فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

شاهرودی: اگر جای دایی بودم، عابدزاده را حفظ می‌کردم


فوتبال روز:بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دایی مقصر باخت تیمش نیست. مشکل نتیجه نگرفتن تیم به اوایل فصل مربوط می‌شود که در جذب بازیکنان ضعیف عمل کردند.

رضا شاهرودی درخصوص بازی پرسپولیس مقابل تیم شاهین بوشهر اظهارداشت: بازیکنان شاهین بهترین بازی خودشان را مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشتند. اگر از ابتدای فصل به همین شکل بازی می‌کردند الان به جای سپاهان در صدر جدول قرار داشتند در حالی که پرسپولیس هیچ حرفی برای گفتن نداشت و بازیکنان این تیم اصلا در حد و اندازه‌های خودشان ظاهر نشدند. در حقیقت دیروز روز خوب پرسپولیسی‌ها نبود.
شاهرودی ادامه داد: در این ناکامی‌ها دایی مقصر نیست شاید اگر کرانچار هنوز هم سرمربی پرسپولیس بود همین ۴ گل را دریافت می‌کردند. مشکل نتیجه نگرفتن تیم به اوایل فصل مربوط می‌شود که در جذب بازیکنان ضعیف عمل کردند و تعدادی از بازیکنانشان ازجمله بهادر عبدی، ایوان پترویچ و... را از دست دادند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه نداشتن هیات مدیره تاثیری در نتایج ضعیف پرسپولیس ندارد، اضافه کرد: باشگاه پرسپولیس مدتی است که هیات مدیره ندارد اما این دلیل بد بازی کردن بازیکنان نیست، چراکه در راس این تیم "حبیب کاشانی" قرار دارد و او زحمات فراوانی برای تیمش می‌کشد.
هافبک چپ پای سابق پرسپولیس در مورد برکناری عابدزاده از سوی دایی تصریح کرد: عابدزاده یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران است که از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار است. من اگر جای دایی بودم حتما عابدزاده را در همان پستی که داشت حفظ می‌کردم.
وی درخصوص غیبت مهره‌هایی مانند شیث رضایی و کریم باقری در این بازی تصریح کرد: باقری برای تیم پرسپولیس یک وزنه محسوب می‌شود، از طرفی غیبت شیث هم به تیم لطمه زد. اگر شیث در زمین بود خط دفاع پرسپولیس بهتر عمل می‌کرد.
شاهرودی در ادامه تاکید کرد: این درست نیست معمارزاده را مقصر اصلی باخت پرسپولیس بدانیم. باید قبول کرد که میثاق یکی از بهترین دروازه‌بانان لیگ برتر است و در شکست این تیم همه بازیکنان مقصر بودند.
او با توجه به نزدیک بودن دربی پایتخت و شرایط نامساعد پرسپولیس اذعان داشت: این بازی همیشه شرایط خاص خودش را دارد و این استدلال اشتباه است که چون پرسپولیس مقابل شاهین باخت سنگینی را داشته مقابل استقلال هم با شکست مواجه خواهد شد.
شاهرودی در پایان اظهار امیدواری کرد که این تیم به شرایط خوبش بازگردد و دل هوادارانش را شاد کند.  

 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com   

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد