فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جام ملت‌های 2010 آفریقا- آنگولا/ جشنواره گل در دیدار افتتاحیه

 

فوتبال روز:دیدار افتتاحیه بیست و هفتمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا با وجود به ثمر رسیدن 8 گل، برنده نداشت.

این پیکارها شب گذشته در ورزشگاه دانشگاه سیداد با مصاف آنگولا، میزبان مسابقات و مالی آغاز شد که در نهایت تساوی پرگل 4 بر 4 شکل گرفت.
در این دیدار که از گروه اول انجام شد، آمادو فلایو برای آنگولا در دقایق 36 و 42 دو گل زد. سپس سباستیو گیلبرتو از روی نقطه پنالتی در دقیقه 67 شمار گل‌های میزبان را به 3 افزایش داد و این تصور شکل گرفت به پیروزی خواهد رسید. حتی وقتی مانچو در دقیقه 74 گل چهارم را زد این باور شکل عینی‌تری به خود گرفت.
با این حال مالی از دقیقه 79 که توسط سیدو کیتا گل نخست را زد، از خواب برخاست. پس از او نوبت به کانوت در دقیقه 88 رسید و در دقایق 89 و 90 دو گل دیگر توسط کیتا و مصطفی یاتاباری به ثمر رساند تا بازی باخته را به تساوی تبدیل کند.
امروز (دوشنبه) در ادامه این پیکارها از گروه اول مالاوی با الجزایر دیدار می‌کند و در گروه دوم ابتدا ساحل عاج برابر بورکینافاسو می‌ایستد و بعد غنا با توگو دیدار خواهد کرد. 
 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com       

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد