فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

خشم کرانچار از بی انضباطی پروین

خشم کرانچار از بی انضباطی پروین 

دنیای فوتبال:ششمین روز از اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در کنار ساحل دبی برگزار شد.

شاگردان کرانچار راس ساعت 7 صبح به وقت محلی زیر نظر حسین عبدی به تمرینات آماده سازی و هوازی را پرداختند.احمدرضا عابدزاده مربی دروازه بانان پرسپولیس نیز به طور جداگانه مشغول تمرین با دروازه بانان تیم بود، 3 دروزاه بان حاضر در اردو به مدت 60 دقیقه به تمرینات خود پرداختند و نیم ساعت زودتر از دیگر بازیکنان به تمرینات خود خاتمه دادند. میثاق معمارزاده علاوه بر تمرینات مربی دروازه بانان، همراه با دیگر بازیکنان مسافت 2 کیلومتری در نظر گرفته شده جهت تمرین را دوید.

صغیری تمرین نکرد

اکبر صغیری تنها مصدوم جدی تیم نتوانست با سایر بازیکنان تمرین کند و از کنار ساحل به تماشای تلاش هم تیمی های خود پرداخت.

تمرین جداگانه شیث و علی عسگر

بعد از حدود نیم ساعت تمرین و دویدن، شیث رضایی و حمید علی عسگر با صلاحدید مربیان و برای جلوگیری از آسیب دیدگی جدی، از حضور در تمرینات فشرده تر بدنسازی انصراف داده و به صورت جداگانه تمرینات سبک تری را انجام دادند.شیث به دلیل احساس ضعف در در ناحیه ران پا و حمید علی عسگر به خاطر برخود جزیی که در تمرین دو روز قبل با یکی از هم بازیان خود داشته بود، برای جلوگیری از تشدید درد از سایر بازیکنان جدا تمرین کرد و در درون آب به تقویت عضلات خود پرداخت.

لغو تمرین نوبت دوم صبح

با توجه به تمرین نسبتا سنگین صبح و با صلاحدید کادر فنی، نوبت دوم تمرین صبح که قرار بود ساعت 10:30 در باشگاه ایرانیان برگزار شود لغو و قرار شد تمرین ساعت 17 عصر امروز، مقداری فشرده تر برگزار شود.

جلسه کرانچار و پروین

بعد از اتمام تمرین نوبت صبح و صرف نهار، کرانچار سر مربی تیم جلسه ای نیم ساعته با محمد پروین، هافبک تیم برگزار کرد. عدم حضور در ترکیب، دیر کرد چند روزه پروین در اردوی دبی و ... موضوع صحبت های این جلسه بود. 

 

 منبع:خبرگذاری فوتبال ایران

                                    لطفا در خصوص این خبر نظر دهید    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد