فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

آخرین اخبار اردوی پرسپولیس در امارات

آخرین اخبار اردوی پرسپولیس در امارات 

دنیای فوتبال:پرسپولیسی ها روز گذشته هم تمرینات سخت و پرفشاری را در اردوی امارات دنبال کردند که مهم ترین حاشیه روز گذشته وساطت باقری برای پرداخت مطالبات بازیکنان بود.

رفع کسالت معمارزاده
میثاق که در تمرین روز گذشته به علت فشار سنگین هوا در کنار ساحل حالش به هم خورده بود، دیروز در کمال صحت و سلامت همراه با تیمش تمرین کرد. او مشکلی برای تمرین نداشت و با آمادگی کامل مشغول به تمرین شد.
نماینده
کریم باقری به عنوان نماینده بازیکنان تیمش طی جلسه ای که با کاشانی داشت پیگیر مسائل مالی شد و درصدد درخواست این بود که مشکلات مالی حل شود، به نظر می رسد این مشکلات حسابی ذهن پرسپولیسی ها را مشغول کرده بود که باعث شده بازیکنان به دنبال رفع آن باشند.
کاشانی برگشت
حبیب کاشانی سرپرست سرخپوشان دیروز با پرواز ساعت ۵ و۳۰ دقیقه برگشت؛ وی پس از نظارت بر تمرین دوم تیمش راهی تهران شد تا در پایتخت منتظر آنها بماند.
تقاضای بازی
تیم الظفره امارات که در فاکسی به باشگاه ایرانیان خواستار بازی با پرسپولیس شد اما کرانچار با این خواسته مخالفت کرد و دلیل مخالفتش هم آن بود که وی عقیده دارد که با توجه به فشار و سختی تمرینات بازیکنانش دیگر توانایی انجام بازی دوستانه را ندارند.
لباس جدید
شب گذشته لباس های جدید سرخ ها از نمایندگی آل اسپورت دریافت شد پرسپولیسی ها که انگار از لباس های قبل خود ناراضی بودند با دیدن این لباس ها ابراز رضایت کردند.
اخطار
طبق اعلام مسئولان پرسپولیس هر بازیکنی که با لباس های غیر ورزشی در تمرین حاضر شود، با جریمه باشگاه مواجه می شود.
باشگاه به همه بازیکنان دستور داده که حتماً با لباس ورزشی حاضر شوند.
شرح تمرین پرسپولیس
تمرین دیروز این تیم در ساعت ۷ صبح در ساحل انجام شد که شامل دویدن ، حرکات کششی و نرمشی بود که بعد از پایان تمرین، بازیکنان در باشگاه ایرانیان به خوردن صبحانه مشغول شدند. جلسه دوم تمرین ساعت ۱۰ و۳۰ دقیقه برگزار گردید و مدت ۲ ساعت به طول انجامید بعد از تمرین دوم، ناهار و برگشت به هتل و استراحت تا ۵ بعد از ظهر هم در برنامه کاری این تیم بود.
تیاگو به امارات رسید
تیاگو بازیکن برزیلی پرسپولیس دیروز در امارات حاضر شد و با تیمش تمرین کرد اما شنیده ها حاکی از این است که هنوز خبری از وسلی دیگر بازیکن برزیلی این تیم در اردو نیست، تا پرسپولیسی ها پیگیر حضور وی در امارات باشند.
صرف ناهار همراه با ذوب آهنی ها
تمرین سرخپوشان با اصفهانی ها تداخل پیدا کرد و گفتنی است که اتفاقاً این ۲ تیم برای صرف ناهار هم در دوبی کنار هم بودند و از بودن در کنار یکدیگر ابراز خوشحالی کردند.
برخورد خارجی ها با هم
آرفی و ایگور کاسترو به محض دیدن هم در باشگاه ایرانیان ذوق زده شدند و برخورد جالب توجهی با هم داشتند. انگار حوصله خارجی های پرسپولیس و ذوب آهن؛ حسابی سر رفته بود تا با دیدن یکدیگر ذوق زده شوند.
ایرانی های مقیم به دنبال پرسپولیس
ایرانی های مقیم امارات با باشگاه ایرانیان در دوبی تماس گرفتند و پیگیر برنامه ها و بازی های احتمالی پرسپولیس شدند. آنها به دنبال این بودند که بازیکنان محبوب خود را بتوانند از نزدیک دیدار کنند.
اتوبوس اختصاصی
در امارات یک اتوبوس اختصاصی در اختیار سرخ ها قرار دادند تا بازیکنان این تیم برای رفت و آمد خود بر سر تمرین و هتل مشکلی نداشته باشند.
نماینده سفارت در تمرین
در تمرین دیروز پرسپولیسی ها که ساعت ۱۷ برگزار شد. نماینده سفارت ایران هم حضور داشت. وی برای دیدن تمرین سرخ ها بر سر تمرین آنها حاضر شده بود تا از نزدیک تمرین ها را نظاره گر باشد.
کلاه کج دیشب رسید
سفر عادل کلاه کج هافبک پرسپولیس به امارات ok شد و این بازیکن شب گذشته به دوبی رسید.
تمرین سبک
تمرین امروز پرسپولیس به صورت سبک در یک جلسه صبح و عصر برگزار می شود.
آنها صبح تمرینات بدنسازی را انجام می دهند و عصر به مرور برنامه های تکنیکی می پردازند.
پاداش پرسپولیسی ها
سرخ ها از طرف باشگاه مبلغ ۵۰۰ دلار و مقداری هم درهم به عنوان پاداش دریافت کردند تا با گرفتن این مبلغ شارژ روحی شوند و تمرینات خود در این مدت به نحو احسن انجام دهند.
مصدومیت نائیجی
تمرین عصر دیروز پرسپولیس مصدومی هم در پی داشت که می توان به آسیب دیدگی نائیجی از ناحیه دست اشاره کرد. او به این دلیل نتوانست با آمادگی در تمرین پرسپولیس حاضر شود.
تمرین بدنسازی
تمرین بدنسازی عصر دیروز سرخپوشان ایران در حالی باتقسیم نفرات در ۵ گروه دنبال شد که اعضای کادر فنی سرپرستی گروه را بر عهده داشته بعد از آن هم گلرها هم با عابدزاده تمرین کردند. حرکات کششی و نرمشی و ریکاوری از دیگر برنامه های این تمرین بود.  

 

 منبع:روزنامه ابرار ورزشی

                                    لطفا در خصوص این خبر نظر دهید   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد