فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

گفتگو با نیکبخت: پر شدن لیست پرسپولیس هم نقشه انصاری‌فرد بود

گفتگو با نیکبخت: پر شدن لیست پرسپولیس هم نقشه انصاری‌فرد بود 

دنیای فوتبال:علیرضا نیکبخت‌واحدی صبح دیروز در باشگاه استیل‌آذین حاضر شد و پس از امضای قرارداد شش ماهه با این باشگاه راهی هیات فوتبال استان تهران شد تا قراردادش را با استیل‌آذین ثبت کند.

 

چی شد که سر از استیل‌آذین درآوردی؟

من حتی قبل از شروع لیگ هم با استیل‌آذین صحبت کرده بودم. حتی قبل از آنکه به تراکتور‌سازی بروم، با مسوولان استیل‌آذین صحبت کرده بودم ولی قسمت این بود که به تبریز بروم و از همه بدتر نیم‌فصل از حضور در رقابت‌های لیگ بیرون ماندم.

 

اما تا همین چند روز پیش هم صحبت‌های زیادی در مورد بازگشت تو به پرسپولیس شد و حتی با کاشانی هم جلساتی را برگزار کردید.

بله... من در این مورد صحبت‌هایی را با حبیب کاشانی داشتم ولی چون لیست پرسپولیس پر شده بود، نتوانستم به این تیم بروم و به همین دلیل به استیل‌آذین رفتم.

این هم از کارهای جالب مدیریت انصاری‌فرد بود. او لیست پرسپولیس را پر کرد و کار به جایی رسید که حتی علی کریمی به عنوان بازیکن محبوب، با ارزش و ملی‌پوش پرسپولیس هم جایی در این لیست نداشت.انصاری‌فرد لیست پرسپولیس را پر کرد تا خیلی از بازیکنان نتوانند با وجود شایستگی در این تیم حضور داشته باشند. او برای همه این کارها نقشه داشت و خیلی با برنامه پیش رفت!

 

چطور؟

چون حتی قبل از بازی با بنیاد‌کار هم من می‌دانستم که در پرسپولیس جایی ندارم. انصاری‌فرد در طول این مدت مشکلات شخصی را با فوتبال قاطی کرد و من هم به این دلیل برایش متاسفم. البته می‌دانم که او از همین حالا به فکر این است تا جوابی بدهد و به دنبال این است تا بهانه‌ای برای این موضوع پیدا کند ولی خوب است که انصاری‌فرد در مورد اتفاقاتی که برای علی کریمی هم افتاد، جوابی داشته باشد.

 

بدون شک بازی کردن در مقابل تیم‌های پرسپولیس و استقلال می‌تواند برایت جالب باشد.

من هم در پرسپولیس بازی کرده‌ام و هم استقلال. با هر دوی این تیم‌ها هم به قهرمانی رسیده‌ام و به تمام هواداران خوب پرسپولیس و استقلال هم احترام می‌گذارم اما در حال حاضر فقط به استیل‌آذین فکر می‌کنم. دوست دارم تا مثل علی کریمی در استیل‌آذین موفق باشم و به یک سورپرایز تبدیل شوم.

به نظر من استیل‌آذین این لیاقت را دارد تا به یک قطب جدید در فوتبال ایران تبدیل شود. دیگر وقت آن رسیده که فوتبال ایران از دو قطبی بودن خارج شود.

 

از همین شروع کار حرف و حدیث‌های زیادی در مورد تو به وجود آمد و یکسری می‌گویند استیلی تو را نمی‌خواسته، گروهی می‌گویند نیکبخت طاقت نیمکت‌نشینی ندارد و...

واقعا جالب است. من فقط یک قرارداد امضا کرده‌ام و این همه حرف و حدیث درست شده. جالب است بدانید که من بدون هیچ مشکلی به استیل‌آذین آمدم و کسی هم برای من شرط و شروط نگذاشته. من با حمید استیلی صحبت کردم و هیچ مشکلی با او ندارم. من با حمید استیلی در پرسپولیس هم کار کرده‌ام. او مربی جوان و با آتیه‌ای است که توانست پرسپولیس را به قهرمانی برساند. من سال‌ها در این فوتبال جان کنده‌ام. این را می‌دانم که برای هیچ مربی نیکبخت و غیر‌نیکبخت فرقی نمی‌کند. فقط کافی است یک بازیکن جوان فقط پنج درصد بهتر از من باشد. همین کافی است تا او جای امثال نیکبخت را در زمین بگیرد.

شکر خدا در حال حاضر در شرایط خوبی هستم. در این مدت انفرادی تمرین کردم ولی چون در هیچ تیمی نبودم، در شرایط بازی نیستم و نتوانسته‌ام فوتبال بازی کنم.

 

ماجرای پیراهن شماره 59 چه بود؟

موضوع خاصی نبود. یک انتخاب معمولی بود.

 

مبلغ و مدت قراردادت با استیل‌آذین به چه صورت بود؟

مبلغ قرارداد من شفاف است و حتی مسوولان باشگاه آن را ارایه دادند. از طرف دیگر مدت قرارداد من یک سال و نیم نیست. مدت قرارداد من نیم‌فصل است. از شروع نیم‌فصل دوم لیگ نهم تا پایان بازی‌ها.

البته در طول این مدت من پیشنهاداتی از تیم‌های شهرستانی داشتم ولی فقط مدیر‌برنامه‌های من در جریان این موضوع بود. به هر حال من تا پایان فصل با استیل‌آذین قرارداد دارم و اگر خدا بخواهد و به تفاهم برسیم، قراردادم را با این تیم تمدید می‌کنم.

 

برای هواداران پرسپولیس صحبتی نداری؟

همیشه دوست‌شان دارم و به همه آنها احترام می‌گذارم اما آنها باید بدانند در این نیم‌فصل که من از پرسپولیس دور بودم چه اتفاقاتی افتاد و من چه کشیدم. در طول این مدت که از فوتبال دور بودم خیلی سختی کشیدم ولی بعضی‌ها حتی یک‌بار هم سراغ مرا نگرفتند.

باور کنید که در این مدت هم خیلی تلاش کردم تا از تهران و حاشیه‌ها دور باشم، اما انگار قسمت بود که باز هم در دل حاشیه‌ها باشم. نمی‌دانم... شاید هم باید این اتفاق‌ها می‌افتاد. شاید باید بمانم و خودم را نشان دهم. باید باشم تا حقم را بگیرم. 

 

 منبع:روزنامه گل

                                    لطفا در خصوص این خبر نظر دهید   

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 25 آبان 1388 ساعت 18:37 http://www.enekaseab.blogsky.com

من که کلی بهت سر زدم. تو تند تند آپ میکنی!

بهزاد سه‌شنبه 26 آبان 1388 ساعت 09:19 http://padideh.uni.cc

سلام

شما مثل اینکه یادتون رفته کد رو بذارین

لطفا کد باکس رو بذارین و خبر بدین

البته نه اخرین باکس

وسط بزارین ممنون منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد