فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مهدوی کیا: وظیفه ام بود از هواداران و مسوولان اینتراخت تشکر کنم

مهدوی کیا: وظیفه ام بود از هواداران و مسوولان اینتراخت تشکر کنم  

فوتبال روز:مهدی مهدوی کیا پس از بازگشت از سفر دو روزه به آلمان در گفت و گوی اختصاصی با سایت گل توضیحاتی داد تا ابهامات به وجود آمده درباره سفر ناگهانی او به فرانکفورت برطرف شده باشد.

 

 این گفت وگو می تواند نشان دهنده جایگاه کاپیتان اسبق تیم ملی ایران در بوندس لیگا و البته نوع نگاه کشورهای اروپایی به بازیکنان بزرگ باشد.
 

- درباره سفر دو روزه شما به آلمان اخباری متعددی منتشر شده است. خودتان توضیح می دهید؟ بنده برای یکسری کارهای شخصی ام به آلمان رفتم و در این میان باشگاه اینتراخت هم مراسمی برای خداحافظی بنده با هواداران ومسوولان تیم و باشگاه تدارک دیده بودکه این مراسم به خوبی هرچه تمام تر برگزار شد.
 

 - قبل از بازی با فرایبورگ؟!
 بله، سه، چهار دقیقه قبل از شروع بازی اینتراخت و فرایبورگ ابتدا رئیس باشگاه از بنده تشکر کرد و بعد هم من دو دقیقه ای با هواداران تیم از طریق بلندگوی ورزشگاه صحبت کردم و از همه آنها تشکر کردم. بعد هم دسته گلی رد و بدل شد و بازی آغاز شد که خوشبختانه تیم اینتراخت این بازی دو بر یک برد.
 

 - می توانید بگوئید شما و رئیس باشگاه چه صحبت هایی برای هواداران داشتید.
 این حرف ها می تواند برای مردم ایران جالب باشد• آقای بروخ هگز، رئیس باشگاه اینتراخت همانطور که قبلا گفته بود از بنده به عنوان یک بازیکن حرفه ای یاد کرد که به رغم بازی نکردن رفتار حرفه ای در قبال همه مسائل داشتم.ایشان مثل گذشته لطف داشتند و عنوان کردند که بازیکنی مثل مهدوی کیا تبدیل به الگویی برای بازیکنان جوان تیم ما شد. من نیز فرصت خوبی پیدا کردم که از زحمات مسوولان باشگاه و تیم و هواداران اینتراخت تشکر کنم و در آن دو دقیقه نیز عنوان کردم چون عجله ای و شبانه از آلمان راهی ایران شدم فرصتی نبود که رسما از همه تشکر کرده و خداحافظی کنم. همچنین تاکید کردم دو سال و نیم حضور در باشگاهی ریشه دار و قدیمی مثل اینتراخت فرانکفورت افتخاری برای من بود و به همین علت از کادر باشگاه، تیم فوتبال و همه هواداران اینتراخت تشکر کرد و از آنها خداحافظی کردم و امیدوارم که اینتراخت بتواند امسال سهمیه جام یوفا را کسب کند.
 

 - چرا برای تماشای بازی اینتراخت و هامبورگ به ورزشگاه نرفتید• فرصت مناسبی بود برای تجدید دیدار و البته خداحافظی با هواداران هامبورگ؟
 این بازی یکشنبه هفته بعد برگزار می شود و بنده چون از آقای استیلی مرخصی سه روزه گرفته بودم نمی توانستم در آلمان بمانم ضمن اینکه سال گذشته در دیدار اینتراخت و هامبورگ که در زمین هامبورگ برگزار می شد به میدان رفته بودم و به رغم بازی کردن مقابل هامبورگ بیشتر از زمانی که بازیکن این تیم بودم مورد تشویق و لطف هواداران هامبورگ قرار گرفتم و ان شاءا••• پس از پایان دوران بازیگری ام بازی خداحافظی ام را در ورزشگاه هامبورگ برگزار می کنم.
 

 - درباره پاک نشدن کارت قرمزی که داور به شما داده بود اعتراضی ندارید؟
به هر حال عکاسان، خبرنگاران و تمام کسانی که داخل یا کنار زمین بودند متوجه شدند که من توهینی به کمک داور نکردم اما ظاهرا این وسط اشتباهی رخ داد و من اخراج شدم. حالا هم به خاطر قوانین ایران کار از کار گذشته و کارت قرمز من پاک نشده چون من بازی با ملوان را از دست دادم و همراه تیم به انزلی نرفتم اما امیدوارم که تیم استیل آذین با برد به تهران برگردد.
 

- گلی که در جام حذفی زدی شروع خوبی برای مهدوی کیا بود؟
 به هر حال بعد از اتفاقات بازی با فولاد این گل می تواند شروع خوبی تلقی شود. آن بازی هم دیدار سختی بود و چون ما با تیم جوان و جنگنده ای مواجه بودیم که در جام حذفی می توانست خطرساز باشد اما بازی را بردیم و بعد از دو گل هم بازی را اداره کردیم.
 

 - قطعا از بازی کردن در دفاع راست راضی نیستی؟
من همواره تابع تصمیمات مربیان هستم و سرمربی تیم هم صلاح دیده از بنده در دفاع راست استفاده کند و باید دید در آینده چه تصمیمی می گیرد اما من سعی می کنم تابع تصمیمات مربیان باشم. 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com      

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد