فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کمالوند:سپاهان نه، تراکتور فوتبال را از حالت دو قطبی خارج می کند

کمالوند:سپاهان نه ، ما فوتبال را از حالت دو قطبی خارج می کنیم 

فوتبال روز:سپاهان دیگر نمی‌تواند ادعایی مبنی بر خارج کردن فوتبال ایران از حالت دو قطبی بودن فوتبال کشور داشته باشد ولی تراکتور این ادعا را دارد و خواهد داشت

تراکتورسازی تبریز فردا دیدار حساسی مقابل شاهین بوشهر خواهد داشت و فراز کمالوند امیدوار است تا شاگردانش از این دیدار سربلند بیرون بیایند. هرچند خود کمالوند این دیدار را برای تیمش خیلی سخت و گرفتن امتیاز از این بازی را مشکل‌تر از مشکل می‌داند. 
 

فردابازی حساسی مقابل شاهین بوشهر دارید، از این بازی بگویید.
از نظر من تمام بازی‌های ما سخت و حساس است و نمی‌توان گفت در لیگ بازی آسانی درپیش داریم. ما در هر بازی که به میدان می‌رویم فقط با انگیزه برد وارد زمین می‌شویم اما در این بازی هم میزبان هستیم و من از بچه‌هایم از این بازی فقط سه امتیاز می‌خواهم. 
 

شاهین را چگونه تیمی می‌بینید؟
محمود یاوری در هر تیمی که کار کرده منشأ تحولات زیادی در این تیم‌ها شده و شما دیدید که با آمدنش به شاهین چگونه توانست یقه خیلی از تیم‌های لیگ را بگیرد. من این را با قدرت می‌گویم که هیچ تیمی بازی راحتی مقابل شاهین نخواهد داشت.
 

 تا این جای لیگ از بازیکنان‌تان راضی هستید؟
بعد از هفته‌های سپری شده و بازی‌های انجام یافته از نظر من به چند بازیکن فرصت کافی داده شد ولی ایشان علی‌رغم سعی و تلاش درحد انتظار ظاهر نشدند و نیاز به تمرین بیشتری دارند. برای من آمادگی بازیکنان از هر چیزی مهم‌تر است. 
 

خیلی‌ها موفقیت تراکتورسازی را به هواداران این تیم نسبت می‌دهند.
در طول 40 سال گذشته این امر بی‌سابقه بوده که یک تیم شهرستانی در ورزشگاه آزادی در مقابل پرسپولیس بازی کند و از نظر حضور تماشاگر و بار فنی تیم سرتر باشد و حتی 10 ، 12 موقعیت گل نیز داشته باشد. ما در این بازی اگر از موقعیت‌های به دست آمده استفاده می‌کردیم با اختلاف 4،3 گل قطعا پیروز میدان بودیم که متأسفانه 2 گل روی اشتباه دروازه‌بان‌مان خوردیم. این را قبول دارم که هواداران پرشور ما نقش زیادی در موفقیت‌های ما دارند اما نمی‌شود گفت ما فقط روی فشار تماشاگران‌مان امتیاز به دست می‌آوریم.
 

 این را قبول دارید که هواداران تراکتور با این که بی‌مهری‌های زیادی می‌بینند اما باز هم با اشتیاق تیم شما را تشویق می‌کنند؟
فقط می‌توانم بگویم شرمنده این مردم هستیم. همان‌طور که پارسال قول دادم تیم را به لیگ‌برتر بیاورم امسال نیز قول می‌دهم تیم را با یک جایگاه خوب در لیگ‌برتر حفظ خواهم کرد و اگر سال بعد در تراکتور حضور داشته باشم تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا تراکتور را جزو 3 تیم اول قرار دهم.
 

 تا به این جا لیگ نظر شما را جلب کرده است؟
من فکر نمی‌کنم لیگ امسال ما نسبت به سال گذشته جهش زیادی کرده باشد چراکه می‌بینید خیلی از تیم‌ها در نتیجه‌گیری ضعیف‌تر از گذشته ظاهر می‌شوند و این برای لیگ ما اصلا خوب نیست.
  

قهر کردن شما برای تراکتور شوک مثبت داشت؟
در این خصوص دوست ندارم دیگر صحبت کنم. 
 

و صحبت پایانی...
سپاهان دیگر نمی‌تواند ادعایی مبنی بر خارج کردن فوتبال ایران از حالت دو قطبی بودن فوتبال کشور داشته باشد ولی تراکتور این ادعا را دارد و خواهد داشت و در بازی‌هایش این ادعا را باحضور تماشاگران و بازی روان خود ثابت کرده‌ است.   

 

منبع:سایت گل

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد