فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هفته بیست و هشتم لیگ برتر/ برتری استقلال و پرسپولیس

هفته بیست و هشتم لیگ برتر/ برتری استقلال و پرسپولیس 

فوتبال روز:در آغاز هفته بیست و هشتم لیگ برتر ایران تیمهای استقلال،  پرسپولیس ، ذوب آهن و ابومسلم حریفان خود را شکست دادند.

 

پرسپولیس 1ـ فولاد خوزستان0 

 

 گل: محسن خلیلی(50) برای پرسپولیس
 ورزشگاه آزادی،
تماشاگر 20 هزارنفر
 داور: محمود رفیعی
اخطار: جلال کاملی مفرد و ملادن بارتولویچ(فولاد)، کلاه کج(پرسپولیس) 
 
پرسپولیس: میثاق معمارزاده، ابراهیم شکوری، مجتبی شیری، حمیدرضا علی عسگر، شیث رضایی، عادل کلاه کج، کریم باقری(75 میثم بائو)، حسین بادامکی، حوارملامحمد(87 علیرضا محمد)، محسن خلیلی، هادی نوروزی(65مجتبی زارع)
 سرمربی: علی دایی
  
فولاد: حسین آشنا، جابا مجیری، جواد شیرزاد، جلال کاملی مفرد، سعید رمضانی(80کاوه رضایی)، علی همودی، سیامک سرلک، غلامرضا رضایی، بختیار رحمانی، ملادن بارتولویچ(63 نادر احمدی)، مهدی چمن آرای
سرمربی: مجید جلالی 
 
شرح بازی: در دقیقه 93 بازی زمانی که دوربین تلویزیون در یک نما دایی و جلالی را با هم نشان داد، بازی با یک گل به سود پرسپولیس به پایان رسیده بود علی دایی پنجمین برد متوالی در لیگ برای تیمش کسب کرده بود. بردی که حسابگرانه ترین و تاکتیکی ترین پیروزی تیم او محسوب می شد. پرسپولیس در تمام دقایق بازی به فولاد مسلط بود و با مهار غلامرضا رضایی و سیامک سرلک هرگز اجازه خودنمایی به این تیم نداد، تیمی که قبلا نشان داده چقدر در ضدحملات خطرناک است اما قرمزها در روزی که با احتیاط بیشتری بازی می کردند در حالی بازی را با یک گل به سود خود تمام کردند که به نظر هدف دایی همین بود یک پیروزی مقابل فولاد که از زمان حضور جلالی قابل احترام تر و خطرناک تر بازی می کند. البته تیم جلالی در بازی امروز چندان شجاع و تهاجمی نبود. آنها در تمام 90 دقیقه تحت تأثیر تیم پرسپولیس بودند و حتی بعد از گل خلیلی واکنش خاصی از خود نشان ندادند این برد با گل خلیلی برای پرسپولیس بسیار با ارزش است چرا که سپاهان فردا در جهنم تبریز کار سختی در پیش دارد.
  
شرح گل: 1ـ0(پرسپولیس): حرکت مجتبی زارع در محوطه جریمه و پاس او به ابراهیم شکوری با سانتر بی نقص وی توام شد و محسن خلیلی با یک ضربه سر زیبا گل برتری پرسپولیس را به ثمر رساند. 

اتفاق ویژه: در نیمه اول بازی فرار هادی نوروزی از پشت مدافعان فولاد او را در شرایط تک به تک با دروازه بان قرارداد که این موقعیت با پرچم مشکوک کمک داور آفساید اعلام شد علی دایی بعد از این صحنه اعتراض شدیدی به تیم داوری داشت که همین مسأله باعث شد کمک داوران دیگر اشتباه قبلی را تکرار نکنند
 
نکته:فولاد خوزستان پیش از این بازی 11 بازی پیاپی را واگذار نکرده بود. این تیم از هفته شانزدهم که در فولادشهر اصفهان مقابل ذوب‌آهن با یک گل شکست خورد، دیگر شکستی را متحمل نشد و رکورد شکست ناپذیری خود را به 11 هفته رساند، اما با شکست در این دیدار این رکورد سرانجام شکست تا فولادی‌ها با دست خالی تهران را ترک کنند. 
  
  استقلال تهران2 ـ استقلال اهواز0

گل ها: صادقی(16)، سیدصالحی(46)

ورزشگاه:  تختی اهواز تماشاگر 8 هزارنفر

داور: محسن قهرمانی

اخطار: خنی فر، شریفات(استقلال اهواز)، سیدصالحی، رحمتی، جان واریو(استقلال تهران)

 

استقلال اهواز: حمیدرضا بابایی،  جواد رزاقی، جاسم صادقی، هادی خنی فر، فرانک آتسو(82امیر شرفی)، دیگو ماکسیمو، میلاد میداودی، اسماعیل شریفات(83 خلیف اصل)، حسین ماهینی، عبدالله توحیدی، رضا معقولی(58 محمد فعال

سرمربی: مهدی هاشمی نسب

 

استقلال تهران: محمد محمدی، هادی شکوری(15خسرو حیدری)، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، حنیف عمران زاده، کیانوش رحمتی، حسین کاظمی، فرهاد مجیدی(89 مجتبی محبوب مجاز)، سیدمهدی سیدصالحی، سیاوش اکبرپور، محسن یوسفی(58 فابیو جان واریو)

سرمربی: صمد مرفاوی

 

شرح بازی: وقتی در آبی ترین شهر ایران فقط 8 هزارنفر از داربی دو استقلال استقبال می کنند یعنی اینکه هیچ کدام از دو تیم موجب رضایت هواداران را فراهم نیاورده است. این بازی با این حال و هوا آغاز شد و با شعارهای مخالف هواداران متعصب استقلال اهواز به پایان رسید. استقلالی ها البته در تمام بازی تلاش خود را کردند. اما تجربه بازیکنان همتای تهرانی و البته درخشش محمدی مانع از این شد که اهوازی ها از 8 موقعیت خود حتی یک بار به گل برسند. استقلال اهواز که در لحظات آخر با سه بازیکن به سمت دروازه حریف یورش می برد امیدوار بود این بازی را مثل بازی پرسپولیس به سود خود تمام کند. اما اشتباه تأثیرگذار بابایی در نیمه اول و کم تجربگی بازیکنان همه چیز را علیه این تیم به پایان رساند. در این میان باید از شیوه منطقی استقلال هم بنویسم که درست مثل بازی با الاهلی حسابگرانه مسابقه را به نفع خود تمام کرد. 

 شرح گل ها:

1ـ0 (استقلال): روی یک ارسال از جناح راست و با اشتباه مسلم حمیدرضا بابایی توپ به امیرحسین صادقی رسید که او در حال درازکش با نوک پا ضربه را به گل تبدیل کرد.

2ـ0 (استقلال): هنوز تماشاگران سر جای خود نشسته بودند که فرهاد مجیدی با پاس عمقی در سمت چپ خود در گوشه محوطه شش قدم سیدصالحی را صاحب توپ کرد که او با بدون مزاحمت گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

اتفاق ویژه: استقلال اهواز در ادامه شکست های متوالی با همان 28 امتیاز در رده هفدهم قرار دارد شوک هاشمی نسب و عزیزی تا به حال نتیجه ای جز شکست برای اهوازی ها به ارمغان نداشته است هاشمی نسب که با لباس آرم مجید از روی نیمکت تیمش را هدایت می کرد در انتهای بازی از بی دقتی بازیکنانش انتقاد کرد. 

 

 

ذوب آهن 1ـ شاهین بوشهر0 

گل: سید محمد حسینی(96) برای ذوب آهن
 ورزشگاه فولادشهر
 تماشاگر 1500 نفر
 داور: سعید مظفری زاده
 اخطار: قاضی(ذوب آهن)، نوری(شاهین بوشهر)
 

 ذوب آهن: شهاب گردان، سیدمحمدحسینی، محمد صلصالی، فرشید طالبی، حسن اشجاری، محمد منصوری، اسماعیل فرهادی(56 محمدرضا خلعتبری)، قاسم حدادی فرد(75 مصطفی صالحی نژاد)، محمد قاضی(66محسن مسلمان)،سینا عشوری، ایگور کاسترو
سرمربی: منصور ابراهیم زاده 
 

شاهین بوشهر: مجتبی روشن گر، عبدالله کرمی، محسن حمیدی، محسن ایران نژاد، اوبای ساندیز، ایوان پتروویچ، مهدی کیانی(63 حمیدرضا سلیمانی)، بهادرعبدی(44 مهدی نوری)، محمد احمد پوری، محمد ناصر شکرون، حبیب هوشیار(79 جمال حق شناس)
سرمربی: محمود یاوری
  

شرح گل:1ـ0(ذوب آهن): ضربه کاشته صالحی نژاد در دهانه دروازه که توسط سیدمحمد حسینی مدافع پیش تاخته ذوب آهن تبدیل به گل شد و سه امتیاز شیرین را برای ذوب آهن واریز کرد.
  اتفاق ویژه: اینکه تیمی در دقیقه 96 به گل برسد حتما اعتراض حریف را به دنبال خواهد داشت اما شاهینی ها که در نیمه دوم بارها با مصدومیت های بی دلیل وقت بازی را کشتند نمی توانستند اعتراضی به وقت اضافه سعید مظفری داشته باشند به هر حال مظفری زاده داوری است که در گرفتن وقت تلف شده ید طولایی دارد. 

 

پاس 2- پیکان ۲ 

 

گل ها:روزبه شاه علی دوست ( 86) و اکبری (پنالتی- 2+90) برای پاس کارلوس ( 63) و دقیقی ( 79) برای پیکان
ورزشگاه : قدس همدان
تماشاگران: حدود 2 هزار نفر
 داور: البرز حاجی پور
 اخطارها: علی قربانی ( پیکان) 
 
 پاس: سوشا مکانی، همت عابدی نژاد، مجید حیدری، ساشا کلونیجا، پویا سیف پناهی (77- مقداد قباخلو)، یدالله اکبری، روزبه شاه علی دوست، هادی بلوری (42- مرتضی عزیزمحمدی)، وریا غفوری، شهباز ارگینوف (64- صابرمیرقربانی)، هادی اصغری
سرمربی: اصغرمدیرروستا
 
پیکان: مسعود غلامعلی زاد، حسین معمار، روح الله سلطانی، لوییس کارلوس، حمید هدایتی، علی قربانی (89- مهدی تاجیک)، محمدرضا طهماسبی، محمود پوراسدالله، علیرضا عباسفرد (80 – مارسلو) ، ایمان رزاقی راد (92- روح الله عطایی) و سعید دقیقی.
سرمربی: حمید درخشان 
  
شرح گل ها
صفر- یک : ارسال کرنر محمدرضا طهماسبی از همه بازیکنان گذشت تا لوییز کارلوس روی تیر دوم با یک بغل پای ساده دروازه پاس را باز کند. ( دقیقه 63)
صفر- 2: پاس عمقی محمدرضا طهماسبی ، سعید دقیقی را با دروازه بان پاس تک به تک کرد تا او با یک ضربه نرم دومین گل تیمش را به ثمر برساند. (دقیقه 79)
یک- 2: پس از چند رفت و برگشت ضربه نهایی شاه علی دوست  وارد دروازه شد ( دقیقه 86)
2-2: با خطای معمار روی قباخلو داور اعلام پنالتی کرد  که ضربه پنالتی را یدالله اکبری تبدیل به گل کرد ( دقیقه 2+90) 

  اتفاق ویژه:حمید درخشان که سال گذشته مدام مزاحم مدیرروستا بود و سرانجام هم جانشین او شد، فاصله کمی تا برد داشت اما در نهایت با یک پنالتی دو امتباز اضافه را از دست داد. 
 
 
مس صفر- مقاومت صفر 
 
ورزشگاه: شهید رجایی کرمان
تماشاگران:حدود2 هزار نفر
داور: خداداد افشاریان
 اخطارها: کامدارو پیروز قربانی ( مس ) کوهنورد و امین صنایعی( مقاومت) 
 
مس کرمان: سامان صفا، پیروز قربانی، حمید عزیززاده، فرزاد حسین خانی، مصطفی سیفی( 60- سالارپور)، امیرحسین یوسفی، احمد امیرکامدار (46- میلاد فخرالدینی)، زالدرون، علی سامره، قاسم دهنوی و مهدی رجب زاده
 سرمربی: لوکا بوناچیچ 
 
مقاومت سپاسی: محمدرضا امین صنایعی، محسن نیسانی، میرهانی هاشمی، مصطفی صبری، محمدصادق کرمی، مهرداد کریمیان (58- علی ممبینی)، سیامک کوهنورد، علی محمد دهقان، محمد ایران پوریان ، شهرام گودرزی و سید ایمان موسوی (62- امین متوسل زاده)
سرمربی: محمد احمدزاده 
 
شرح بازی: نیمه اول بازی بسیار سردی بود دو تیم در کارهای فنی ضعیف ظاهر شدند. نیمه دوم با تعویض های لوکا کار بهتر شد ومس پرفشارتر بازی کرد اما دفاع منطقی مقاومت باعث شد تا این تیم نتواند به نتیجه برسد 
 
ابومسلم 2ـ ملوان1 
 
 گل ها: جرالد جونیور(10)، رضا ناصحی(84) برای ابومسلم، هادی عزیزی (11) برای ملوان

ورزشگاه ثامن الائمه تماشاگر 200 نفر

داور: تورج حق وردی

اخطار: محمد رجب زاده، امجد شکوه مقام (ابومسلم)، سعید سالارزاده، بابک پورغلامی، محمد رستمی، هادی عزیزی، مهرداد اولادی(ملوان)

اخراج: آلن باسیچ(ملوان)

 

ابومسلم: مجید غلامی، داود سیدعباسی، وحید عسگری، فرشاد بهادرانی، ابراهیم لوینیان، سعید خانی، علی حقدوست، محمدحسین رجب زاده، رضا ناصری، داود دانش دوست، جرالدجونیور

سرمربی: پرویز مظلومی

 

ملوان: مهدی رحیم زاده، سعید سالارزاده، هادی تأمینی، آلن باسیچ، بابک پورغلامی، محمد رستمی، پژمان نوری(46 آرش سرسریان)، هادی عزیزی(78آدریانو آلوز)، محمد حیدری، مهرداد اولادی، محمد نزهتی

سرمربی: فرهاد پورغلامی

 

شرح گل ها:

1ـ0(ابومسلم): ارسال داود دانش دوست از سمت چپ و از سوی کرنر با ضربه سر جونیور به گل اول ابومسلم تبدیل شد.

1ـ1(ملوان): دقیقه 11 در شلوغی جلوی دروازه و در یک رفت و برگشت توپ نصیب  عزبزی شد که ضربه سهمگین بازی را از پشت شش قدم به گل مساوی بازی تبدیل شد.

2ـ1(ابومسلم): دقیقه 84 نفوذ دانش دوست از راست و سانتر این بازیکن با ضربه سر به رضا ناصحی تبدیل به گل دوم ابومسلم شد.

اتفاق ویژه: دقیقه 12 بعد از گل ملوانی ها بازیکنان که از لیست ملوان بیرون بودند همراه با برخی از تماشاگرهای خوشحالی کردند که چون نزدیک به هوادران ابومسلم بودند درگیری فیزیکی به وجود آمد که مسئولان زمین برای جدا وارد معرکه شدند.  

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد