فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

معمارزاده: برخی بازیکنان لیاقت پوشیدن پیراهن پرسپولیس را ندارند

 

فوتبال روز:دروازه‌بان پرسپولیس گفت: برخی بازیکنان لیاقت پوشیدن پیراهن پرسپولیس را ندارند و نمی‌توانند به این تیم خدمت کنند.

میثاق معمارزاده در خصوص شکست 4 بر یک برابر شاهین بوشهر اظهار داشت: بد بازی کردیم و شکست حقمان بود. روی گل چهارم 100 درصد مقصر بودم و به علت فشار عصبی که داشتم اشتباه کردم، اما در سایر گل‌ها مقصر نبودم.

دروازه‌بان پرسپولیس خاطرنشان کرد: تمرینات خوبی انجام داده بودیم، اما نمی‌دانم چرا این گونه بازی کردیم؟ بازیکنان پرسپولیس حرف‌های دایی را گوش نکردند. متأسفانه بازیکنان شرایط بدنی خوبی نداشتند و نمی‌دانم چه بلایی سرمان آمد. زمانی که گل چهارم را دریافت کردیم متوجه شدم اعتبار فوتبالی‌ام از بین رفت، البته چنین اتفاقاتی در فوتبال طبیعی است.

معمارزاده یادآور شد: 10 دقیقه اول را خوب آغاز کردیم، اما پس از آن بازی را واگذار کردیم و تیم شاهین یک بازی منطقی و حرفه‌ای را انجام داد.
وی عنوان کرد: به دایی حق می‌دهم که ناراحت باشد، زیرا شکست سنگینی بود. وی آبروی خود را به سختی به دست آورده است و نمی‌خواهد به آسانی آن را از دست بدهد. با این شکست اعتبار تیم پرسپولیس و دایی زیر سؤال رفت.

این دروازه‌بان یادآور شد: پرسپولیس در این فصل بازی خوبی از خود به نمایش نگذاشته است. در بیشتر بازی‌ها با خواست خدا پیروز شدیم و باید تلاش کنیم در بازی‌های آینده فوتبال خوبی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: دایی تیم مریضی را تحویل گرفت و برای ساختن آن نیاز به زمان دارد. باید تلاش کنیم در بازی‌های آینده بهتر شویم و حاشیه‌ها را از بین ببریم. برخی بازیکنان لیاقت پوشیدن پیراهن پرسپولیس را ندارند و نمی‌توانند به این تیم خدمت کنند.

معمارزاده اظهار داشت: فکر نمی‌کنم بازیکنان کم‌کاری کنند، زیرا زندگی خود را از طریق فوتبال می‌گذرانند. تیم پرسپولیس در برخی نقاط با کمبود بازیکن همراه است و نیاز به مهره دارد. پرسپولیس 10 بازیکن بزرگ خود را از دست داد. علی کریمی، علیرضا نیکبخت واحدی و پژمان نوری بازیکنان تأثیرگذاری بودند که از این تیم رفتند.
وی ادامه داد: همه تیم‌ها آرزوی داشتن بازیکنی مثل کریمی را دارند. با وجود علی کریمی یا بازیکنی همانند او جایگاه پرسپولیس هم‌اکنون این نبود. همچنین نیکبخت تأثیر بسزایی در فوتبال پرسپولیس داشت که نبود او حس می‌شود. 
 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد