فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

اخبار اردوی پرسپولیس - امارات

اخبار اردوی پرسپولیس - امارات 

دنیای فوتبال:اعضای تیم پرسپولیس ظهر دیروز راهی هتل آبشار امارات شدند تا ناهار میهمان چند ایرانی طرفدار پرسپولیس باشند. این ایرانی های مقیم امارات ظاهراً از وضعیت مالی بسیار خوبی برخوردارند و از طرفداران قدیمی این تیم هم هستند البته بعد از پایان ضیافت نشستی هم میان آنها و حبیب کاشانی برگزار شد.

۲ ساعت فرصت برای خرید سرخپوشان
ظاهراً مسئولان تیم رضایت دادند تا پرسپولیسی ها فرصتی برای گشت وگذار و خرید پیدا کنند. طبق هماهنگی های صورت گرفته فردا بعد ازظهرسرخپوشان ۲ ساعت فرصت دارند تا در شهر گشتی بزنند و خریدی بکنند البته پرسپولیسی ها باید تمرین صبح و بعدازظهر را پشت سر بگذارند و بعد راهی خرید و گشت و گذر شوند. گفتنی است پرسپولیسی ها از بدو ورود به امارات حق خروج از هتل را بدون کسب اجازه از کادرفنی و مسئولان تیم نداشتند.
۵۰۰ دلار فردادر جیب سرخپوشان
بعد از موافقت مسئولان پرسپولیس برای خروج اعضای تیم از هتل در عصر روز سه شنبه، این خبر هم به بازیکنان سرخپوش رسید که باشگاه برای هر کدام از آنها
۵۰۰ دلار پول توجیبی در نظر گرفته است که فردا بین آنها توزیع خواهد شد. قرار است این پول قبل از حضور در سطح شهر و خرید، به دست سرخپوشان برسد.
خستگی مانع حضور سرخپوشان در استخر
به نظر می رسد تمرینات بدنسازی پرسپولیس در امارات بسیار سنگین است و بدجوری باعث خستگی سرخپوشان پایتخت شده است. میزان این خستگی به حدی بود که شنبه شب پرسپولیسی ها قید حضور در استخر را زدند و به اتاقهایشان رفتند تا به استراحت بپردازند. با توجه به افت شدید بدنی این تیم در طول مسابقات نیم فصل اول، کادرفنی این تیم تصمیم گرفته در تعطیلات نیم فصل روی بدن بازیکنان کار کنند و به همین خاطر فشار تمرینات را بشدت بالا برده اند.
اصرار بازیکنان موافقت کرانچار
اسیری در هتل هرچند هم که پرزرق و برق باشد باز هم برای سرخپوشان پرسپولیسی اسیری محسوب می شود. آنها برای رهایی از این اسارت به سراغ زلاتکو کرانچار سرمربی تیم رفتند و از او خواستند تا فرصتی را در اختیارشان قرار دهد تا برای دقایقی به بیرون از هتل بروند و گشتی در شهر بزنند. بالاخره کرانچار هم با درخواست آنها موافقت کرد و به آنها اجازه داد از ساعت ۹ تا ۱۱ شب از هتل بیرون بروند. به هرحال شنبه شب فرصتی به سرخپوشان رسید تا بتوانند از هتل خارج شوند.
پرسپولیسی هااز هتل راضی نیستند
در هر سفری که پرسپولیسی ها حضور دارند همیشه یک گلایه و نارضایتی مشاهده می شود. قبلاً این نارضایتی از بابت لباسهای تحویل داده شده به آنها بود و این بار از هتلشان ناراضی هستند. ظاهراً امکانات هتل آنطور که پرسپولیسی ها انتظار داشتند نبوده و به همین خاطر باعث شده تا آنها از هتل محل اقامت خود ناراضی باشند البته میزان نارضایتی به حدی نیست که کام آنها را از این سفر تلخ کند!
تجمع هواداران پرسپولیس در هتل سرخپوشان
از زمان ورود کاروان پرسپولیس به شهر دوبی و اقامت آنها در هتل بسیاری از ایرانیان طرفدار این تیم که در امارات زندگی می کنند خود را به محل اقامت سرخپوشان رسانده اند تا بازیکنان محبوب خود را از نزدیک ببینند. این حضور طرفداران در هتل هر روز بیشتر از روز قبل شده و پرسپولیس توانسته پای خیلی از ایرانیان را به هتل محل اقامت خود بکشاند.
دیدار کاشانی و استیلی در امارات
همزمانی سفر ۲ تیم پرسپولیس و استیل آذین به امارات این فرصت را برای حبیب کاشانی و حمید استیلی سرپرست پرسپولیس و سرمربی استیل آذین فراهم ساخت تا در دوبی با هم دیداری از نزدیک داشته باشند و دقایق زیادی را با هم به بحث و گفت وگو بپردازند. در این نشست که شنبه شب برگزار شد کاشانی و استیلی در مورد مسائل مختلف از جمله آخرین اقدام باشگاه استیل آذین در جذب نیکبخت به بحث و گفت وگو پرداختند.
میثاق حالش به هم خورد!
امیدواریم این خبری که شنیده ایم صحت نداشته باشد اما گفته می شود تمرین دیروز صبح سرخپوشان پرسپولیس که در کنار ساحل برگزار شد، آنقدر فشارش زیاد بود که باعث ناراحتی میثاق معمارزاده شده است. می گویند حال میثاق به هم خورده و دقایقی مجبور شده تا تحت نظر پزشک تیم باشد. امیدواریم این خبر اصلاً صحت نداشته باشد!
تمرین سنگین پرسپولیسی هاکنار ساحل!
فشار تمرینات بدنسازی پرسپولیسی ها روز به روز بیشتر می شود. سرخپوشان صبح دیروز در کنار ساحل دریا زیر نظر کادر فنی به تمرین پرداختند و البته مجبور شدند تمرین بسیار سنگینی را پشت سربگذارند البته اگر بعد از تمرین با هر کدام از سرخپوشان همکلام می شدیم هم شدت خستگی را در صدای آنها تشخیص می دادیم و هم از زبان آنها می شنیدیم که چقدر به فشار تمرینات معترض هستند!
پرسپولیسی ها ناهار میهمان طرفداران
اعضای تیم پرسپولیس ظهر دیروز راهی هتل آبشار امارات شدند تا ناهار میهمان چند ایرانی طرفدار پرسپولیس باشند. این ایرانی های مقیم امارات ظاهراً از وضعیت مالی بسیار خوبی برخوردارند و از طرفداران قدیمی این تیم هم هستند البته بعد از پایان ضیافت نشستی هم میان آنها و حبیب کاشانی برگزار شد.
تلاش کاشانی برای جذب اسپانسر های جدید
از جلسه دیروز ظهر حبیب کاشانی با چند ایرانی مقیم امارات که در محل هتل آبشار امارات برگزار شد؛ خبر های جالبی به گوش می رسد. گفته می شود کاشانی در تلاش است تا زمینه همکاری بعضی از تاجران ایرانی مقیم امارات با پرسپولیس را فراهم کند. ظاهراً کاشانی در تلاش است تا علاوه بر شهرداری تهران که اسپانسر جدید پرسپولیس شده چند اسپانسر جدید دیگر را هم به سمت پرسپولیس بکشاند البته عباس انصاری فرد مدیر عامل قبلی پرسپولیس مشابه این کار را انجام داد که به سرانجامی نرسید. باید دید آیا کاشانی موفق به انجام آن می شود یا نه.
ویزا نرسید، کلاه کج همچنان منتظر در تهران
عادل کلاه کج دیروز بعد از ظهر همچنان در تهران منتظر بود تا ویزای سفرش به امارات برسد و بتواند به جمع سرخپوشان در دوبی بپیوندد.ظاهراً اقدام نه چندان سریع مسئولان صبای قم در باز گرداندن پاسپورت کلاه کج باعث شد تا او نتواند به موقع ویزایش را دریافت کند و خودش را به جمع سرخپوشان برساند.کلاه کج امیدوار بود که تا پایان شب و یا امروز صبح ویزایش برسد و ایران را سریع به مقصد امارات ترک کند.
پچ پچ سرخپوشان در امارات استیلی، نیکبخت را نمی خواهد؟!
شاید این موضوع هیچ ارتباطی به سرخپوشان پایتخت نداشته باشد اما کنجکاوی آنها باعث شده تا اخبار عجیب و غریبی بین آنها رد و بدل شود. سرخپوشان بعد از شنیدن خبر پیوستن نیکبخت به استیل آذین شنیده اند که استیلی به این اتفاق راضی نبوده و حتی در صحبت های خصوصی این موضوع را به زبان آورده است البته مسئولان استیل آذین رسماً اعلام کردند که حذف نیکبخت با هماهنگی سرمربی این تیم صورت گرفت است. به نظر می رسد حس کنجکاوی سرخپوشان در غربت بیشتر به سراغ آنها می رود.
برزیلی های پرسپولیس امروز می رسند
تیاگو و وسلی برازیلیا ۲ بازیکن جامانده از کاروان پرسپولیس هستند که نتوانستند از آغاز، همراه تیم پرسپولیس به امارات بروند. پس از تلاش مسئولان باشگاه سرانجام این ۲ بازیکن برزیلی امروز به جمع سرخپوشان در امارات ملحق خواهند شد.
پرسپولیسی ها جمعه برمی گردند
تیم فوتبال پرسپولیس که برای برپایی اردویی یک هفته ای راهی کشورامارات شده است؛ عصر روز جمعه آینده به تهران باز خواهد گشت.گفتنی است بلیت برگشت کاروان پرسپولیس برای ساعت ۱۷ روز جمعه رزرو شده است و بازیکنان بعد از گردش و خرید در صبح جمعه عازم فرودگاه می شوند تا به ایران باز گردند. 

 

 

منبع:روزنامه ابرار ورزشی

                                    لطفا در خصوص این خبر نظر دهید 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد