فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کریمی: تا زمانی که دایی در پرسپولیس است به این تیم برنمی‌گردم

 

فوتبال روز:کاپتیان تیم ملی فوتبال ایران گفت: تا زمانی که علی دایی سرمربی پرسپولیس است به نفع هر دوی ما است که به این تیم برنگردم.

علی کریمی پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل تایلند درباره این بازی اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم تیم تایلند بسیار فشرده و با نفرات زیاد در خط دفاعی بازی می‌کرد اما خوشبختانه در لحظات آخر این دیدار موفق شدیم با یک گل پیروزی را از آن خود کنیم.
وی درباره شعار تماشاگران در دقایق پایانی این دیدار و تشویق تایلند عنوان کرد: شاید تماشاگران از این نتیجه راضی نبودند اما آنها باید تا آخرین لحظه صبر کنند و تنها تیم خود را تشویق نمایند.
کریمی ادامه داد: از دقیقه 70 به بعد بازیکنان ما کاملاً‌ در زمین تایلند بودند و با توجه به فشاری که به خط دفاع این تیم می‌آوردیم آنها عقب نشستند و مطمئن بودیم که به گل می‌رسیم.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: تماشاگران ما هم باید بیشتر تحمل کنند چون ممکن است این حرکت آنها باعث از دست رفتن روحیه بازیکنان و شکست تیم ملی شود.
بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازگشت خود به این تیم عنوان کرد: تا زمانی که علی دایی سرمربی پرسپولیس است فکر کنم هم به نفع من و هم به نفع دایی باشد که من به این تیم برنگردم. 
 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد