فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فراز: یک برنامه تلویزیونی و یک نشریه باعث جدایی من از تراکتور شد

فراز: یک برنامه تلویزیونی و یک نشریه باعث جدایی من از تراکتور شد 

فوتبال روز:آیا این یک مانور تبلیغاتی است؟ فراز کمالوند بعد از پیروزی مقابل صبای قم از سمت خود استعفا کرد،اما خیلی زود به حرف‌هایش جهت داد تا مشخص شود او از جایی دلش پر است:

«متاسفانه یکسری اتفاقات در چند سال گذشته برای تیم فوتبال تراکتورسازی افتاد که باعث شد این تیم دوری هشت، نه ساله‌ای را از لیگ برتر تحمل کند. متاسفانه افرادی بودند که در لباس میش، گرگ بودند و در مقاطع مختلف به این تیم ضربه زده‌اند. آنها به رغم موفقیت تراکتورسازی در صعود به لیگ برتر و تثبیت جایگاهش در این رقابت‌ها امسال هم مشکلاتی را برای تیم ما به‌وجود آورده و درصدد ضربه زدن به این تیم مردمی هستند. او مدعی است که بعد از رفتن لشگری از موافقانش تماس گرفتند او را برگردانند:«باید مردم بدانند ین افراد چه کسانی هستند؛ من از این تیم کنار کشیدم و روز شنبه و یکشنبه در تمرینات تیم حاضر نشدم، اما مردم و هواداران این تیم آن قدر لطف داشتند و برای برگشتم تماس گرفتند که در یک روز هفت مرتبه موبایلم را شارژ کردم. واقعا نمی‌دانم چه جوابی به آنها بدهم و تنها این علاقه و محبت بسیار آنهاست که مرا تحت تاثیر خود قرار داده است.»

او از تیمی می‌گوید که با حداقل‌ها بسته شد و به لیگ‌برتر رسید:« به گواه کارخانه تراکتورسازی تبریز در طی هشت، نه سال گذشته 20 میلیارد تومان برای این تیم هزینه شده، اما راهی به لیگ برتر نیافت. این تیم در سال 79 از میان 14 تیم جام آزادگان چهاردهم شد و در سال 80 در شرایطی که باید در لیگ دسته یک بازی می‌کرد، به خاطر اضافه شدن دو تیم به جمع تیم‌های لیگ برتری و لطف مهندس فائقی که خود آذری‌زبان هم هست در سطح اول مسابقات باقی ماند، اما متاسفانه باز هم در جمع 16 تیم آخر راهی لیگ پایین‌تر شد و از آن سال تاکنون موفق به صعود نشده، اما با حمایت مردم و تلاش مسوولان تیم در شرایطی که سقف قرارداد بازیکنان ما 60 میلیون تومان بود، توانستیم به لیگ برتر راه یابیم. امسال هم بازیکنانی چون مهدی کیانی و مسعود ابراهیم‌زاده که از بازیکنان کلیدی ما هستند، مبالغی در قراردادشان ثبت شده که برخی بازیکنان لیگ دسته یک هم حاضر به دریافت آن نیستند.»

و بالاخره کمالوند طاقت نمی‌آورد و به رسانه‌های محلی که گویا علیه او موضع گرفتند حمله می‌کند:« می‌خواهم از این مشکل‌سازان نام ببرم تا همه آنها را بشناسند؛ نشریه استانی مهد آزادی یکی از آنهاست که از ابتدای فصل تاکنون مدام به طور ناعادلانه علیه تیم ما انتقاد می‌کند. آنها سال پیش هم تلاش می‌کردند تا تیم با مربیگری بنده به لیگ برتر راه پیدا نکند که به لطف خدا، حمایت مردم و تلاش مسوولان موفق به آن نشدند.»

البته طرف او مدیران صداوسیمای استان نیستند:« او انسان زحمتکش و خوبی است، اما برنامه تلویزیونی تلاش که یک برنامه استانی است رویه مناسبی را دنبال نکرده که معتقدم همه این‌ها از یک جایی خط می‌گیرند. اگر گزارش گزارشگر بازی تراکتورسازی برابر صبا را بشنوید، متوجه می‌شوید که آن شخص چطور علیه تیم ما انتقاد و به نوعی از صبا حمایت می‌کرد. پس از مسابقه عده‌ای از من پرسیدند که این گزارشگر تبریزی بود یا قمی؟! یا اینکه کارشناسی در برنامه‌ رادیویی عملکرد تیم را بررسی می‌کرد که یک بچه پنج ساله‌ هم از آن خنده‌اش می‌گرفت!»

او منتقدانش را متهم به حسادت به محبوبیت او در تبریز می‌کند:« مشکل آنها این است که مردم حضور هشتاد هزارنفری در ورزشگاه یادگار امام (ره) دارند و تیم تراکتورسازی و سرمربی‌اش را تشویق می‌کنند. مشکل آنها این است که چرا فراز کمالوند در میان هواداران تیم، محبوب شده و مردم او را تشویق می‌کنند! اما نمی‌دانند وقتی یک تیم خوب بازی می‌کند و در سه بازی آخرش 13 گل رد‌وبدل می‌شود، مقتدرانه به لیگ برتر راه یافته و به لطف خدا در این مسابقات جایگاهش را تثبیت می‌کند، طبیعتا علاقه‌ای بین طرفداران، مربیان و بازیکنان تیم برقرار می‌شود. من که عقده‌ تشویق شدن ندارم لذا از این تیم کناره‌گیری کرده و اعلام کردم اگر فکر می‌کنید تراکتورسازی با مربی دیگری موفق می‌شود، مشکلی با جدایی ندارم. امیدوارم مربی بعدی موفق باشد و مردم او را سه برابر من تشویق کنند.»

وی با بیان اینکه نمی‌تواند از محبت‌های مردم و طرفداران تراکتورسازی چشم‌پوشی کند، اما در قبال انتقادهای عوامل فوق ناراحت است، گفت: از این تیم جدا شدم و دو روز هم بر سر تمرینات حاضر نشدم، اما خدا می‌داند چقدر تماس‌های مردمی مبنی بر بازگشت به تراکتورسازی داشتم. شاید اگر هر تیم دیگری بود، با دیدن چنین اوضاعی یک لحظه کنار آن نمی‌ماندم، اما این شور و اشتیاق مردم را که می‌بینم به وجد می‌آیم و تصمیماتم را تحت تاثیر قرار می‌دهد.» 

  

منبع:روزنامه گل 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد