فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پلی‌آف جام‌جهانی۲۰۱۰/ پیروزی روسیه، فرانسه و پرتغال


دنیای فوتبال: تیم‌های ملی فوتبال روسیه، فرانسه و پرتغال با برد در دیدار رفت مرحله پلی‌آف از شانس مناسبی برای صعود به جام جهانی آفریقای‌جنوبی برخوردار شدند.

شنبه شب در چهارنقطه از اروپا، دیدارهای رفت این مرحله انجام شد که در نخستین دیدار روسیه در ورزشگاه لوژنیکی مسکو موفق شد با نتیجه 2 بر یک اسلوونی را شکست دهد.
در این دیدار دیناربیلتف در دقایق 40 و 51 برای میزبان گلزنی کرد. در حالی که تک گل میهمان توسط نیجار پشنیک در دقیقه 88 زده شد.

در ورزشگاه ‌المپیک آتن‌، یونان تحت رهبری اتوره‌ هاگل، مربی آلمانی خود بدون گل برابر اوکراین متوقف شد.
ایرلند تحت رهبری جیووانی تراپاتونی در ورزشگاه کروک دوبلین برابر فرانسه قرار گرفت و مغلوب تک گل دقیقه 72 نیکولاس آنلکا شد تا کارش در دیدار برگشت دشوار شود.

در پرتغال و ورزشگاه دلالوز، میزبان با تک گل دقیقه 31 برونو آلوز یک بر صفر بوسنی هرزگوین که توسط میروسلاو بلاژویچ(سرمربی اسبق تیم ملی ایران) هدایت می شود را شکست داد.
دیدارهای برگشت که تکلیف تیم ‌های صعود کننده به مرحله نهایی جام جهانی را مشخص می کند، چهارشنبه هفته جاری انجام خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد