فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبالیست دروغین پس از دهها فقره کلاهبرداری دستگیر شد

 

فوتبال روز: مرد جوانی که با معرفی خود به عنوان فوتبالیست یکی از تیم‌های لیگ برتر دهها فقره کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

عصر روز 30 آذر امسال زن جوانی با مراجعه به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه 14 تهران، بازپرس دادسرا را از وقوع یک حادثه با خبر کرد.
این زن جوان در اظهاراتش مدعی شد چندی قبل با یک جوان 30 ساله به نام حسن آشنا شدم که خودش را دروازه‌بان یکی از تیم‌های لیگ برتر فوتبال معرفی کرد.
این فرد مدعی شد: حسن برای آنکه بتواند ادعای خود را ثابت کند عکس خودش را که در یکی از روزنامه‌های ورزشی چاپ شده بود به من نشان داد.
این زن جوان ادامه داد: پس از مدتی آشنایی با حسن وی پیشنهاد ازدواج با من را مطرح کرد، خانواده من هم با توجه به اینکه حسن جوان سالم، ورزشکار و معروفی بود بسیار خوشحال شدند و با این موضوع موافقت کردند.
وی افزود: یک هفته بعد حسن با من تماس گرفت و مدعی شد باشگاهی که در آن مشغول بازی است قبلاً برای بازیکنان تیم آپارتمان‌های شیک و مجللی در بهترین نقطه شمال شهر خریداری کرده و قرار شده متقاضیان این واحدها‌، پول آپارتمان‌ها را در چند قسط واریز کنند.
حسن مدعی شد: چند روز دیگر باید اولین قسط این خانه را پرداخت کنم اما پولی ندارم و از من خواست تا موضوع را با پدرم در میان بگذارم و از وی مبلغ 10 میلیون تومان برای پرداخت اولین قسط خانه بگیرم اما بعد از آن دیگر از وی خبری نشد.
دالوند، بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 14 شهید محلاتی، درباره این پرونده گفت: پرونده به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد و کارآگاهان دایره مبارزه با کلاهبرداری تحقیقات تخصصی خود را از شاکی و خانواده وی آغاز کردند و سرنخ‌هایی نیز از متهم در بازار تهران به دست آوردند.
در این تحقیقات مشخص شد حسن با استفاده از هویت و مدارک جعلی اقدام به تهیه 2 دسته چک از شعبات بانکی در محدوده بازار کرده و با استفاده از این دسته چک‌ها و معرفی خود به عنوان بازیکن یکی از تیم‌های لیگ برتر فوتبال، اقدام به کلاهبرداری میلیونی از چند نفر در بازار تهران کرده است.
دالوند گفت: تحقیقات برای شناسایی محل اختفای این فرد ادامه یافت تا اینکه محل سکونت این فرد در منطقه سعادت آباد شناسایی شد و در تاریخ 22 دی امسال متهم در حوالی میدان خراسان شناسایی و دستگیر شد.
بازپرس پرونده با توجه به احتمال وقوع کلاهبرداری‌های دیگر از سوی متهم، دستور چاپ بدون پوشش چهره متهم را صادر کرد تا همه مالباختگان، افراد و خانواده‌هایی که از متهم دستگیر شده شکایتی دارند جهت طرح شکایت خود و پیگیری آن، به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان خاوران یا به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه 14 تهران مراجعه کنند. 
 

منبع:خبرگزاری فارس 

 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد