فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

روزنامه الاتحاد: کریمی پس از بازی با استقلال به الاهلی می‌پیوندد

 

فوتبال روز:روزنامه الاتحاد امارات از قطعیت انتقال علی کریمی از استیل‌آذین به الاهلی خبر داد.

تیم الاهلی حریف مس کرمان در لیگ قهرمانان آسیا که در اولین دیدار خود در این رقابت‌ها قرار است در روز پنجم اسفند برابر نماینده ایران به میدان برود، قصد ندارد علی کریمی بازیکن سابق بایرن مونیخ و حال حاضر استیل‌آذین را به جای مهرزاد معدنچی به خدمت بگیرد.
کریمی نیز پیش از این در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود هیچگاه به جای معدنچی به الاهلی نخواهد پیوست.
به احتمال فراوان کریمی در روز بازی با استقلال از هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران برای آخرین بار در ترکیب استیل‌آذین به میدان می‌رود.
الاهلی، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر امارات در فصل جاری نتایج خوبی را کسب نکرده و در حال حاضر با 14 امتیاز در رده هفتم قرار دارد.
معدنچی در دیدارهای تیم ملی ایران بازیکنی آماده نشان داد و به همین دلیل مسئولان الاهلی کمی از اخراج این بازیکن منصرف شدند، اما روزنامه الاتحاد در قسمتی دیگر از گزارش خود نوشت: در پستی که معدنچی به میدان می‌رود یعنی هافبک چپ قرار است یک بازیکن برزیلی به نام سزار که در حال حاضر در هرتابرلین توپ می‌زند، جایگزین هافبک ملی‌پوش ایرانی الاهلی شود.
الاهلی منتظر پاسخ هرتابرلین است و در صورتی که این انتقال صورت نگیرد، معدنچی در ترکیب تیم حفظ می شود و کریمی نیز به تیم اضافه خواهد شد.
باشگاه اماراتی قرار است تا سوم بهمن لیست 25 بازیکن خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به AFC اعلام کند. 
 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد