فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

بوناچیچ: دیگر در ایران مربیگری نمی‌کنم

بوناچیچ: دیگر در ایران مربیگری نمی‌کنم 

فوتبال روز: سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: تحت هیچ شرایطی دیگر در ایران مربیگری نمی‌کنم.

 

لوکا بوناچیچ پس از تساوی بدون گل برابر مقاومت سپاسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از 2 برد پیاپی در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی انتظار داشتم در این مسابقه نتیجه نگیریم. روحیه بازیکنان ایرانی همیشه این گونه بوده است. در سپاهان نیز زمانی که در آسیا برنده می‌شدیم در لیگ نتیجه نمی‌گرفتیم.
وی ادامه داد: به بازیکنان مس هشدار داده بودم و از آنها خواستم با صد در صد توان خود در میدان حاضر شوند اما این گونه نشد و در نیمه اول 7 بازیکن من خواب بودند و یکی از آنها نیمه خواب و فقط 3 بازیکن تیم بیدار بودند. آنها روحیه مناسب برای این دیدار نداشتند. روحیه‌ای که توانستیم الاهلی را در کرمان شکست دهیم، نتوانستیم آن را به این مسابقه منتقل کنیم.

سرمربی کروات مس کرمان تاکید کرد: لیگ برتر برای مس از هر مسابقه‌ای مهم‌تر است حتی اگر تیم به عربستان هم نرود مهم نیست زیرا برای ما مهمتر از بازی‌های آسیایی بقا در لیگ برتر است. 3 بازی خارج از خانه داریم که باید برنده شویم متاسفانه بازیکنان جانشین خوبی نداریم که بتوانند در هر 3 جام به میدان بروند.
بوناچیچ با انتقاد از مهاجمان مس کرمان گفت: بازیکن موثری در نوک حمله نداریم. و فقط ادینهو بود که او هم مسموم شد. این مسئله کار تیم را با مشکل مواجه کرده است.

وی در مورد وضعیت بیگدلی بازیکن اخراجی مس گفت: من دیگر تحت هیچ شرایطی این بازیکن را نمی‌خواهم. بازیکنی که بی نظمی و بی احترامی می‌کند در تیم من جایی ندارد.
سرمربی مس کرمان در مورد وضعیت فرزاد آشوبی گفت: 8 روز است که این بازیکن را در اختیار نداریم. وقتی که او در ترکیب اصلی تیم ملی جایی ندارد وظیفه‌اش بوده که به کرمان باز گردد تا به تیم کمک کند اما او این کار را نکرد این مشکل من نیست. مشکل تیم ملی و باشگاه است. با نیامدن آشوبی به فوتبال کرمان توهین شده است.

وی ادامه داد: پس از برکناری برهانی نژاد می‌خواستم از تیم جدا شوم و اگر این کار را می‌کردم به نفعم بود. خرابکاری‌های زیادی در تیم شده بود که با آنها مقابله کردم هر چند وظیفه‌ام نبود. در این تیم هیچ چیز سر جای خودش نیست.
بوناچیچ در مورد شایعه حضورش در استیل آذین در فصل آینده به عنوان مربی گفت: تحت هیچ شرایطی دیگر به ایران برنمی‌گردم مگر آنکه بخواهم نوه‌هایم را برای گردش به این کشور بیاورم. 5 سال است که در فوتبال ایران حضور دارم اما بازیکنان ایرانی هرگز تاکتیک پذیر نیستند. 
 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد