فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

رضایتنامه 200 میلیونی کمالوند را به تبریز بازگرداند

رضایتنامه 200 میلیونی کمالوند را به تبریز بازگرداند 

فوتبال روز:سلسله اتفاقات عجیب باشگاه تراکتورسازی همچنان ادامه دارد و تیم تبریزی را به محله برو بیا تبدیل کرده است.

فراز کمالوند، سرمربی تیم تراکتورسازی که پس از کش‌وقوس‌های فراوان توانست رضایت شفق را برای جدایی از تراکتورسازی جلب کند، حدود یک هفته پیش راهی آبادان شد و پس از قبول سرمربیگری تیم نفت حتی بازیکنان این تیم را تمرین داد و شناسنامه‌اش را به رخ آبادانی‌ها کشید اما این به معنای جدایی قطعی نبود چون شفق و کمالوند در سناریوی جدید هم ابهاماتی به جای گذاشتند. این مدت که مسوولان دو باشگاه تراکتورسازی و صنعت نفت، با زیرکی کمالوند تماسی درباره انتقال فراز و صدور رضایتنامه‌اش نداشتند حرف و حدیث‌های فراوانی به وجود آمد و حتی گفته می‌شود که دلیل عقیم ماندن پروسه نفتی شدن کمالوند این بوده که باشگاه تراکتورسازی طبق توافقات قبل خواهان مبلغ هنگفتی برای صدور رضایتنامه از باشگاه متمول آبادانی شده است. در این مورد صحبت‌های زیادی شنیده می‌شود ولی بعضی از نزدیکان باشگاه معتقدند که رقم رضایتنامه بیش از یکصد میلیون بوده و خود او نیز حدود 400 میلیون تومان برای عقد قرارداد یک فصل و نیمه از نفت خواسته است.
کمالوند که تراکتورسازی را ترک کرده بود حتی در جلسات تمرینی تیم نفت حاضر و همین باعث شد تا مربیان تیم زردپوش جنوب، استعفا داده و از نفت بروند ولی پس از عدم صدور رضایتنامه از سوی شفق، کمالوند پنجشنبه شب از آبادان به تهران آمد و صبح دیروز راهی تبریز شد. در حالی که فراز گمان می‌کرد، باز هم می‌تواند با همان شگرد سابق به تبریز برگردد و در تمرینات تراکتورسازی شرکت کند، این اتفاق هرگز نیفتاد و پس از انتشار خبر بازگشت او از نفت واکنش‌های مختلفی از سوی هواداران این تیم دیده شد که شاید تحمل آن برای سرمربی‌ای که به پولکی بودن متهم شده بود، سخت باشد.
در شرایطی که تراکتورسازی به‌رغم حمایت و عشق هواداران پرشورش حضور پرقدرتی در لیگ برتر داشت، ناگهان با اشتباهات و رفتار غیرحرفه‌ای مسوولانش به بیراهه رفت؟
کمالوند در اولین مصاحبه‌اش پس از رجعت به نیمکت تراکتور مدعی شده دلیل بازگشتش اثبات «پولکی‌نبودن» بوده است اما خبر خیلی زودتر میان هواداران آذری پیچیده و آنها شنیده‌اند که بدل شفق با اعلام درخواست 200 میلیونی برای رضایتنامه‌، مربی فراری را بازگرداند.
به هر حال مدتی طول می‌کشد که رابطه سکوها با سرمربی سابقا محبوب به حالت عادی برگردد و چه بسا در این زمان اعتمادسازی، یکی، دو نتیجه نامطلوب باعث شود این دفعه تراکتورسازی قید مربی جوان و پرمدعایش را بزند تا رضایت هواداران و سرمایه‌های اصلی فوتبال تبریز را جلب کند. حاشیه‌هایی مثل تکان دادن اسکناس در بازی مقابل پیکان هم احتمالا اعتراض آرام و بدون فریاد تبریزی‌ها برای شروع مخالفت با فراز خواهد بود.
* * *
از تبریز خبر می‌رسد احتمال بازگشت مدیر مستعفی روابط عمومی تراکتورسازی که منتقد شماره یک کمالوند بود، باز هم منتفی شده و او که پس از رفتن سرمربی تیم به نفت آبادان گزینه شماره یک سرپرستی تیم خوانده می‌شد، حالا بار دیگر گوشه‌نشین خواهد شد. 

 

 

منبع:روزنامه گل 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com     

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد