فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

شفق: فردوسی‌پور SMS ها را دستکاری نمی کند

شفق: فردوسی‌پور SMS ها را دستکاری نمی کند 

فوتبال روز:وقتی طرفداران تراکتورسازی تصمیم گرفتند در واکنش به نظرسنجی برنامه نود، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز را لبریز از تماشاگر کنند موضع آنها علیه فردوسی‌پور نیز قابل پیش‌بینی بود. ناصر شفق به عنوان مدیرعامل تراکتورسازان علاوه بر آنکه تلاش دارد از رفتار تماشاگران تیمش دفاع کند،نیم نگاهی نیز به حفظ رابطه با برنامه نود هم دارد.

 

فراخوان هواداران تراکتورسازی برای بازی با مقاومت سپاسی شیراز از سوی باشگاه سازماندهی شده بود؟

باشگاه برای اطلاع‌رسانی فقط از سامانه پیامکی 44-100044 استفاده می‌کند، اما در سازماندهی هواداران برای بازی با مقاومت جهت نشان دادن اعتراض‌شان به نظرسنجی برنامه نود نقشی نداشت. این فراخوان خودجوش و مردمی بود.

 

انتظار داشتید بیش از100 هزار نفر به ورزشگاه بیایند؟

با توجه به حساسیت به وجود آمده و دلخوری و ناراحتی شدید هواداران از برنامه نود و فردوسی‌پور طبیعی بود آنها در این سطح گسترده از بازی استقبال کنند. آنها می‌خواستند اعتراض‌شان را نسبت به نرسیدن sms به نود و گزینه موردنظرشان نشان دهند.

 

شما هنوز بر این باور هستید که نظرسنجی برنامه نود مشکل داشت و آمار واقعی ارایه نشده است؟

من خودم از پنج خط 0912 به گزینه سه sms فرستادم و دریافت نشد، اما وقتی با یک خط دیگر به گزینه دیگری sms زدم سریع رسید. خوب هواداران تراکتورسازی هم جملگی همین را می‌گفتند و معتقد بودند پیامک‌هایی که به گزینه سه زده می‌شد به مقصد نمی‌رسید.

 

یعنی شما نمی‌پذیرید هواداران پرسپولیس و استقلال که در سطح ایران و حتی دنیا پراکنده هستند بیشتر از طرفداران تراکتورسازی‌اند؟

من منکر پرطرفدار بودن پرسپولیس نیستم، اما تراکتورسازی هم به اندازه این تیم طرفدار دارد، اما نمی‌دانم چرا در نظرسنجی آمار واقعی نبود.

 

اگر این شائبه ایجاد شده که عادل فردوسی‌پور در نظرسنجی اعمال نفوذ کرده و پیامک هواداران تراکتورسازی به مقصد نرسیده، چرا در نظرسنجی چند هفته پیش درباره پرشورترین هواداران، شما و طرفداران تراکتورسازی اعتراضی نکردید؟

خب در آن برنامه و نظرسنجی مشکلی وجود نداشت و پیامک‌ها به مقصد رسیده بود. البته من خودم به درستکاری و صداقت عادل فردوسی‌پور شک ندارم و او را یکی از افراد خوشنام می‌دانم.

 

قبول دارید رفتار تماشاگران تبریزی و هواداران تراکتورسازی با همین عادل فردوسی‌پور که شما او را درستکار و امین و باصداقت می‌دانید ناشایست و زننده بود؟

خب،رفتاری که برنامه نود با هواداران خوب و فهیم تراکتورسازی هم داشت زیبنده و شایسته آنها نبود. آنها حق داشتند معترض باشند، فردوسی‌پور آنها را سرکار گذاشت.

 

اما اعتراض با توهین و بی‌احترامی فرق دارد.

کاملا درست است. از طرف باشگاه هیچ برخورد نامناسبی با دست‌اندرکاران برنامه نود که به تبریز آمده بودند صورت نگرفت و از سوی هواداران عصبانی و خشمگین تیم هم مشکلی برای تیم برنامه نود پیش نیامد. حالا برخی احساساتی شده‌اند و اعتراض‌شان را به شکل خاصی نشان داده‌اند. 

 

منبع:روزنامه گل 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد