فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حمله شفق به سعیدلو: رییس یک دقیقه هم برای تراکتور وقت ندارد

حمله شفق به سعیدلو: رییس یک دقیقه هم برای تراکتور وقت ندارد 

فوتبال روز:فراز کمالوند به همان اندازه که به دلیل رساندن تراکتورسازان به لیگ برتر پس از هشت سال میان طرفداران دوآتشه سرخ‌پوشان تبریزی از محبوبیت برخوردارشد، هم اکنون به همان اندازه مورد نفرت شدید واقع شده و به یکباره همه محبوبیت خود را از دست داده است. تبریزی‌ها از مذاکره پنهانی سرمربی‌شان با نفت و ترک این باشگاه به خاطر پیشنهاد اغواکننده مالی آبادانی‌ها به شدت دلخورند.

فوتبالدوستان آذری با بیان اینکه طرفداران این تیم حتی زمانی که تراکتور در خانه نتایج ضعیفی گرفت و به حریفان باخت نیز هرگز پشت کادرفنی و بازیکنان را خالی نکردند، از اقدام غیرحرفه‌ای فراز در انجام مذاکره پنهانی با صنعت نفت و ترک مسوولیت خود به دلیل پول بیشتر غافلگیر شدند.

در همین حال عده‌ای نیز بر این اعتقادند که کمالوند با علم به اینکه توانایی وی تا همین حد بوده و احتمال دارد از این پس تراکتور نتواند حتی نتایج متوسط دور رفت را در لیگ تکرار کند به بهانه‌ای این باشگاه را ترک کرده است و به لیگ دسته اول برگشته...!

تراکتورسازی تبریز از زمانی که کمالوند با پیشنهاد نجومی مالی تیم متمول صنعت نفت مواجه شد به تدریج به حاشیه رفت طوری که طی چند بازی اخیر به طور مرتب بر موافقت مدیرعامل باشگاه با استعفای خود تاکید می‌کرد. به اعتقاد ناصر شفق این اقدام غیرحرفه‌ای نفتی‌ها باعث وسوسه کمالوند شده و به نوعی تمرکز سرمربی تراکتورسازی را برهم زد.

حاشیه‌های تراکتورسازی تنها به اینجا ختم نمی‌شود زیرا علاوه بر اینکه کمالوند با یکی از خبرنگاران محلی درگیر شد، مدیر روابط عمومی باشگاه نیز از حضور در این باشگاه استعفا کرد.

گفته می‌شود مشکلات مالی تراکتور هم در به حاشیه بردن بیشتر این باشگاه پرهوادار، نقش غیرقابل‌انکاری داشته و حساب این تیم مثل ابتدای فصل پرنیست. با همه این اوصاف اما شفق، درباره حاشیه‌های این باشگاه نظر دیگری دارد و معضل مالی را توجیه مناسبی نمی‌داند. ‌این مدیرعامل باتجربه معتقد است: «تیم پر هوادار و بزرگی مانند تراکتورسازی طبیعتا حاشیه‌هایی هم دارد که یکی از آنها همین استعفای سرمربی است.» شفق در عین حال نوک پیکان انتقاد خود را متوجه سازمان تربیت بدنی کرده و می‌گوید: «سعیدلو، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی به باشگاه پرطرفدار تراکتورسازی بی‌اعتنا است و همه توجه خود را به پرسپولیس معطوف کرده است.» عضو هیات رییسه فدراسیون با بیان اینکه ورود تراکتور به لیگ برتر و حضور تماشاگران پرشورش، خون تازه‌ای در رگ‌های لیگ برتر به جریان انداخته می‌گوید: «در حالی که این باشگاه مردمی و پرهوادار، درگیر مشکلات فراوانی شده، توجه بیشتر برای رفع این مشکلات مدیران ارشد و بالادستی ضروری است.» مدیرعامل تیم تبریزی گفته: «درحالی بی‌توجهی به تراکتورسازی صورت می‌گیرد که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همواره از سوی دولت مورد مساعدت مالی و معنوی قرار می‌گیرند. تاکنون آقای سعیدلو، حتی چند دقیقه برای شنیدن صحبت‌های‌مان وقت نگذاشته درحالی که آماده‌ایم هر وقت اراده کنند در تهران حاضر شده و دیداری با ایشان داشته باشیم. رییس سازمان همواره مورد احترام بنده بوده،‌ در عین حال بی توجهی ایشان به تیم تراکتورسازی به حدی رسیده که ناچار به رسانه‌ای کردن این موضوع شدم.»

وی با رد شایعات اخیر مبنی بر منشوری بودن کمالوند گفت: «این موضوع کذب محض است و کمالوند با درخواست خود و به خاطر پول بیشتر تیم ما را ترک کرد.» 

 

 منبع:روزنامه گل 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com    

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد