فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کاشانی: برای جذب کریمی و نیکبخت مشکلی نداریم

کاشانی: برای جذب کریمی و نیکبخت مشکلی نداریم - دنیای فوتبال 

دنیای فوتبال:سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: برای جذب کریمی و نیکبخت واحدی مشکلی نداریم و امیدوارم آنها را در نیم فصل در پرسپولیس ببنیم.

حبیب کاشانی پس از برد 2 صفر پرسپولیس مقابل سایپا عنوان کرد: ظاهرا من کماکان در پرسپولیس بدشانس هستم چون طلبکارانی مانند آتسو، پتروویچ، واعظی هستند که با شکایت‌هایی که انجام داده‌اند طلب‌های خود را خواستار شدند. برای اینکه باشگاه ضربه نخورد پیگیر مسائل هستم.
وی افزود: در جلسه‌ای سعی می‌کنم مبلغ کل بدهی‌ها را مشخص کنم و به اطلاع رسانه‌ها و مردم برسانم اما واقعا الان نمی‌دانم چه مبلغی را باید دوباره صرف این مورد کنیم که خطری پرسپولیس را تهدید نکند.
کاشانی درباره انتخاب اعضای هیات مدیره و مدیرعامل گفت: این موضوع در حیطه وظایف من نیست و چیزی نمی‌دانم. باید سعیدلو این تصمیم را بگیرد. اگر مدیریت باشگاه و هیات مدیره زودتر انتخاب شوند برای پرسپولیس بهتر است.
کاشانی درباره نامه به هدایتی در مورد کریمی اظهار داشت: بعد از اینکه هدایتی لطف کرد واعلام کردکریمی را به پرسپولیس می‌دهد من هم به مالک باشگاه استیل‌آذین نامه نوشتم که اگر شرایط خاصی وجود دارد به ما اعلام کند تا از وجود علی کریمی استفاده کنیم. منتظر پاسخ هدایتی هستم تا اقدامات لازم را انجام دهم.
سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره تناقض‌گویی‌ها در قرارداد تیاگو و برزیلیا؛ بازیکنان برزیلی این تیم تاکید کرد: قراردادی که در حال حاضر در باشگاه پرسپولیس وجود دارد 800 هزار دلار برای 2 فصل برای هر کدام از آنها است که جمعا یک میلیارد و 600 میلیون تومان است. حالا چه وقت،‌ چرا و چگونه این پول باید پرداخت یا هزینه شود من نمی‌دانم.
وی یادآور شد:‌ من در زمان بستن تیم نبودم و به نظرم انصاری‌فرد صلاح دانسته که این کار را کرده است. پس در حیطه وظیفه من نیست که بخواهم حرفی بزنم که آیا آنها به درد ما می‌خورند یا خیر یا چرا اینقدر برای آنها هزینه شده است.
کاشانی درجواب این سئوال که آیا قصد دارید حسابرسی از باشگاه انجام دهید، تصریح کرد: من وظیفه ندارم این کار را انجام دهم. باشگاه پرسپولیس صددرصد سهام دولتی دارد و باید سالانه یک بار حسابرسی شود. رئیس مجمع و رئیس سازمان این موضوع را بررسی خواهد کرد و ما هم سعی می‌کنیم به او گزارش مالی بدهیم. هنوز سعیدلو از ما گزارشی نخواسته است.
وی افزود:‌ با این حال میزان تعهدات و قراردادها را حتما در چند روز آینده با ارسال نامه‌ای به اطلاع سازمان می‌رسانم. چون مبلغ بزرگی از هزینه‌های باشگاه پرسپولیس را سازمان تربیت‌بدنی پرداخت می‌کند و باید بداند که ما چه مشکلاتی داریم.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در جواب این سئوال که آیا بازی مقابل سایپا آخرین فرصت برای کرانچار بود یا خیر گفت: هرگز این طور نبود. اگر می‌باختیم هم کرانچار برکنار نمی‌شد. در فوتبالی که هر 5 روز یک بار انجام می‌شود نمی‌توان به پیکره کادر فنی دست زد. اگر مشکلی باشد برخورد می‌کنیم و سعی خواهیم کرد با تذکر و اولتیماتوم مشکل را حل کنیم ولی قصد تغییر و تحول نداریم.
وی عنوان کرد: همانطور که بارها گفتم در مسائل فنی دخالت نمی‌کنم ولی اگر احساس کنم مشکلی هست از طریق رسانه‌ها تصمیم جدیدم را اعلام خواهم کرد. اگر مدیرعامل شدم کوتاهی نخواهم کرد در غیر این صورت دو دستی صندلی مدیریت را به فرد دیگری خواهم داد.
کاشانی درباره علیرضا نیکبخت واحدی عنوان کرد: با توجه به اینکه می‌توانیم بازیکنانی را از لیست خارج کنیم و تا به امروز تقاضاهای بسیاری از باشگاه شده تا بازیکنانمان را در اختیار بگیرند جای خالی داریم. به همین دلیل برای جذب کریمی و نیکبخت واحدی مشکلی نداریم و امیدوارم آنها را در نیم فصل در پرسپولیس ببنیم.
کاشانی درباره پیروزی مقابل سایپا گفت: برد شیرینی بود مخصوصا در برابر سایپا که هیچ تیمی نتوانسته به راحتی آن را شکست دهد. این پیروزی را به تمام هواداران تبریک می‌گویم و امیدوارم در بازی‌های بعدی با این پیروزی‌ها به صدر جدول برسیم. من از بازیکنانم و هوادارانی که 90 دقیقه پرسپولیس را تشویق کردند، قدردانی می‌کنم. 
 

 

                                     لطفا درخصوص این خبر نظر دهید    

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد