فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

باقری: سپاهان همیشه مدعی است

باقری: سپاهان همیشه مدعی است 

دنیای فوتبال:کاپیتان پرسپولیس گفت: سپاهان از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار است و همیشه خود را به عنوان یک مدعی مطرح کرده است.

کریم باقری در گفت و گو یی اظهار داشت: اردوی امارات برای تیم ما بسیار مفید بود. دوست دارم بازیکنانی که به تیم اضافه شده‌اند هرچه زودتر با سایر بازیکنان هماهنگ شوند.
وی افزود: خوشحالم که به عنوان کاپیتان پرسپولیس می‌بینم تمام بازیکنان برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. امیدوارم تیم به انسجام کافی برسد و بتوانیم جواب خواسته‌های هواداران را بدهیم.
باقری با بیان اینکه صحبت از قهرمانی سخت است، عنوان کرد: در بالای جدول تمام تیم‌ها به دنبال کسب امتیاز از حریفان هستند.؛ در نیم فصل دوم بازی‌های سختی در پیش‌رو داریم و باید تلاش خود را دوچندان کنیم.
کاپیتان پرسپولیس در خصوص بازی روز 7 آذر با سپاهان تصریح کرد: کسب امتیاز در اصفهان برای روحیه تیم لازم است؛ سپاهان چند سال است که با مدیریتی قوی تیم قدرتمند را راهی مسابقات می‌کند. سپاهان از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار است و همیشه خود را به عنوان یک مدعی مطرح کرده است.
باقری ادامه داد: اگر دقت کنیم می‌توانیم با امتیاز اصفهان را ترک کنیم. با برگزاری تمرینات پر فشار به شرایط ایده‌آل نزدیک شده‌ایم.
وی درباره مصدومیتش گفت: از ناحیه آشیل پا آسیب دیده‌ام و امیدوارم با بهبودی کامل پرسپولیس را در ادامه لیگ همراهی کنم.
تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته امارات را به مقصد تهران ترک کرد. بازیکنان امروز به دستور کادر فنی استراحت می‌کنند و از فردا تمرینات از سر گرفته می‌شود. 
 

 

منبع: خبرگذاری فارس

                                    لطفا در خصوص این خبر نظر دهید 

نظرات 1 + ارسال نظر
باکس پدیده شنبه 30 آبان 1388 ساعت 20:13 http://padideh.uni.cc

با سلام

باکس پدیده از شما درخواستی دارد

تاکنون سایتهای زیادی لینک باکس را در بالای وبلاگ خود قرار دادند

از شما درخواست میشود باکس را در بالای وبلاگ خود قرار دهید

این کار به نفع خود شماست زیرا بازدید کنندگان بیشتری روی لینک شما کلیک میکنند و علاوه بر آن لینک ثابت هم به شما تعلق میگرد

اندازه باکس کوچک بوده و هیچ تاثیری بر زیبایی و قالب بندی شما ندارد

-------------------------------------
هر گاه باکس را در بالا وبلاگ قرار دادید به ما اطلاع دهید تا لینک ثابت برای شما ثبت شود

ارتباط :www.padideh_box.mihanblog.com/message

با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد