فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

آخرین اخبار اردوی استقلال در کیش

آخرین اخبار اردوی استقلال در کیش 

دنیای فوتبال:آبی های پایتخت پس از حضور در کیش با چند دستگاه تاکسی خود را به هتل ارم رساندند. آنها در گروه های ۴ نفری با چند دستگاه تاکسی راهی هتل شدند و به محض حضور در این محل شام صرف کردند.

با یک ساعت تاخیر رسیدند
هواپیمای استقلالی ها در ساعت ۲۱ و۳۰ دقیقه در باند فرودگاه کیش نشست. آنها با یک ساعت تاخیر در این جزیره حاضر شدند تا استقلالی ها حسابی خسته به نظر برسند.
استقبال کم از آبی ها
تنها عده ای انگشت شمار جهت استقبال از کاروان استقلال در فرودگاه حاضر شدند. هواداران اندک استقلال با بازیکنان محبوب خود عکس یادگاری انداختند و ابراز امیدواری کردند که آنها بتوانند در نیم فصل دوم به مقام قهرمانی برسند.
سرماخوردگی یوسفی
محسن یوسفی تنها بازیکن استقلال است که در این اردو شرایط مناسبی ندارد. این بازیکن به دلیل سرماخوردگی که نصیبش شده در کیش به مداوای خود می پردازد تا با کسب سلامتی بهتر بتواند در تمرینات استقلال حاضر شود.
جلسه کادر فنی استقلال
کادر فنی استقلال به محض ورود به هتل ارم تشکیل جلسه دادند.
صمد مرفاوی به اتفاق دستیارانش تمام برنامه های تمرینات استقلال طی ۶ روز اقامت خود در کیش را مورد بررسی قرار دادند تا آبی ها بر اساس این برنامه خود را آماده کنند.
نفریه به کیش نمی روداگر چه حرف از این بود که محمدسعید نفریه به عنوان مدیرعامل موقت استقلال راهی کیش می شود اما وی به دلیل مشغله بالای کاری نمی تواند در جزیره حاضر شود. محمد حیرانی مدیر روابط عمومی استقلال تنها مسئول از این باشگاه است که آبی ها را در اردوی کیش همراهی می کند و در این بین خبری از حضور مباشری و دیگر مشاورین واعظی در کیش نیست.
۵ بازیکن از پایه ها
استقلال ۵ بازیکن از پایه های خود را در کیش به همراه دارد. به دلیل غیبت ۱۱ بازیکن اصلی این تیم در کیش، ۵ بازیکن از پایه های استقلال در این اردو حاضر شدند. البته این نفرات به دلیل برگزاری بازیهای رسمی پایه ها در این مقطع نمی توانند در تمرینات بدنسازی استقلال شرکت کنند و فقط مجوز حضور در تمرینات تاکتیکی این تیم را دارند.
محمدی دقیقه آخر رسیدمحمد محمدی که در تعطیلات نیم فصل به آلمان سفر کرده بود چند ساعت مانده به پرواز استقلال خود را به تهران رساند تا حضور در این اردو را از دست دهد. محمدی به همراه ایمان صادقی ۲ دروازه بان استقلال در کیش به حساب می آیند.
فرزاد مجیدی با استقلال به اردو رفت
فرزاد مجیدی هم اگر چه بازیکن استقلال به حساب نمی آید اما همراه این تیم در کیش به تمرین می پردازد. گویا این بازیکن با وساطت برادر بزرگترش یعنی فرهاد مجیدی در اردوی کیش حضور دارد.
استقلالی ها پول نمی گیرند
قرار نیست در کیش پولی به بازیکنان استقلال برسد. از آنجا که اردوی استقلال داخلی به حساب می آید پول توجیبی به بازیکنان این تیم جهت خرید پرداخت نمی شود تا آنها برای گرفتن سوغاتی خود دست به خرج شوند.
استقلالی ها کنار ساحل تمرین می کنند
راینر کرافت وقتی در ساحل جزیره کیش حضور پیدا کرد این محیط را برای انجام تمرینات بدنسازی مناسب دید و مدعی شد استقلالی ها باید ظرف این چند روز که در کیش حاضر هستند لب دریا مشغول به تمرین شوند.
پیگیری سریال تلویزیونیبازیکنان استقلال بشدت پیگیر سریال دلنوازان بودند. زمانی که هواپیمای استقلال در باند فرودگاه کیش نشست رضا غیاثی با خانواده اش تماس گرفت و تمام اتفاقات این سریال را در یکشنبه شب جویا شد و پس از آن برای همتیمی هایش توضیح داد. آنها از اینکه آخرین قسمت سریال دلنوازان را می توانستند در هتل تماشا کنند ابراز خوشحالی کردند.
استقلال- منتخب کیش فردا؛ ساعت ۱۶بازی دوستانه استقلال و منتخب کیش چهارشنبه برگزار می شود. شاگردان مرفاوی فردا در دیداری تدارکاتی به مصاف منتخب جزیره می روند. این بازی در ساعت ۱۶ انجام می گیرد و مرفاوی قصد دارد به تمام نفراتش در این دیدار میدان دهد.
فابیو امروز می رسد؟!فابیو جان واریو باید امروز در کیش حاضر شود. طبق وعده ای که این بازیکن داده او سه شنبه به ایران می رسد تا خود را به مرفاوی معرفی کند. با این حال مشخص نیست جان واریو امروز در کیش حاضر شود. بدقولی گذشته این بازیکن سبب شده تا استقلالی ها باز هم احتمال تاخیر وی را بدهند.
کم خوابی
بیدارباش استقلالی ها در ساعت ۷ و۳۰ دقیقه صبح است تا آنها هر روز صبح تمرینات بدنسازی را دنبال کنند و خیلی از بازیکنان استقلال با بیدار شدن در این ساعت مشکل دارند و متمایل به خواب بیشتر هستند اما به هر حال برپایی اردوی تدارکاتی و تمرینات ویژه ایجاب می کند که استقلالی ها قید خواب را بزنند.
پولادی به اردوی استقلال رفتمهرداد پولادی هم در اردوی استقلال حاضر شد. برپایی اردوی تراکتور در جزیره کیش سبب شد تا پولادی راهی اردوی استقلال شود و دیداری با دوستان سابقش داشته باشد.
کیش شلوغ استخیلی از تیمهای حاضر در رقابت های لیگ کیش را به عنوان مقصد خود در تعطیلات نیم فصل قرار داده اند. حضور تیم های مقاومت، سپاهان، تراکتور و استقلال در این جزیره سبب شلوغی کیش شده است.
مرفاوی هر شب جلسه می گذارد
صمد مرفاوی هر شب برای استقلالی ها جلسه تئوری می گذارد.
سرمربی استقلال برای بالابردن میزان آمادگی شاگردانش جلسات شبانه ای را برای آنها برگزار می کند تا آبی ها بیشتر متوجه نقاط ضعف وقوت خود بشوند.
استقلالی ها با تاکسی به هتل رسیدندآبی های پایتخت پس از حضور در کیش با چند دستگاه تاکسی خود را به هتل ارم رساندند. آنها در گروه های ۴ نفری با چند دستگاه تاکسی راهی هتل شدند و به محض حضور در این محل شام صرف کردند.
ابراز نارضایتی از زمینزمین محل تمرین استقلالی ها نظر آنها را به سوی خود جلب نکرده است. آنها از وضعیت زمین محل تمرین خود ناراضی بودند و نگران این بودند که با این وضعیت دچار مصدومیت شوند.
صبح وزنه، عصر تاکتیکی
آبی های پایتخت پس از صرف صبحانه، در ساعت ۱۰ به سالن وزنه مجموعه المپیک کیش رفتند و زیر نظر کرافت در تیم های مختلف وزنه زدند. تمرین عصر آنها هم در ساعت ۱۶ و۳۰ دقیقه و در زمین شماره ۲ المپیک کیش انجام گرفت. آنها در نوبت عصر برنامه های تاکتیکی را مرور کردند.  

 منبع:روزنامه ابرار ورزشی

                                    لطفا در خصوص این خبر نظر دهید   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد