فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

از داستان دستگیری چند خبرنگار تا ماجرای مربیان منشوری!

از داستان دستگیری چند خبرنگار تا ماجرای مربیان منشوری! 

دنیای فوتبال:چند مربی سرشناس کشورمان که از سوی سازمان لیگ اجازه مربیگری در لیگ برتر را پیدا نکردند در واکنش های مشابهی خواستار فاش شدن دلایل محرومیت خود شدند و با هدف قرار دادن ریاست سازمان لیگ سعی در مبرا ساختن خود از اتهامات وارده داشتند.

این در حالیست که مربیان مذکور از سوی مرجعی بالاتر از فدراسیون فوتبال و حتی سازمان تربیت بدنی ممنوع الفعالیت در لیگ برتر شده اند.
بحث دامنه دار منشور اخلاقی سازمان لیگ که این روزها به سوژه رسانه های ورزشی و غیر ورزشی مبدل شده است ، هر روز ابعاد تازه ای به خود می گیرد.
موضوع زمانی ابهام آلوده تر شد که برخی منابع آگاه از ارتباط این ماجرا با دستگیری چند ماه قبل برخی از "خبرنگاران ورزشی" خبر دادند.
اواخر سال گذشته وزارت اطلاعات اقدام به دستگیری چند خبرنگار ورزشی نمود که متهم به دست داشتن در دلالی بودند. چهره های مورد نظر که در روزنامه های زرد ورزشی فعالیت داشتند، متهم به فعالیت در زمینه دلالی و سو استفاده از موقعیت شغلی بودند و پس از مدت زمانی ظاهراً پرونده مذکور بسته شد. اما در حقیقت این ماجرا ابعاد گسترده تری داشت و پس از صحبت های عزیز محمدی ریاست سازمان لیگ در یک برنامه زنده تلویزیونی و پرده برداشتن از این موضوع که ، چند مربی برای حضور در لیگ برتر می بایست مشکلات خود را که بیرون از چارچوب فدراسیون است حل کنند، این چهره ها حملات ضربتی علیه سازمان لیگ صورت دادند تا اتهامات وارده را از خود دور کنند.
"عزیز محمدی" نیز در واکنش به این حملات جمله تکراری " نمی خواهم با آبروی کسی بازی کنم" را بر زبان آورد.
جدا از فاش شدن فعالیت های مخرب تعدادی خبرنگار ، ردپای چند نفر از مربیان سرشناس فوتبال در پرونده مشاهد شد و پروسه کنار ماندن آنها از لیگ برتر نیز در همان مقطع کلید خورد.
و اکنون سازمان لیگ که تحت فشارهای بسیاری قرار دارد دو راه بیشتر ندارد:
۱- اعلام رسمی دلایل محرومیت مربیان مورد نظر
۲- ادامه دادن همین روند و مرتبط داشتن محرومیت های مذکور بامنشور اخلاقی  

 

 

 منبع: خبرگزاری برنا

                                    لطفا در خصوص این خبر نظر دهید    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد