فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مرفاوی: جانواریو جریمه سنگینی خواهد شد

مرفاوی: جانواریو جریمه سنگینی خواهد شد  

دنیای فوتبال: سرمربی تیم فوتبال استقلال از جریمه سنگین هافبک این تیم خبر داد.

صمد مرفاوی با ابراز رضایت از سفر استقلال به کیش عنوان کرد: علی رغم در اختیار نداشتن تمامی نفرات، آمده ایم از فرصتی که در تعطیلات لیگ به وجود آمده نهایت بهره را ببریم. هدف ما تقویت توان تیم و ایجاد هماهنگی بیشتر تاکتیکی برای رقابت های نیم فصل دوم لیگ برتر است که با توجه به آغاز جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا فشرده تر و مشکل تر هم خواهد بود.
وی ادامه داد: در این سفر 6 بازیکن ملی پوش را به همراه نداریم. علاوه بر آنها کوشکی، روانخواه و رینالدو هم به دلیل مصدومیت همراه تیم نیستند، اما تعدادی از بازیکنان تیم امید استقلال که نامشان در فهرست تیم ما در لیگ برتر هم ثبت شده، همراه استقلال به کیش آمده اند تا در تمرینات تاکتیکی همپای بزرگسالان استقلال باشند.
سرمربی استقلال افزود: به فابیو جانواریو اجازه دادم با توجه به طولانی بودن راه سفر به برزیل، در تمرینات پنجشنبه و جمعه ما حضور نداشته باشد اما این بازیکن باید از روز شنبه خود را به مربیان استقلال معرفی می کرد که این اتفاق نیفتاده، بنابراین از این بابت با جریمه سنگینی مواجه خواهد شد.
مرفاوی در مورد برخورد با پژمان منتظری در تمرین روز یکشنبه استقلال گفت: برخورد با این بازیکن، برخورد انضباطی بود و متاسفم که از آن در برخی نشریات به عنوان درگیری لفظی یاد شده است. من سرمربی استقلال هستم و در حیطه اختیاراتم با بازیکنان خاطی برخورد می کنم. برخورد معلم و شاگرد کاملا طبیعی است و به هیچ‌کس خارج از مجموعه اجازه دخالت در این باره را نمی دهم.
وی در پایان گفت: با کمک همکارانم برنامه ای تدوین کرده ایم و تا روز 30 آبان مرحله به مرحله آن را اجرا خواهیم کرد. تلاش می کنیم با کمک بازیکنان تیمی آماده و قدرتمند را در نیم فصل دوم به میدان بفرستیم. 
 

 

 

                                    لطفا در خصوص این خبر نظر دهید   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد