فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

در رختکن پرسپولیس چه گذشت

در رختکن پرسپولیس چه گذشت 

فوتبال روز:مربی پرسپولیس پس از شکست تیمش مقابل شاهین، بازیکنان را به باد انتقاد گرفت و این انتقادات بیش از همه متوجه مدافعان و دروازه بان تیم بود.

علی دایی آنقدر در شکست سنگین پرسپولیس مقابل شاهینی‌ها شاکی بود که بلافاصله بعد از پایان مسابقه در رختکن حاضر شد و عملکرد شاگردانش را زیر سوال برد.

اگر چه تمامی بازیکنان مورد شماتت او قرار گرفتند.اما دایی بیش از همه میثاق معمارزاده و 4 مدافع پرسپولیس را زیر تیغ تیز انتقادات خود قرار داد.

 دایی انتقاد خود را از میثاق معمارزاده اینگونه شروع کرد:«حق داری اینطوری گل بخوری، اصلا اشکال ندارد، اصلا فرق بین من و تو چیه ؟ منم وامیستادم تو دروازه همینطور گل می‌خوردم. چون منم دروازه‌بانی بلد نیستم، نمی‌دونم با این سبک دروازه‌بانی چطور ادعای پوشیدن پیراهن تیم ملی را داری؟»
دایی در ادامه سپهر حیدری را مورد هدف قرار می‌دهد:«مدافع ملی پوش ما(حیدری) امروز کولاک کرد. مهاجم یک متر و بیست سانتی حریف معلوم نشد با سرش یا سینه‌اش از کنار سپهر دو متری توپ را زد تو گل. تازه این آقا از تیم ملی هم برگشته. اصلا با خط دفاعی ما یک درصد بازی خودش را هم نکرد.بخصوص که سپهر اصلا معلوم نبود حواسش کجاست.»

نبی‌الله باقری‌ها، علیرضا محمد، ابراهیم شکوری و مجتبی شیری از دیگر بازیکنانی بودند که مورد انتقاد شدید علی دایی قرار گرفتند. در جمع ا ین بازیکنان این ابراهیم شکوری بود که بیشتر از بقیه از دایی حرف شنید. در خط میانی نیز عادل کلاه‌کج و حمید علی‌عسگر بیشتر از همه مورد انتقاد قرارگرفتند:«حمید علی‌عسگر من از تو (علی‌عسگر) برای این استفاده کردم که بتوانی با سرعتت تیم حریف را به هم بریزی اما دریغ از یک حرکت مثبت. خودت بگو توی طول بازی چکار کردی که من دلم را به همان خوش کنم. آقای کلاه‌کج حتی یک پاس ساده نتوانستی به همبازی‌هایت بدهی ...»

دایی حتی در ادامه از بازیکنان دیگر نیز انتقاد کرد اما به او خبر دادند که خبرنگاران در سالن کنفرانس منتظر انجام مصاحبه هستند به همین دلیل او رختکن را ترک کرد و در کنفرانس مطبوعاتی بعد از مسابقه حاضر شدند.

جمله‌ای که به هنگام ترک رختکن به بازیکنان گفت در نوع خود جالب به نظر می‌رسد:« در کل دوران فوتبالم هیچ وقت به این اندازه خار نشده بودم شما من را امروز خار و تحقیر کردید.» 

 

منبع:سایت گل 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com     

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد