فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

آخرین اخبار اردوی استقلال در کیش

آخرین اخبار اردوی استقلال در کیش 

دنیای فوتبال:کتک کاری عنایتی و سیدصالحی در اردوی استقلال شایعه ای بود که حتی سبب خنده آبی ها هم شد. آنها از اینکه چطور این شایعه به تهران رسیده بود متعجب زده شدند و کلی آن را سوژه قرار دادند.

مولر پیدا نمی شوداستقلالی ها موفق به پیدا کردن روته مولر در پیونگ یانگ نشده اند. این مربی که جهت تدریس کلاس های مربیگری به کره شمالی سفر کرده، تلفن همراه خود را خاموش کرده تا همین مساله سبب دور از دسترس بودن وی شود. آنها حتی نمی دانند روته چه زمانی به کیش می رسد تا همین مساله سبب بلاتکلیفی حضور مولر در اردوی کیش باشد. با این حال به نظر نمی رسد این مربی در جزیره بتواند حضور پیدا کند تا با بازگشت استقلال از کیش به جمع آبی ها بپیوندد.
جان واریو با همسرش به اردوی استقلال پیوست
بالاخره فابیو جان واریو خود را به اردوی کیش رساند. این بازیکن که در تعطیلات نیم فصل به برزیل سفر کرده بود با ۳ ، ۴ روز تاخیر خود را به جزیره رساند البته جان واریو ترجیح داد همسر خود را هم به اردو ببرد تا در این چند روز تنها نباشد. هزینه اقامت همسر جان واریو در کیش برعهده خود این بازیکن است.
رینالدو رفتنی نیسترینالدو قرار نیست در جزیره کیش حاضر شود. اگر چه صحبت از این به میان آمده بود که این بازیکن در اواسط اردو به جمع آبی ها می پیوندد اما دکتر نوروزی اجازه رفتن رینالدو به کیش را صادر نکرد و از این بازیکن خواست تا همچنان در تهران به انجام فیزیوتراپی بپردازد. با بازگشت استقلال از کیش، رینالدو در تمرینات تیمش حاضر می شود. رینالدو به احتمال، از غایبان استقلال در بازی با پیکان است.
سرماخوردگی یوسفی رفع شدمحسن یوسفی بالاخره سرماخوردگی اش رفع شد تا با صحت وسلامتی بتواند در تمرینات استقلال حاضر شود. این بازیکن پس از تزریق آمپول وسرم به شرایط ایده آل رسید تا بدون هیچ مشکلی با استقلال مشغول به تمرین شود. از آنجا که یوسفی در اواخر نیم فصل اول برای استقلال بازی کرد، نیاز به انجام تمرینات ویژه بدنسازی دارد تا به همین دلیل کرافت برنامه های اختصاصی را برای او در نظر بگیرد.
مرفاوی، پیشنهاد قلعه نویی را برای بازی دوستانه رد کردامیر قلعه نویی تمایل زیادی داشت که با استقلال قبل از هفته هجدهم رقابت های لیگ دیداری داشته باشد. برپایی اردوی همزمان آبی ها و سپاهانی ها در کیش سبب شد تا اصفهانی ها از این فرصت استفاده کرده و به استقلال پیشنهاد بازی دوستانه در جزیره را بدهند اما صمد مرفاوی این درخواست را نپذیرفت. مرفاوی گفت چون نیمی از بازیکنان اصلی استقلال در این اردو حضور ندارند و تیمش تمرینات بدنسازی را دنبال می کند صلاح نیست که این بازی انجام بگیرد و بهتر است ۲ تیم در همان هفته هجدهم رقابت های لیگ رو در روی هم قرار بگیرند.
شایعهکتک کاری عنایتی و سیدصالحی در اردوی استقلال شایعه ای بود که حتی سبب خنده آبی ها هم شد. آنها از اینکه چطور این شایعه به تهران رسیده بود متعجب زده شدند و کلی آن را سوژه قرار دادند.
مباشری جا ماندمسئول پشتیبانی و امور مالی استقلال نتوانست در کیش حاضر شود. هادی مباشری در حالی که دیروز بلیت سفر به جزیره را در دست داشت به دلیل مشکلات مالی استقلال و رسیدگی به آن، به ناچار در تهران ماند و قید سفر به کیش را زد.
مرفاوی: برای خرید عجله نکنیدصمد مرفاوی از شاگردانش خواست تمام فکر و ذکر خود را معطوف به انجام تمرین کنند و فعلاً قید رفتن به مراکز تجاری و خرید کیش را بزنند. سرمربی استقلال طی صحبتی که با شاگردانش داشت گفت: هنوز وقت برای خرید زیاد است و شما اول باید در تمرین آماده حاضر شوید و بدون حاشیه انگیزه تان را برای نیم فصل دوم بالا ببرید، بنابراین برای خرید عجله نکنید و ما جمعه و شنبه به شما فرصت خرید می دهیم تا اردوی استقلال فقط با سختگیری همراه نباشد. پس از صحبت های مرفاوی بازیکنان قول دادند که بدون اجازه سرمربی به خرید سوغاتی نپردازند.
مجیدی به جای کیش به دوبی رفت
فرهاد مجیدی به دلیل مصدومیتی که نصیبش شد اردوی تیم ملی را از دست داد و از رفتن به کیش هم باز ماند البته کاپیتان استقلال وقتی دید نمی تواند به دلیل مصدومیت تمرین کند، ترجیح داد یکی، دو روزی به دوبی سفر کند تا استراحت در تعطیلات نیم فصل را اینگونه از دست ندهد.
پیانو، سرگرمی استقلالی ها
بازیکنان استقلال هر شب در لابی هتل جمع می شوند و به گوش دادن پیانو می پردازند. از آنجا که نواختن پیانو در لابی به صورت زنده اجرا می شود بازیکنان استقلال علاقه خاصی نسبت به این هنر دارند و با ذوق ومیل زیادی در لابی حاضر می شوند تا یکی، دو ساعت از اوقات فراغت خود را اینگونه سپری کنند.
۲ ساعت اجازه خروج داده شدبازیکنان استقلال برخلاف دیگر اردوهای گذشته این تیم در قرنطینه نیستند و هر شب فرصت بیرون رفتن از هتل را پیدا می کنند. آنها سه شنبه شب هم ۲ ساعت مجوز بیرون رفتن از هتل را گرفتند و در مراکز تفریحی و گردشی کیش حاضر شدند. مرفاوی به شاگردانش تاکید کرده بود که در ساعت ۲۲ و۳۰ دقیقه به هتل برگردند و آنها هم دقیقاً به حرف سرمربی خود گوش کردند و راس ساعت در هتل ارم حاضر شدند تا جای دلخوری چندانی باقی نماند.
شهرداری کیش به دیدار استقلالی ها رفتحضور آبی های پایتخت در کیش سبب دیدار مسئولان این جزیره با مرفاوی و شاگردانش شد. شهردار کیش و رئیس مناطق آزاد این جزیره دقایقی در کنار استقلالی ها حاضر شدند و ضمن خوشامد گویی به آنها ابراز امیدواری کردند که آبی ها با خاطره ای خوش جزیره را ترک کنند.
تمرین صبح تعطیل بودبرگزاری بازی دوستانه استقلال مقابل آریا گسترش کیش، سبب لغو تمرین صبح آبی ها شد. آنها بر خلاف روزهای گذشته، صبح تمرین نکردند و از انجام تمرینات بدنسازی معاف شدند.
گرفتگی عضلات پاانجام تمرینات پرفشار بدنسازی برای استقلالی ها سبب گرفتگی عضلات پای چند تن از بازیکنان این تیم شد تا برای رفع این مشکل ماساژور استقلال دست به کار شود. تمرینات استقلال در کیش پرفشار دنبال می شود و آنها سعی دارند با انجام این تمرینات فشرده خود را برای نیم فصل دوم، آماده راهی میادین کنند.
بصیرت به اردوی استقلال رفت
سرپرست سپاهان هم در اردوی استقلال حاضر شد. مجید بصیرت دقایقی با کادر فنی استقلال به صحبت پرداخت و پس از گفت وگو با مرفاوی و دستیارانش هتل ارم را ترک کرد.
تحریم روزنامه خوانی
بازیکنان استقلال زیاد حق مطالعه روزنامه در هتل را ندارند تا اینگونه بیشتر به دنبال دوری از حاشیه و حفظ آرامش باشند. این تحریم استقلالی ها در نوع خودش حرکتی تازه است که البته فقط در اردوی این تیم سپری می شود وآبی ها با بازگشت به تهران می توانند دوباره روزنامه بخوانند.
سپاهان بعد از استقلال
ساعات تمرین استقلال بعد از سپاهان دنبال می شود و آنها بیشتر متمایل هستند که در ورزشگاه با هم برخوردی نداشته باشند البته در این بین گاهی ۲ طرف تقابل های کوتاهی با هم دارند که بیشتر مربوط به رو در رویی بازیکنان با هم می شود.
بینی سیدصالحی شکستسیدمهدی سیدصالحی در بازی دوستانه دیروز استقلال، دچار مصدومیت از ناحیه بینی شد. وی در برخوردی که در اوایل بازی با یکی از بازیکنان تیم آریا گسترش داشت، از ناحیه بینی دچار شکستگی شد تا به همین دلیل راهی بیمارستان هم شود. میزان آسیب دیدگی این بازیکن امروز مشخص می شود. 

 

 منبع: ابرار ورزشی

                                    لطفا در خصوص این خبر نظر دهید   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد