فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

علی کریمی: حتی از کاشانی هم دلخور می شوم

علی کریمی: حتی از کاشانی هم دلخور می شوم 

دنیای فوتبال:علی کریمی ستاره تیم استیل اذین  بازیکنی است که اهل مصاحبه نیست و در طول دوران بازی خود شاید مصاحبه های بلند او با روزنامه ها و مجلات به تعداد انگشتان دو دست هم نباشد.

اما  معدود مصاحبه های این بازیکن با صراحت همراه است و همیشه سر و صدا به پا می کند. این بازیکن که تا چند روز پیش بحث انتقالش به پرسپولیس خبر اول رسانه ها بود، در مصاحبه مفصلی با نشریه همشهری ورزشی نکات جدیدی را مطرح کرده است. کریمی در این مصاحبه گفته است" بعضی ها با اسم من خودشان را گنده می کنند و روی اسم من مانور تبلیغاتی می دهند تا به واسطه جایگاهی که نزد هوداران دارم، خودشان را مطرح کنند". کریمی از کسانی که فقط نام او را مطرح می کنند و قدمی در راه پرسپولیسی نشدن او بر نمی دارند،حسابی دلخور است و گفته است حتی اگر حبیب کاشانی هم قصد مانور دادن با اسم او را داشته باشد، از او هم دلخور و شاکی خواهد شد.

کریمی در بخش دیگری از مصاحبه اش از مراسم اشتی کنان پارسال بین او و علی دایی حسابی انتقاد کرده است و گفته " نمی دانم چرا عده ای این قدر تلاش می کنند در این مراسم ها شیرینی بخورند!"

ستاره فوتبال ایران درباره حاشیه های بازی با تراکتورسازی نیز گفته است"من به هواداران تراکتور احترام می گذارم و به انها حق می دهم تیمشان را تشویق کنند، اما چه کسی به عده ای از انها حق میدهد به خانوداه ام اهانت کنند؟ اگر انها مشکلی با من دارند به خودم فحش بدهند، با خانواده ام چکار دارند. مشکل من با همه هواداران تبریزی نیست، فقط انهایی را می گویم که به من فحاشی کردند". 

 

 

 منبع: سایت گل

                                    لطفا در خصوص این خبر نظر دهید    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد