فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کاشانی: آقایان بیایند روی سعیدلو را می‌بوسم و می‌روم

کاشانی: آقایان بیایند روی سعیدلو را می‌بوسم و می‌روم  

دنیای فوتبال:بلاتکلیفی برای معرفی گزینه‌های احتمالی هیات مدیره پرسپولیس باعث شده تا حرف و حدیث‌های فراوانی در مورد این باشگاه به وجود آید. اوج مشکلات هیات مدیره پرسپولیس در جایی بود که حسین هدایتی عضو سابق هیات مدیره این باشگاه و مالک فعلی استیل‌آذین در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرد که علی سعیدلو در چندین جلسه حضوری و مکالمه تلفنی از او خواسته است تا به پرسپولیس برگردد.

در حالی که شایعات زیادی در مورد جایگزینی علی پروین به جای حسین هدایتی در هیات مدیره آینده پرسپولیس به گوش می‌رسید، هدایتی به جای پاسخ دادن به این شایعات بار دیگر در مقابل رقبایش جبهه‌گیری کرد و همه چیز را گردن آن دسته از رسانه‌هایی انداخت که به‌رغم خودش از او انتقاد می‌کنند.
جالب‌ترین نکته در میان صحبت‌های هدایتی جایی بود که او روابطش با سعیدلو را بسیار پررنگ توصیف کرد و حتی ادعا کرد که به خاطر درخواست سعیدلو حاضر است به پرسپولیس برگردد.
این پایان ماجرا نبود چرا که در همان اوضاع و احوال چند منبع موثق خبر از این دادند که هدایتی به سعیدلو اعلام کرده قصد دارد برای هر فصل مبلغ دو میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس کمک مالی کند که البته تا به امروز در مورد تایید و یا تکذیب این شایعه خبری به بیرون درز نکرده است.

کاشانی در پرسپولیس می‌ماند؟
حساسیت پرونده و حرف و حدیث‌های موجود باعث شده تا شایعات زیادی در مورد گزینه‌های احتمالی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به وجود آید.
حبیب کاشانی با حکم علی سعیدلو به مدت سه ماه فرصت یافت تا به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس به رتق و فتق امو این باشگاه بپردازد.
کاشانی که در حال حاضر حدود نیمی از دوران روزهای سرپرستی‌اش در پرسپولیس را سپری کرده، تا به امروز کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته و همین باعث شده تا رییس سازمان تربیت‌بدنی با توجه به اعتمادی که به کاشانی دارد، با خیال راحت پرسپولیس را به دست او بسپارد. این تیم بحرانزده را از اولویتهایش خارج کند.
طبق شنیده‌ها سعیدلو گفته آنقدر از کاشانی رضایت دارد که حتی به دنبال این است تا پس از پایان دوران سرپرستی کاشانی نیز پرسپولیس را به دست او بسپارد. این درست که کاشانی برای حضور در پرسپولیس و گرفتن سمت با مشکل دوشغله بودن روبه‌رو می‌شود ولی عملکرد مثبت کاشانی در کنار اعتماد سعیدلو به این مدیر باتجربه باعث شده تا رییس سازمان تربیت‌بدنی حتی به دنبال راه‌حلی برای حضور مدام کاشانی در پرسپولیس باشد.
با تمام این حرف‌ها در مورد کاشانی عنوان می‌شود که او به‌رغم علاقه‌اش به پرسپولیس، تمایل دارد تا در فدراسیون فوتبال مشغول به کار شود و همین باعث می‌شود تا سعیدلو هنوز در مورد حفظ کاشانی در پرسپولیس تردید داشته باشد.

مقابله کاشانی با ورود هدایتی به هیات مدیره با توجه به اتفاقات اخیر، روابط بعضی از مدیران فعلی و گذشته پرسپولیس همچنان تیره و تار است. نام حسین هدایتی در لیست گزینه‌های احتمالی حبیب کاشانی برای هیات مدیره رویت نشده و همین باعث شده تا عابر بانک سابق سرخ‌ها به‌رغم توصیه‌های سعیدلو بار دیگر به انجام مصاحبه بپردازد.
کاشانی که همانند روزهای گذشته ترجیح می‌دهد صحبتی در مورد انتقادات و مصاحبه‌های اخیر انجام ندهد، در تلاش است تا هیات مدیره و مدیریت خوبی را برای باشگاه پرسپولیس در نظر بگیرد. راست و دروغش گردن راوی ولی در مورد اتفاقات اخیر شایعه بزرگی وجود دارد. در این مورد شنیده می‌شود، کاشانی در یک جمع خودمانی اعلام کرده که اگر قرار باشد کسی با مصاحبه و وعده به هیات مدیره پرسپولیس برسد و در نشریات چنین فضایی را برای خودش رقم بزند، آن وقت حاج حبیب صورت سعیدلو را می‌بوسد و ضمن تحویل دادن کلیه مدارک کلید پرسپولیس را تحویل داده و می‌رود. لیست احتمالی هیات مدیره پرسپولیس با نام 10 گزینه تکمیل و چندی پیش نیز توسط حبیب کاشانی به سعیدلو اعلام شد. سعیدلو که تمایل دارد همچنان از وجود کاشانی در پرسپولیس استفاده کند فعلا اعضای هیات مدیره پرسپولیس را معرفی نخواهد کرد. سعیدلو تصمیم دارد تا آخرین روزهای پایانی دوران سرپرستی حبیب کاشانی در پرسپولیس از او به نفع باشگاه استفاده کند. هیچ بعید نیست که با توجه به روند رو به رشد پرسپولیس و حمایت هواداران میلیونی این تیم، کاشانی همچنان در پرسپولیس حفظ شود. 

 

 

 منبع:روزنامه گل

                                    لطفا در خصوص این خبر نظر دهید  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد