فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

زندی :اگر مرانمی خواهند بگویند

زندی :اگر مرانمی خواهند بگویند 

دنیای فوتبال:یک جلسه با استیلی داشتم که او گفت اگر خوب تمرین کنی و دوباره آماده شوی در نیم فصل دوم از تو استفاده می‌کنم ولی بعد خبری نشد. قبل از سفر تیم به دبی من با هدایتی حرف زدم. گفت در این مسئله دخالت نمی‌کند و بهتر است خودمان این مشکل را حل کنیم

فریدون زندی تنهاست. تمام بازیکنان استیل‌آذین به دبی رفته‌اند تا در اردوی آماده‌سازی کنار تیم باشند. اما فریدون به تنهایی در تهران تمرین می‌کند. وضعیت او تعریفی ندارد. می‌گویند حمید استیلی نیازی به زندی ندارد. این را به باشگاه گفته اما به خود او نه. زندی قرار بود روزهای تازه و با موفقیتی را در ایران سپری کند. این را خودش در ابتدای ورود گفته بود. ولی حالا همه چیز برعکس از آب درآمده. او نه تنها بازی نمی‌کند بلکه حالا در مرز جدایی قرار گرفته: «من هم به اندازه شما در این باره می‌دانم. باید هرچه زودتر مشکلم حل شود.» ظاهرا فریدون از لیست استیل‌آذین خارج خواهد شد. این خبر را روابط عمومی باشگاه هم تأیید کرده. ولی هنوز رسما اتفاقی نیفتاده. «چیزی به من نگفته‌اند. منتظر می‌مانم.» 
 

ظاهرا اوضاع تو زیاد خوب نیست...
خوبم. الان تنها تمرین می‌کنم. نمی‌دانم چی شده. خواستم همراه تیم به دبی بروم ولی رفتم باشگاه گفتند بلیت تو آماده نشده و چند روز دیگر بیا بگیر، منتهی دیگر خبری نشد. الان کمی مصدومم. هنوز دارم تمرین و فیزیوتراپی می‌کنم. 
 

باشگاه چه می‌گوید؟ نظر هدایتی مالک باشگاه چیست؟ او که به تو خیلی علاقه داشت.
ما با هم جلسه داشتیم. انگار مربی به او گفته فریدون را نمی‌خواهم. ولی هنوز کادر فنی چیزی به من اعلام نکرده. یک جلسه با استیلی داشتم که او گفت اگر خوب تمرین کنی و دوباره آماده شوی در نیم فصل دوم از تو استفاده می‌کنم ولی بعد خبری نشد. قبل از سفر تیم به دبی من با هدایتی حرف زدم. گفت در این مسئله دخالت نمی‌کند و بهتر است خودمان این مشکل را حل کنیم.
 نظر تو چیست؟ دوست داری همچنان با استیل‌آذین ادامه دهی یا اتفاق‌های اخیر  

نظرت را تغییر داده؟
من با تیم قرارداد دارم. از نظر من مشکلی برای ادامه کار نیست. رفتم آلمان و روی مصدومیتم کار کردم فقط به خاطر این‌که دوباره برای این تیم بازی کنم. اگر نظرم غیر از این بود که دیگر از آلمان برنمی‌گشتم. حالا منتظر هستم تا تیم از دبی برگردد. بعد از آن تکلیفم روشن می‌شود. 
 

ظاهرا مشکل تو و حمید استیلی مانع از ادامه همکاری می‌شود.
من با هیچ‌کس مشکل ندارم. قبلا یک چیزهایی پیش آمد که در فوتبال عادی است. فقط دوست دارم با من روراست باشند. اگر نمی‌خواهند در تیم باشم بگویند. مشکلی از این بابت ندارم.
 

 یعنی سرمربی تیم هنوز نگفته به تو نیازی ندارد و باید بروی؟
من می‌خواستم قبل ازسفر تیم به دبی با او حرف بزنم. بعد از تمرین تیم منتظر استیلی ماندم ولی او رفته بود و نتوانستیم صحبت کنیم. تا به حال کسی در این باره به من چیزی نگفته. 
 

همین‌که همراه تیم نیستی نشان نمی‌دهد تو را نمی‌خواهند؟
من مصدومم. پزشکان گفتند بهتر است در تهران بمانی.
 

 درصورتی‌که از استیل‌آذین جدا شوی از ایران می‌روی؟
هنوز در این باره تصمیمی نگرفته‌ام ولی فکر نمی‌کنم در ایران بمانم. مدتی دیگر فصل نقل و انتقال‌های ژانویه شروع می‌شود. اگر از استیل‌آذین جدا شوم شاید به اروپا بر‌گردم  

 

 

 منبع: سایت گل

                                    لطفا در خصوص این خبر نظر دهید    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد