فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کرانچار: قصد داریم قلعه‌نویی را غافلگیر کنیم

کرانچار: قصد داریم قلعه‌نویی را غافلگیر کنیم 

دنیای فوتبال: سرمربی پرسپولیس گفت: قصد داریم تفکرات حرفه‌ای قلعه‌نویی را از بین ببریم و او را غافلگیر کنیم.

زلاتکو کرانچار پس از تساوی تیمش یک بر یک مقابل النهضه عمان در دیداری دوستانه در گفت‌وگویی تصریح کرد: در مسابقه با تیم عمانی به دنبال این بودیم که به اهداف بزرگ خود دست پیدا کنیم. دستاورد این بازی برای ما بازگشت خلیلی و منصوری به پرسپولیس بود و من پیشرفت‌هایی را از نظر سازماندهی و دوندگی در آنها دیدم. این 2 بازیکن می‌توانند در نیم فصل دوم تیم را تقویت کنند.
وی ادامه داد: اگر باقری و هوار ملا محمد هم به جمع ما اضافه شوند به طور قطع تیمی به وجود می‌آید که همگان لذت خواهند برد.

کرانچار در مورد نحوه ادامه تمرینات گفت: تمرینات هفته آینده به کارهای تاکتیکی متنوع معطوف می‌شود تا بازیکنان با طراوت به استقبال سپاهان بروند. البته برای بازی 7 آذر برابر سپاهان زمان ریکاوری داریم و مشکلی به وجود نخواهد آمد. در دبی نیز با برنامه‌ریزی خوبی که داشتیم تمرینات بدنسازی بانشاطی برگزار کردیم و در دیدارهای تدارکاتی‌مان به اهداف خود رسیدیم.
این مربی کروات با اشاره به اینکه دیدارهای ابتدایی پرسپولیس در نیم فصل دوم بسیار سخت خواهد بود؛ افزود: انتظارات از تیم ما بالا است و ما برای اینکه در آینده بهتر نتیجه بگیریم، تمرینات سختی را در امارات پشت سر گذاشتیم و تیم را از لحاظ روحی و روانی آماده حضور در میدان‌های بزرگ‌تر کردیم.
کرانچار تأکید کرد: به تاکتیک تیمی هنگام ارنج کردن اهمیت خاصی می‌دهم. در نیم فصل دوم نمی‌توانیم بازیکن جدید جذب کنیم و در این مورد نمی‌توان حرفی زد. 31 بازیکن داریم و باید با همین بضاعت به کارمان ادامه و از تمام توانمان استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد دیدار با سپاهان از هفته هفدهم لیگ برتر، گفت: همه بازی‌ها سخت است، اما این دیدار سخت‌تر خواهد بود. ما باید در این بازی نتیجه لازم را کسب کنیم.
کرانچار در مورد امیر قلعه‌نویی اظهار داشت: او یک استقلالی واقعی است که سرمربیگری تیم ملی را نیز بر عهده داشته و با مربی بزرگی باید دست و پنجه نرم کنم. قلعه‌نویی در حال حاضر سرمربی سپاهان است و می‌خواهد پرسپولیس را غافلگیر کند. ما هم قصد داریم قلعه‌نویی را غافلگیر کنیم تا تفکرات حرفه‌ای او را از بین برده و به تیمش ضد تاکتیک بزنیم.
وی در مورد انتخاب چلنگر به عنوان مترجمش گفت: همه کروات‌ها او را می‌شناسند. وقتی که او کنار من قرار گرفت همه بابت این موضوع به من تبریک گفتند. خوشحالم یک مترجم دارم که احساسات حرفه‌ای دارد. 
 

 منبع: خبرگزاری فارس

                                    لطفا در خصوص این خبر نظر دهید    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد