فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

عزیزی: اگر چکم را با لاک‌پشت هم می‌فرستادند تا به امروز می‌رسید

عزیزی: اگر چکم را با لاک‌پشت هم می‌فرستادند تا به امروز می‌رسید 

دنیای فوتبال:سرمربی اسبق تیم فوتبال پیام خراسان رضوی گفت: کفاشیان با دستور بررسی مجدد بدهی‌های پیام، لطف کرده اما من طلبم را می‌خواهم.

خداداد عزیزی اظهار داشت: کفاشیان لطف کرده که دستور بررسی مجدد بدهی‌های پیام را داده اما من طلبم را می‌خواهم و طلب من ثابت شده است و حرف بی‌راهی نمی‌گویم.
وی با بیان اینکه دو هفته پیش اعلام شد که چک مطالبات من را ارسال کرده‌اند، افزود: فکر می‌کنم چک را پشت مورچه گذاشته‌اند که بیاید چون هنوز به من نرسیده و این‌ها فقط بازی با کلمات است و حتی اگر همراه لاک‌پشت می‌فرستادند تا به امروز می‌رسید.
عزیزی در خصوص صحبت‌های معاون باشگاه پیام عنوان کرد: من او را نمی‌شناسم و در مورد کسی که نمی‌شناسم هیچ اظهار نظری نمی‌کنم. مبلغ طلب من ۸۲ میلیون تومان است نه ۲۰ میلیون که او گفته است.  

 

 

منبع:خبرگذاری ایسنا

                                    لطفا در خصوص این خبر نظر دهید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد