فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نیکبخت: برای بازگشت به پرسپولیس با کاشانی صحبت کردم

نیکبخت: برای بازگشت به پرسپولیس با کاشانی صحبت کردم  - دنیای فوتبال 

دنیای فوتبال: مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای پیوستنم در نیم‌فصل به پرسپولیس با کاشانی صحبت کرده‌ام.

علیرضا نیکبخت واحدی در گفت‌وگو یی در خصوص بازگشت به پرسپولیس اظهار داشت: در 3 روز گذشته برای حضورم در پرسپولیس در نیم فصل با کاشانی صبحبت‌هایی داشتم تا به آرزویم برسم و دوباره پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم. با توجه به اینکه با تراکتورسازی قرارداد ندارم و محرومیتم نیم فصل به پایان می‌رسد مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارم.
وی افزود:‌ واقعا از کاشانی سپاسگذارم چون انگیزه تازه‌ای به من داد. به همین دلیل تا نیم فصل تمرینات ویژ‌ه‌ای انجام خواهم داد تا اگر خدا بخواهد و کارت بازی‌ام صادر شود برای پرسپولیس به میدان بروم.
نیکبخت واحدی گفت: اگر به پرسپولیس بیایم جای هیچ کس را نمی‌گیرم و سعی می‌کنم با تجربه‌ای که دارم فقط به این تیم کمک کنم.
وی در پایان درباره بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل سایپا گفت: ‌در دو نیمه پرسپولیس حرفه‌ای عمل کرد و سایپا موقعیت چندانی نداشت. پرسپولیس از ابتدای فصل بهتر شده است چون بازیکنان همدیگر را شناخته‌اند و این می‌تواند برای صعود به صدر جدول بسیار خوب باشد. البته جزء معدود دفعاتی بود که حدود 30 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی می‌دیدم. آرزو می‌کنم حمایت‌ تماشاگران از پرسپولیس بیشتر شود. 
 

 

                                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد