فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

تیم ملی نیوزیلند به جام‌جهانی صعود کرد/ بحرین ناکام ماند


دنیای فوتبال:دیدار پلی‌آف جام جهانی در منطقه اقیانوسیه و آسیا با برتری و صعود نیوزیلند به جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی به پایان رسید.

تیم ملی نیوزیلند با برتری یک بر صفر بر بحرین برای دومین بار به جام جهانی صعود کرد.
نیوزیلند با این پیروزی و با توجه به نتیجه دیدار رفت که بدون گل به پایان رسیده بود، جواز صعود به جام جهانی را به دست آورد.
تک گل نیوزیلند را روری فالون در دقیقه 45 به ثمر رساند. ضمن اینکه در این دیدار عدنان در دقیقه 52 یک ضربه پنالتی را برای بحرین از دست داد تا امیدهای بحرین برای رسیدن به آفریقای جنوبی از بین برود.
نیوزیلند که در سال 1982 برای اولین بار به جام جهانی ایتالیا صعود کرده بود با این پیروزی دومین صعود به جام جهانی را جشن گرفت.
نیوزیلند در سال 1982 در گروه ششم مسابقات با تیم‌های اسکاتلند، برزیل و شوروی همگروه بود که با 3 شکست سنگین به کار خود پایان داد.
به این ترتیب سهمیه آسیا همان 4 تیم استرالیا، ژاپن، کره‌جنوبی و کره‌شمالی باقی ماند و بحرین که با حذف عربستان امید زیادی برای آسیایی‌ها ایجاد کرده بود تا پنجمین سهمیه این منطقه را کسب کند، در تحقق این امر ناکام ماند. 
 

 

                               لطفا در خصوص این خبر نظر دهید  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد