فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

توفان دادکان درتلویزیون:سعیدلو هم متخصص نیست

توفان دادکان درتلویزیون:سعیدلو هم متخصص نیست - دنیای فوتبال 

دنیای فوتبال:توپ طلا ، یک برنامه هفتگی است که جمعه ها ساعت 13 از شبکه دوم پخش می شود. این برنامه که اجرای آن را حمیدقاسمی ، سرپرست روابط عمومی سازمان برعهده دارد ، امروز مهمان ویژه ای داشت .محمد دادگان رئیس سابق فدراسیون فوتبال که با صورتی لاغر و چهره ای تکیده با همان صراحت کشنده به سئوالات پاسخ داد.

دادکان در بخشی از حرفهای خود درباره علی سعیدلو ، رئیس سازمات تربیت بدنی گفت:«الان می گویند اقای سعیدلو دارد از متخصصان استفاده می کن. کدام مدیر متخصص؟ایشان خودشان هم در ورزش تخصص ندارند. وقتی ما از مدیر متخصص حرف می زنیم مشخص است. کسیکه باید جنم مدیریت هم داشته باشد. الان من دوست ندارم از آقای کفاشیان ایراد بگیرم اما چرا حال و روز فوتبال ما این است؟چون درست مدیریت نشده. یک مدیر باید جنم مدیریتی داشته باشد.»

دادکان سپس با انتقاد ازمسئولان سازمان در دوران مدیریتش در فدراسیون گفت:«آن آقایانی که می گفتند ما باید از اینی که هستیم بالاتر باشیم کجا رفتند؟ الان ما تیم شصت و سوم دنیا هستیم و بحرین 150 هزار نفری دارد صعود می کند.وقتی تیم ما می باخت آدمهایی که می گفتند تیم ملی دارد جوانگرایی می کند الان کجا هستند؟جز اینکه می خواستند در فوتبال پست بگیرند که گرفتند؟زمان ما تیم به رده 16 دنیا رسید و ما هر جا می خواستیم بازی تدارکاتی برگزار کنیم 150 هزار دلار پول می گرفتیم و 50 بلیت فرست کلاس... الان آقایان راسیون فوتبال برای بازی تدارکاتی خرج تیمهایی می کنند که ارزشش را ندارند. »

او در این برنامه همچنین از غالب شدن آنالیز برفضای کلی فوتبال ایران ابراز نگرانی کرد و گفت :«انالیز فقط 3 درصد فوتبال را شامل می شود اما برای شما اصل شده است. این آدمهایی که هی مرتب از اسم کامپیوتر استفاده می کنند چه نفعی به فوتبال مارسانده اند؟»
 

                                              لطفا درخصوص این خبر نظر دهید    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد