فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

علی دایی: از قهرمانی ناامید نیستم

دایی: شاید اتفاقاتی افتاد و در نهایت قهرمان شدیم  

فوتبال روز:سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی دو بر صفر تیمش در برابر مقاومت گفت: بازی خیلی خوبی بود اگرچه دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه پس از پیش افتادن دو بر صفر تیمش فشار تیم حریف تا حدودی طبیعی بود، گفت: نیمه دوم با توجه به شرایط بازی حریف به توپ‌های بلند روی آورد که ما مجبور شدیم عقب بنشینیم. دایی گفت: در نیمه دوم مقاومت سه یا چهار موقعیت داشت که این موقعیت‌ها را روی توپ‌های بلند به دست آورد. او با بیان اینکه تیمش به این سه امتیاز خیلی احتیاج داشت، گفت: به نظر من پرسپولیس پس از بازی با شاهین بوشهر از همه لحاظ تغییر کرده چه به لحاظ روحی و روانی و چه به لحاظ فوتبالی. امروز هم نشان دادیم که پرسپولیس تیم‌تر شده است.
دایی با بیان اینکه به قهرمانی ناامید نیستیم گفت: هفت بازی باقی مانده با تمام سعی و توان بازی خواهیم کرد به نتایج دیگر تیم‌ها کاری نداریم مهم این است که بازی‌های خودمان را با حداکثر امتیاز به پایان برسانیم. دایی خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین هدف ما حضور در جام باشگاه‌های آسیاست. اگرچه از قهرمانی هم ناامید نیستیم. وی به گل‌های از را ه دور تیمش اشاره کرد و گفت: در تمرین‌ها روی شوت‌های از راه دور کار کردیم. سه جلسه این کار را انجام دادیم و می‌دانستیم که دروازه‌بان‌های تیم مقاومت روی شوت‌های از راه دور ضعیف هستند البته یکی از مسائلی که در فوتبال می‌توان از این طریق به گل رسید،‌ شوت از راه دور است.
وی در پایان با تمجید از میثاق معمارزاده گفت: واکنش‌های معمارزاده در بازی امروز در حد استانداردهای بین‌المللی بود. البته سه دروازه‌بان تیم من خیلی خوب کار می‌کنند و از همه آنها راضی هستم. 

وی همچنین در جواب به پرسش یکی دیگر از خبرنگاران که پرسیده بود فکر نمی‌کنید تعویض سوم پرسپولیس زود انجام شد گفت: شما می‌خواهید از بازی‌های آینده جای من مربیگری کن.  

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد