فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حسین شمس بهترین مربی فوتسال جهان شد

 

فوتبال روز:از سوی سایت فوتسال پلنت، حسین شمس یه عنوان بهترین مربی جهان شناخته شد.

سایت فوتسال پلنت پس از انتخاب ایران به عنوان بهترین تیم جهان، حسین شمس سرمربی تیم ملی ایران را به عنوان بهترین مربی جهان در سال 2009 معرفی کرد.
این جایزه به نام دیمتری نیکولائو معروف است، سال گذشته به پائولو سزار از برزیل تعلق داشته است.
سایت فوتسال پلنت در گزارش خود برای معرفی بهترین مربی جهان آورده است: حسین شمس درحالی به عنوان بهترین مربی جهان در سال 2009 معرفی شد که پیش از این، تیم ملی ایران به عنوان بهترین تیم جهان شناخته شده بود و پادشاهان آسیایی توانسته بودند به این مقام برسند. آنها بار دیگر توانستند آبروی فوتسال آسیا را بخرند. حسین شمس که آنطور در حافظه فوتسال جهان مانده، از سال 2006 سرمربیگری خود در تیم ایران را آغاز کرده است.
هر چند او عمرش را برای این ورزش صرف کرده؛ اما دوران با شکوه فوتسال ایران از همان سال‌ها آغاز شده است. مهمتر از قهرمانی با تیم ایران با هدایت شمس، این است که او استعدادهای جدید را با جسارت خود وارد فوتسال آسیا کرد که تصور می شد قدرت فوتسال ایران با این نام های جدید رو به افول رفته؛ اما حسین شمس نشان داد استعدادهای تازه وارد بر قدرت ایران افزوده است.
این مربی یکی از قدرت های فوتسال جهان را با امکانات کم آماده کرده است. می شود بدون نیاز به اثبات اطمینان داد که امکانات تیم های اروپایی و آمریکای جنوبی را برای آماده کردن تیم خود ندارد؛ اما توانسته با همان استعداد های تازه تیم ایران را به یکی از قدرت های جهان تبدیل کند.
این افتخار برای فدراسیون ایران هم خواهد بود. اگر حمایت های فدراسیون نبود، فوتسال به اینجا نمی رسید.
بازوهای ایران در میدان محمدرضا حیدرنیا و وحید شمسایی هستند؛ اما کار بزرگ شمس این است که نام های دیگر را مطرح کرد تا ایران دیگر به بازوهای قبلی خود متکی نباشد. 
 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد