فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

لیگ قهرمانان آسیا / الاتحاد و پوهانگ در یک قدمی فینال آسیا

 
دنیای فوتبال: قدرتنمایی الاتحاد در جده ، لیگ قهرمانان را شوکه کرد.  الاتحاد که میزبان ناگویا گرامپوس ایت  ژاپن بود در میان ناباوری و در یک بازی پرگل ، با حساب 6بر2 حریف خود را درهم کوبید .

الاتحاد عربستان میزبان ناگویا گرامپوس ژاپن بود که میهمان خود را با نتیجه 6 بر 2 درهم کوبید و به پیروزی رسید.
الاتحاد که تا کنون 2 بار به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا رسیده است با گل‌های احمد حدید دقیقه 25، محمد نور دقایق 66، 76 و 1+90، لوچیانو لگویزامون 83 (پنالتی) و آمین چرمیتی در دقیقه 3+90 دروازه ناگویا را فرو ریخت.
ناگویا در دقیقه 6 بازی آکیرا تاکیوچی را با گرفتن کارت قرمز از دست داد و 10 نفره شد. با این وجود آنها اولین گل بازی را در دقیقه 15 و با ضربه جوشا بلیک کندی زدند و در دقیقه 34 با ضربه نائوشی ناکامورا 2 بر یک جلو افتادند، اما در نهایت بازنده سنگین این بازی شدند.
الاتحاد در سال های 2001، 2002، 2005، 2006و 2008 هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و در 2 سال پیاپی 2004 و 2005 به قهرمانی رسیده است.
الاتحاد در مرحله یک‌چهارم نهایی ابتدا با پاختاکور یک بر یک مساوی کردند، اما در دیدار برگشت در عربستان با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسیدند تا راهی مرحله نیمه نهایی شوند.
ناگویا هم در یک‌چهارم نهایی کاوازاکی فرانتاله از ژاپن را مغلوب کرده بود.
پوهانگ استیلرز در دیگر مسابقه که شب گذشته برگزار شد، با نتیجه 2 بر صفر مقابل ام صلال قطر به پیروزی رسید و گام بلندی برای صعود به دیدار نهایی برداشت.
در بازی شب گذشته که به میزبانی تیم کره‌ای برگزار شد، میزبان توانست ام صلال قطر را مغلوب کند تا برای بازی برگشت هفته آینده در حاشیه امنیت نسبی قرار بگیرد.
2 ضربه سر از کاپیتان هوانگ جائه وون در دقیقه 45 و کیم جائه سونگ در دقیقه 80 پیروزی شاگردان فاریاس را دربر داشت.
ام صلال که در دیدار یک‌چهارم نهایی اف سی سئول را مغلوب کرده بود، از برخورد 2 تیم کره‌ای در نیمه نهایی جلوگیری کرد. پوهانگ نیز در یک‌چهارم نهایی تیم قدرتمند بنیادکار را شکست داده بود و حالا بیش از هر زمان دیگری به رسیدن به دیدار نهایی فکر می‌کند.
دیدارهای برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2009 به ترتیب زیر برگزار خواهد شد:
28 اکتبر (6 آبان)
ناگویا گرمپوس ژاپن – الاتحاد عربستان، ساعت 19 در ورزشگاه میزو اتلتیک ناگویا
ام صلال – پوهانگ استیلرز ، ساعت 18 در ورزشگاه قطر اسپورت کلاب دوحه
دیدار نهایی نیز 7 نوامبر (16 آبان) ساعت 19 در ورزشگاه ملی توکیو برگزار می‌شود. 
 

 

 

                                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد