فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

بیانیه شدید اللحن خبرنگاران تبریزی علیه کمالوند

بیانیه شدید اللحن خبرنگاران تبریزی علیه کمالوند 

فوتبال روز:جمعی از فعالان خبری حوزه ورزش تبریز با انتشار بیانیه ای، فراز کمالوند سرمربی تیم تراکتورسازی را به دلیل اتهام و توهین به خبرنگاران ورزشی، تحریم خبری کردند.

جمعی از فعالان خبری حوزه ورزش تبریز با انتشار بیانیه ای، فراز کمالوند سرمربی تیم تراکتورسازی را به دلیل اتهام و توهین به خبرنگاران ورزشی، تحریم خبری کردند.
در این بیانیه خطاب به کمالوند آمده است: ما خبرنگاران ورزشی تبریز به دلیل رفتارهای نابجا و دور از شان کسوت مربیگری به شما هشدار می دهیم که دست از کارهای ناپسند و توهین به همکاران بردارید و از این پس هرگونه انعکاس خبری شما از رسانه های استان را تحریم می کنیم تا بلکه روش برخورد با جامعه خبری را آموخته و جایگاه اطلاع رسانی برایتان بیشتر ملموس شود.
در این بیانیه خبرنگاران تصریح شده اگر شرایط تغییر نکند و این مربی همچنان به اتهامهای خود به رسانه های محلی ادامه دهد، مجبور به افشاگری خواهیم بود.
این بیانیه ادامه می دهد: متاسفانه این مربی به دلیل عدم توانایی در نتیجه گیری در بازیها، به دنبال ایجاد حاشیه است تا بلکه بتواند به طریقی از زیر بار مسوولیت خود فرار کند که اسناد این شانه خالی کردن ها در مصاحبه با خبرگزاریها و روزنامه های مختلف مشهود است.
خبرنگاران ورزشی تبریز با اشاره به گفت وگوی مربی یاد شده با یکی از برنامه های ورزشی سیما، تصریح کردند: در این گفت وگو که به خاطر بازی از پیش تعیین شده اش (ترک دو روزه تیم !) انجام گرفت، مدعی شد تمام رسانه های محلی علیه من جوسازی می کنند و در چنین جوی نمی توان تیم را هدایت کرد.   آقای کمالوند، شما به جای اینکه رسانه ها و خبرنگاران را مسبب نتیجه نگرفتن و حاشیه سازان تیم محبوب شهرمان معرفی کنید، به فکر چاره ای برای برون رفت از بحران فنی تیم باشید که به مرور زمان خود را بیشتر نمایان خواهد ساخت.
برای ما خبرنگاران این سووال بزرگ وجود دارد که چگونه است و زمان و امکانات شما را در چه شرایطی قرار داده که زمان مسوولیت در تیم شیرین فراز آرزوی مربیگری در تبریز فوتبال خیز به خصوص تراکتورسازی را داشتید، اما با کمال وقاحت هم اکنون دم از رفتن می کنید که این بیشتر به بازارگرمی می ماند تا تصمیمی واقعی. آیا این است احترام به هواداران ؟ و یا شما می خواهید از نام بزرگ آذربایجان و تراکتور عزیز، برای خود کیسه بدوزید؟
بهتر است به جای آنکه خبرنگاران، داوران و مسئولان استانی را مقصر بدانید خودتان را درمان کنید و سرمنشا مشکلات را در خود بجوئید نه مسوولان، مسوولانی که در راس آنها استاندار محترم همیشه حامی تیم بوده اند.
خبرنگاران ورزشی تبریز تصریح کرده اند: گفتنی های دیگری نیز پیرامون عملکرد کمالوند وجود دارد که برای کاهش حاشیه ها از بازگو کردن آنها خودداری می کنیم اما اگر شرایط تغییر نکند مجبور به افشاگری هستیم.
در پایان این بیانیه آمده است: از مسوولان فهیم و بادرایت باشگاه تراکتورسازی ، تربیت بدنی استان و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که داعیه برخورد با مربیان و بازیکنان خاطی و بی نزاکت را دارند، انتظار می رود در خصوص نوع رفتار کمالوند و بی اخلاقی های او وارد عمل شده و با چنین افرادی که محیط پاک ورزش را آلوده می کنند، برخورد نمایند. 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد