فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جانوآریو: غیبتم عمدی نبود

جانوآریو: غیبتم عمدی نبود 

دنیای فوتبال:فابیو جانوآریو، بازیکن برزیلی استقلال سه شنبه شب وارد اردوی آبی‌پوشان شد.

جانوآریو در دیدار با عبدالصمدمرفاوی در مورد تاخیرش گفت: طبق بلیتی که برای من از طریق باشگاه تهیه شده بود به سائوپائولو رفتم و از آنجا برای سفر به شهرم باید خودم بلیت تهیه می‌کردم.
به دلیل پر بودن پروازها موفق نشدم به موقع بلیت برگشت از زادگاهم به سائوپائولو را تهیه کنم و به همین دلیل ناخواسته تاخیر کردم.
وی در توضیح به سرمربی استقلال در مورد طولانی شدن غیبتش افزود: در این مدت ۵ جلسه تمرین کردم و زیر نظر یک مربی بدنساز حرفه‌ای که از دوستان نزدیکم در برزیل است کار می‌کردم تا آمادگی بدنم حفظ شود.
فابیو در پایان گفت: اصلا دوست ندارم که فکر کنید همچون اول فصل من باز هم تاخیر کردم و واقعاً عمدی در این کار نبوده است.
** باشگاه استقلال خبری از مربی آلمانی خود ندارد!روابط عمومی باشگاه استقلال اعلام کرد، با اینکه حدود یک هفته از سفر اریش‌روته‌مولر برای تدریس در کره‌شمالی می‌گذرد به دلیل محدودیت‌های ارتباطی در این کشور آسیای شرقی روته‌مولر نتوانسته است هیچ تماسی با باشگاه استقلال برقرار کند.
جمع‌آوری سیم‌کارت‌های موبایل در مرز کره شمالی و عدم دسترسی به اینترنت موجب شده که هیچ کس حتی راینر کرافت اطلاعی از آخرین وضعیت پیرمرد آلمانی استقلال نداشته باشد.  

 

 

 منبع: خبرگزاری ایسنا

                                    لطفا در خصوص این خبر نظر دهید    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد