت.
مهران غفوریان هنرمندی بود که جایزه بهترین بازیگر زن کمدی را اعلام کرد و این جایزه "به خاطر حفظ جنبه‌های در دل نقش و متن کمدی " به مریم امیرجلالی برای سریال ترش و شیرین رسید و وی گفت: خوشحالم که نتیجه زحمت‌هایم را گرفتم.
علی معلم در این بخش از برنامه گفت: از تمام کسانی که در بازگشت دوباره دنیای تصویر تشکر کردند خصوصا آقای خندان وکیل مجله و دکتر کلانتری قاضی پرونده ممنونم تشکر می‌کنم از کسانی که کمک کردند جشن و مجله دنیای تصویر با رفع سوءتفاهم‌ها به میان مردم برگردد و در خدمت سینما و تلویزیون باشد.
وی همچنین افزود: دنیای تصویر سازمانی خصوصی است که به تنهایی این جشن را برگزار می کند و امیدوارم این فعالیتها در بخش خصوصی جدی گرفته شود. این مجموعه بهترین و بیشترین تلاش خود را برای جمع کردن هنرمندان انجام می دهد و امیدوارم مسئولان امر با دید مثبتی به این قضیه نگاه کنند.
آخرین جایزه جشن جایزه بهترین بازیگر مرد کمدی بود که احمد پورمخبر برای اهدای این جایزه به روی صحنه رفت و "به خاطر توفیق در تنها فرصتی که تاکنون در ایفای نقش کمدی داشته " اردلان شجاع کاوه این جایزه را برای چارخونه گرفت.
وی پس از حضور در صحنه گفت: امیدوارم زمانی برسد که تعلق در زمینه طنز قدری ما را محکم‌تر و با اعتقاد بیشتری در این زمینه نمایشی راهگشا باشد.
اجرای دو قطعه ترانه توسط رضا یزدانی پایان بخش یازدهمین دوره جشن سینما تلویزیونی دنیای تصویر بود. 
 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد